Yalan mı?

40 4 0
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🎡

"YETER ARTIK, ANLIYOR MUSUN YETER." Yağmurun anne ve babası yine kavga ediyorlardı.

"Bıktım sürekli içip içip eve gelip sızmadan, hakan bizim bi kızımız var farkında mısın sen böyle yaptıkça senden nefret ediyor." Hayır etmiyordu. Yağmur kin tutmazdı.

"Bana acımıyorsan kızımıza acı, karnımdaki bebeğe acı lütfen. Yalvarırım yeter artık." Annesi hamileydi. 4 aylık olmuştu. En sonunda artık dayanamıyormuş gibi konuştu.

"Senden nefret ediyorum" Yağmur saklandığı yerde ağlamamak için zor tuttu kendini.

"Ne yapacaksın eski aşığının yanına mı gideceksin. Otur oturduğun yerde." Dedi ve karısının saçından tutup yere fırlattı. Yağmur çıkmak istedi ama annesinin dediklerini hatırladı.

'ben çık diyene kadar çıkmak yok tamam mı annecim, baban çık dese bile çıkmak yok.'

"Nerede o kızın, onunla da görüşeceğim. Benden izin almadan dışarı çıkmak ne demekmiş o görsün." Yağmur küçük ellerini dudaklarına kapattı. Ağlarsa sesini duyardı ve gelirdi. Sustu.

"Neredesin kız, anası kılıklı yine nereye saklandın." Çıkmadı yağmur. Olduğu yerde daha ne kadar küçülebilirse o kadar küçüldü.

Birkaç saat sonra dış kapı sertçe çarpıldı.

"Annecim çıkabilirsin." Yağmur küçücük alandan çıktı. Annesi onu kucağına alarak yatak odasına girdi. Dolabın üzerinden bavul çıkardı. Kendi kıyafetlerini ve yağmurun kıyafetlerini birkaç oyuncağını koydu.

"Onları ne yapacaksın anne."

"Hiçbir şey, gidiyoruz birtanem. Hadi tut elimi" Annesinin elini tuttu. Kapıda birkaç adam vardı. Arka bahçeye geçerken dikkatlice evden ardından da bahçeden çıktılar. Beyaz bir araba vardı kapının önünde. Hemen kızı ile ön koltuğa oturdular.

"Anne bu adam kim?" Yağmur hiçbir akrabasını tanımıyordu. Dayısını da tanımamıştı.

"Bu senin dayın annecim." Yağmur gülümsedi.

"Adın ne?"

"Fatih."

"Benim adım da yağmur alin."

"Menmun oldum yağmur alin.'

"Bende." Fatih ablasına döndü.

"Nereye gidiyoruz." Çantasından bir adres çıkardı ve Fatihe uzattı.

"Abla, bu kalenderin adresi. Vallahi yaşatmaz oraya gidersen."

"Haberi var fatih yürü."

Mavera Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin