Saleha keluar dari bilik bapa mertuanya dan melangkah masuk ke bilik tidurnya, fikirannya mulai berputar mengenai perkara yang baru sahaja berlaku dan dia terlupa untuk menutup penuh pintu biliknya. Dia melangkah naik ke atas katil, jantungnya berdegup kencang ketika dia berusaha untuk memproses reaksinya.
Nafasnya seakan tersekat di kerongkong apabila dia melihat zakar bapa mertuanya, berurat-urat timbul dengan saiz yang lebih besar daripada suaminya.
Dia tidak pernah membayangkan bapa mertuanya dalam keadaan seperti itu, dan melihat kejantanan bapa mertuanya menggerakkan sesuatu yang terpendam dalam dalam dirinya.
Sebagai seorang anak mertua dan isteri kepada anaknya, dia tahu bahawa pemikiran seperti itu adalah terlarang, tetapi dia tidak dapat menafikan keinginan yang kuat, sementelahan pula, sudah lama suaminya, tidak menyentuh tubuhnya akibat dari perselisihan syift kerja.
Tangannya mulai bergerak perlahan ke bawah, hujung jarinya menyentuh kulit sensitif di bawah uniform jururawatnya. Dia membayangkan bahawa tangan suaminya sedang mengusapnya, "Ahhh abang Rahmat.." sentuhannya mulai menyalakan api nafsu di dalam dirinya.
Ketika dia meluncurkan jarinya lebih laju ke dalam seluar dalamnya, fikiran Saleha tiba-tiba dipenuhi dengan imej tubuh Pak Lah yang berotot itu pula. Dia membayangkan tangan kasarnya menggenggam pinggulnya, renungan berapi-api terfokus padanya ketika dia menolak batangnya yang besar ke dalam farajnya yang sedang kebasahan.
Fikiran tentang di jolok oleh bapa mertuanya, merasai kenikmatan terlarang dari batangnya yang tebal, membuat jarinya bergerak lebih pantas.
"Oh, ayahh, sedapnya, jolok Saleha laju-laju lagi," bisiknya, suaranya dipenuhi dengan rasa kenikmatan yang tak terhingga.
Pahanya melawan tangannya ketika dia menggosok kelentitnya, tubuhnya semakin dipenuhi nafsu serakah yang tinggi. Bayangan zakar Pak Lah yang sebesar lengannya, dengan urat-urat tebal yang timbul dan kerandut telurnya yang melayut besar, membuatkan dia semakin terangsang dengan nafsu.
Dia hampir dapat merasakan batang panjang itu meluncur masuk dan keluar darinya, membawanya ke ambang ekstasi orgasma.
Bapa mertuanya yang mendengar seakan-akan namanya dipanggil mulai bangun dari katil nya, dan menuju ke arah suara yang sayup-sayup kedengaran dari arah bilik menantunya itu.
Rasa ingin tahunya tercetus, dia berhenti sejenak, deria tajamnya mengesan sesuatu sedang berlaku. Di celahan pintu, dia melihat anak menantunya sedang menonggeng, tangannya seakan mengosok kemaluannya, sambil menyebut namanya.
Dia melihat jelas menantunya sedang cuba untuk melepaskan nafsu syahwatnya menyentuh dirinya sendiri, hilang dalam dunia fantasi sensual sambil membayangkan dirinya.
Pemandangan itu membuatkan dirinya sudah tidak keruan, gelora nafsunya membadai, batangnya mulai keras. Pak Lah menanggal seluarnya, berjalan masuk, nekad menghadapi anak menantunya itu.
"Krik..." Pintu biliknya terbuka dengan perlahan. "Saleha..." suaranya memanggil manja.
Saleha terkejut, sambil memandang ayah mertuanya, pipinya kemerahan dengan rasa malu apabila perbuatannya itu dilihat olehnya. "Saya- Saya minta maaf, ayah." Saya cuma... Saya perlu untuk..." dia terdiam, fikirannya kebingungan untuk memberikan alasan.
YOU ARE READING
Menantu adalah Nikmat
RomancePak Lah, seorang lelaki tua berusia 70 tahun, tinggal dikampung bersendirian. Dengan tubuh yang masih tegap dan tangan kasar akibat kerja keras, menggambarkan seorang lelaki yang berpengalaman. Hidupnya berubah apabila dia mengalami kemalangan dan t...