🎬
Tam 1 hafta. Bir haftadır küçücük odada bekliyordu. Açlık ve susuzluk yiğiti bitkin düşürmüş olsa da dayanıyordu. Kapı tekrar açıldı. Gelen yine Kartaldı.
"Yiğitçim, nasılsın şekerim." Güldü yiğit.
"Emin ol şuradan kurtulduğum anda seni sağ bırakırsam adım yiğit değil." Güldü kartal.
"Pekte emin olma. Seninkiler seni bulmak için pekte bir performans segilemiyorlar. Birde şu kız mevzusu var. Sergisi mi ne varmış. Kız bildiğin ölü gibi gidip geliyor işine. Yaptığın hiç hoş birşey değil. Kıza hiç kafa ütüledin denir mi?" Cık cıklayıp kahkaha attı.
"Seni geberteceğim. Seni ananın karnından çıktığın güne pişman edeceğim. İt!"
"Ya ama şimdi oluyor mu it falan. Biz eski dostuz unuttun mu her neyse senin yaralı kuşun yarasını bu gün saracağım merak etme." Gözlerini kapattı. Yağmur yapmazdı. Olmazdı. Birkez daha ihanete uğrarsa yaşayamazdı.
"Ne o sustun. Güvenmiyor musun?" Ses etmeyince sustu. Karşısına geçip oturdu.
"Bunu sen istedin yiğit. Sana güvendim lan. Sen ne yaptın gittin ihbar ettin. Sana demedim mi buradan çıktığım an seni yaşatmayacağım dedim."
"Öldürsene beni ne bekliyorsun o zaman."
"Babacığının gelmesini bekliyorum yakışıklı. Çok yakında hepinizin leşini İstanbul boğazından dökeceğim."
🎬
Kulağımda çalan şarkının sesini daha da açtım
"Gülüşünde birşeyler saklı
Yüreğim bir bakışına hasta
Koparıp atma beni artık
İnadin zor bunu anlamadım.
Denedim denedim de kim haklı
Bir çıkış yolu bulamadım asla
Kurudu gözümün yaşı artık
Çiçeğim soldu da ağlamadım.""Sen beni bir başıma koydun
Öldürsen o kadar acı cekmezdin
Gönlündeki yerin nasıl dolsun.
Bilseydim eğer adını vermezdim."Şarkı kaç tekrar tekrar çaldı. Neydi bu üstümdeki hüzün bende bilmiyordum.
Yiğitsiz tam tamına 3 hafta geçmişti. Fırata mesajları gösterdiğimde bu mesajları onun atmayacağını bana ne kadar değer verdiğini söylemişti. Biraz düşününce mantıklı geliyordu. Telefon sinyalinin yeri söylediklerine göre sürekli olarak değişiyormuş. Kapı çalmıştı. Kalkıp baktım. Gelen tanımadığım bir adamdı. Üzerinde siyah bir takım elbise vardı. Özenle taranmış saçlar ve şık bir giyimi vardı. Oldukça karizmatik duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavera
Ficção Adolescente"Aşk ve mantık, yer altı ve yer üstü hepsi bir yumruk darbesi."