Мені важко повірити, що я стою тут, пишучи ці слова. Все, чого я коли-небудь прагнула, було вбито цією боротьбою. Це не було вибором — це був обов'язок. Якби хтось сказав мені п'ять років тому, що я опинюся в такій ситуації, я б лише посміялася. Але це стало моєю реальністю. У нас немає вибору, коли справи заходять так далеко. Я тепер частина великої, небезпечної гри, де не можна дозволити собі помилки, бо ціна помилки занадто висока.
Мене звуть Вайлет, і я є частиною підпільної організації, яку мало хто знає. Наша мета — зберегти порядок там, де правди більше не існує. Ті, кого ми найняли, вірять, що ми боремося за справедливість, але насправді ми давно відмовилися від цього поняття. Тепер у нас є тільки одна мета — контроль. Контроль над інформацією, людьми, їхнім майбутнім.
Цей Том, мій клієнт— це проблема, яку ми не могли просто ігнорувати. Всі ці роки його непередбачувані рухи, його безпілотні маневри — це була лише частина його гри. Гра, в якій він мав більше сили, ніж навіть ми розуміли. І зараз, коли я знаю, що він в черговий раз знову зник, все стає ще складнішим.
Том і його зв'язки — це не просто історії, не просто хлопець, який грається з чужими почуттями. Ні, він був частиною більшої картини. Всі ці хлопці, яких ми використовували, які пройшли через наші руки, знали, що ми маємо справу не з якоюсь дрібною групою, а з великими гравцями, які не просто так ведуть свої справи. І тепер, коли я бачу, як його життя знову починає перекреслюватися через наші маніпуляції, я не можу ігнорувати факт, що це вже не просто плани. Це битва за контроль.
Я спостерігала за кожним його кроком. І тепер, коли він знову зник, я зрозуміла, що нам більше не можна дозволяти собі робити помилки. Він зайшов занадто далеко, і я мушу вирішити, що робити з ним далі. Він може бути не тим, ким він здається, але він точно не є просто випадковістю в нашій історії.
Не можна дозволити, щоб люди, як Том, втекли, навіть якщо їхня кров більше не матиме значення для нашої гри. Так, я знаю його слабкості, але навіть більше, я знаю його сили. І я також знаю, що саме ця сила може зіграти вирішальну роль. Тому я повинна бути готовою до того, що станеться наступним.
Ця ніч змінить все. Вже не буде місця для помилок. Я більше не буду просто спостерігачем.
ВИ ЧИТАЄТЕ
«Cello»
Mystery / ThrillerДія розгортається в Лос-Анджелесі. Ейпріл Вілсон - молода, 18-річна дівчина з міцним характером і цікавим минулим. Її друг, Том Каулітц, з яким у неї давно був зв'язок, зник кілька місяців тому за загадкових обставин. Він був оголошений зниклим безв...