Part 5 : Mengorak Langkah

2.6K 89 6
                                    

Nafas Saleha terhenti seketika apabila Pak Lah dengan lembut mengangkangkan kakinya terbuka, sentuhannya kasar tetapi lembut. Dia memerhatikannya dengan campuran keterujaan, jantungnya berdegup kencang di dalam dada. 

Bilik itu diterangi dengan cahaya samar-samar, mencipta bayang-bayang yang menari-nari di dinding, menambah suasana rahsia kepada persetubuhan haram mereka berdua. Bau lavender dari linen bercampur dengan bau peluh dari keghairahan mereka, mencipta aroma yang memabukkan yang memenuhi ruang tersebut.

Pak Lah meletakkan dirinya di antara peha menantunya itu, matanya tidak lepas memandang permandangan terbentang di depan matanya. Dia merasa sangat teruja, akhirnya dia dapat menggunakan sejatanya yang sudah lama tidak beraksi "Ayah dah tak tahan Saleha.." suaranya serak dengan keinginan. Bersedia untuk meneruskan aksi seterusnya, menunggu kebenaran menantunya.

"Jolok ayah...," Saleha berbisik, pipinya memerah dengan panas. "Saya... Saya mahukan itu." matanya memandang batang zakarnya yang sudah tegak, keras berurat.

Dengan anggukan, Pak Lah membongkok ke hadapan, bahunya yang lebar menghalang cahaya ketika dia menekan perlahan kepala zakarnya, ke pintu masuk farajnya, menolak perlahan ke dalam diri Saleha. 

"Ploppppp..." Sensasi itu menghantar getaran ke seluruh badan Saleha, otot-ototnya mengeras sebagai tindak balas. Dia bergerak perlahan, menikmati setiap inci kulitnya, batangnya terendam perlahan di kolam nikmat itu dan menghantar gelombang keseronokan ke dalam dirinya.

Nafas Saleha semakin tidak keruan, tangannya menggenggam kain cadar di bawahnya, badannya sedang beradaptasi untuk menerima saiz batang mertuanya yang agak besar dan panjang itu. 

Dia dapat lekuk-lekuk batang itu, dengan alur uratan yang timbul, menembusi dirinya perlahan-lahan. Apabila batang zakarnya sudah terendam sepenuhnya, Pak Lah berhenti seketika, mengambil nafas, membiarkan menantunya untuk serasi dengan saiznya itu.

"Ahh...besarnya ayah..." Saleha terkejut, belakangnya melengkung dari katil tilam, apabila gelombang keseronokan melanda tubuhnya. Pak Lah hanya tersenyum, dia dapat merasakan peha Saleha bergetar perlahan, pinggulnya bergerak sedikit setiap kali dia menggerakan batangnya keluar masuk secara perlahan. 

Bunyi erangan lembutnya memenuhi bilik, "Pappp..pappp.." berlawanan dengan hentakan bunyi basah, keluar masuk batangnya yang bertemu farajnya.

Saleha dapat merasakan tekanan semakin kuat di perutnya, ketegangan yang perlahan-lahan menuju ke arah klimaks. "Laju laju ayah," dia berbisik, suaranya hampir tidak kedengaran. "Ahh sedapnya.. besar sangat.."

Pak Lah segera bertindak balas, meningkatkan intensiti gerakannya. Hentakan demi hentakan dengan ramasan manja ke arah payudaranya, sambil digentel manja putingnya yang sudah kekerasan.  

Badannya di bongkokkan, mulutnya mencari mulut menantunya, lidahnya berlawan manja dengan lidah Saleha, air liur mereka bersatu. Gabungan sensasi itu membuat Saleha semakin hampir ke penghujung, nafasnya semakin pendek dan terdesak.

 Gabungan sensasi itu membuat Saleha semakin hampir ke penghujung, nafasnya semakin pendek dan terdesak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ahhh..ahhh..," dia terengah-engah, kukunya memeluk bapa mertuanya, mencengkam kulit belakangnya sambil mendesaknya untuk teruskan. "Jangan berhenti, laju lagi ayahhhh." Perasaan mereka terhubung dengan begitu intim, mengisi dirinya sepenuhnya, dan sangat memabukkan.

Hentakkan Pak Lah semakin meningkat laju, batangnya berdenyut-denyut menyelam di lubuk nikmat menantunya. Ramasan nya semakin kemas ke arah payudara Saleha, mencari titik sensitif yang akan membawanya ke puncak orgasme sekali lagi.

Dunia Saleha meletup dalam cahaya kebahagiaan yang membutakan. "ahhhhhhh..." Orgasmenya mengalir melalui dirinya, gelombang demi gelombang kesenangan berdenyut yang membuatnya bergetar dan sesak nafas. Dia menjerit, suaranya kasar dengan emosi ketika sensasi itu melimpah ke atasnya, menenggelamkannya dalam lautan kebahagiaan.

Mata Saleha berkelip-kelip terbuka, berat dengan kepuasan. Dia memandang Pak Lah, mukanya kemerahan, menerima hentakan yang tidak henti-henti . "Jangan pancut dalam ayah, Saleha tengah subur" dia bernafas, suaranya tersekat, kemengahan. "Pancut luar ya ayah.."

Pak Lah semakin mengeram, tidak mendengar rayuan menantunya itu, menguburkan zakarnya jauh ke dalam dirinya. Sensasi itu sangat mengasyikkan, kehangatan ketat farajnya membalutnya sepenuhnya.

Ayunan Pak Lah menjadi semakin tidak menentu, kawalannya semakin hilang apabila dia menghampiri klimaksnya sendiri, otot-ototnya mengencang apabila dia hampir mencapai titik orgasme. "Ohh Saleha, ketatnya," dia mengerang, suaranya tertekan dengan usaha. "Sangat ketat, sangat sedapppp"

"Crottttt....." badannya bergetar, melepaskan ledakan air mani panas yang sudah 5 tahun bertakung dalam kerantung zakarnya. 

Saleha menerima ledakan itu, tubuh suburnya bergetar dengan setiap gerakan. Dia dapat merasakan tekanan demi tekanan dilepaskan dalam dirinya. "Ayah, kenapa pancut dalam Saleha," suaranya sedikit cemas.

Pak Lah tersenyum, "maafkan ayah Saleha, ayah tak boleh tahan. Sedap sangat badan kamu.." suaranya terketar-ketar kesan dari orgasmenya tadi.

Mereka terbaring berpelukkan, melepaskan lelah. Saleha tidak menyangka tubuh tua Pak Lah masih begitu kuat melayari bahtera nafsu asmara. Dia juga tidak gelojoh dan pandai memuaskan dirinya. Lain benar beza nya jika dibanding dengan suaminya. Bahkan batang zakar besarnya juga tidak diwarisi ke anaknya.

###

Rahmat pulang malam itu, agak lewat seperti biasa disebabkan kesesakan lalu lintas, dilihat isterinya, Saleha, berada didapur sedang menyediakan makan malam.

Eh, sayang tak pergi kerja ke malam ni? tanyanya perlahan sambil menuju kearah isterinya.

"Sayang mintak cuti abang, rasa macam lenguh-lenguh pula badan, nak berehat malam ni dan esok, lagipun dah lama kita tak makan bersama kan?" ujarnya lagi.

Ketika makan malam, mereka bertiga berkumpul di meja makan. Saleha menghidangkan gulai ayam kampung yang dimasak menggunakan resipi istimewa arwah ibu mertuanya. Aroma makanan itu membawa Pak Lah ke zaman silam, ketika Fatimah sibuk memasak di dapur sementara anak-anaknya bermain di halaman rumah.

"Sedap betul lauk ni, Saleha," puji Pak Lah dengan senyuman lebar. "Macam masakan arwah ibu kamu dulu." matanya memandang nakal kearah menantunya.

Saleha tersenyum kecil. "Saya cuba ikut resipi mak. Tapi tak tahulah sama ada menjadi atau tidak. Maklumlah, Saleha ni tak berapa pandai memasak."

Rahmat turut memuji isterinya. "Sedap la ni sayang. Lama dah kita tak makan masakan macam ni. Terima kasih, abang bangga Saleha masih ingat nak jaga selera ayah."

Perbualan mereka diteruskan dengan kenangan-kenangan lama. Rahmat kemudian bertanya kepada ayahnya, "Macam mana hari ini, ayah? Dah rasa lebih baik? Nampak macam ceria je hari ni."

Pak Lah mengangguk perlahan. "Alhamdulillah. Semua ok. Saleha jaga ayah dengan baik. Kadang-kadang ayah rasa macam tak layak dapat layanan istimewa macam ni." ujarnya sambil tersenyum.

"Jangan cakap macam tu, ayah. Saleha memang hebat, kan?" Rahmat memandang isterinya dengan perasaan kasih. Mereka bertiga tersenyum, sambil Pak Lah, menguis manja kaki menantunya itu.

- bersambung -

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 5 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Menantu adalah NikmatWhere stories live. Discover now