Ayça 7

295 0 0
                                    

Ayca (7)


Önceki Bölüm *

Kocasının ihanetini öğrendiği günden beri kısa sürede bir dolu misilleme gerçekleştiren Ayça ile Tolga o akşam yemekte bol bol konuştular. Evliliklerini, geçmişte yaşadıkları güzel günleri, gelecek beklentilerini, ayrıyken geçirdikleri zamanı…

İkisi de bu konuda yalan söylediler. Sanki ne Tolga Mirey’le birlikte olmaya devam etmiş, ne de Ayça’nın başından onca olay geçmemişti.

Aralarındaki tek fark Ayça’nın aldatılmaya devam ettiğini bilmesi, Tolga’nın ise bilmemesiydi. Kötü günleri unutmaya, her şeye kaldığı yerden devam etmeye karar verdiler. O gece Ayça çok seksi giyinmişti ve yalnızca Tolga’nın ilgisini çekmekle kalmamış, ortamdaki herkesi kendisine hayran bırakmıştı.

Gecenin ilerleyen saatlerinde içkinin de etkisiyle Tolga iyice tahrik olmuştu ve Ayça’yı bir an önce eve götürmek istiyordu. Sonunda hesabı ödediler ve yola çıktılar. Sahil yolundan eve giderlerken, Tolga bir yandan arabayı sürüyor, bir yandan da sağ eliyle Ayça’nın mini eteğinin kesinlikle gizleyemediği bacaklarını okşuyordu.

Bir süre böyle gittikten sonra, eve kadar dayanamayacaklarına karar verip sahildeki ceplerden birine park ettiler. Tolga Ayça’nın dudaklarına küçük öpücükler kondururken, bir yandan da göğüslerini okşamaya çalışıyordu. Birden Ayça Tolga’yı itti ve:

“Sana daha önce hiç yapmadığım bir şey yapmak istiyorum.”

“Nedir o?”

“Arkana yaslan.”

Tolga merak içinde arkasına yaslandı. Ayça ağır hareketlerle Tolga’nın kemerini çözdü, pantolonunun fermuarını açtı ve bir hamlede penisini özgürlüğüne kavuşturdu. Bir süredir içerde sıkışıp kalan penis titreyerek Ayça’nın önünde dikildi.

Ayça, hiç oyalanmadan penisin başını ağzına aldı. Tolga’nın dudaklarından bir zevk iniltisi döküldü.

Biraz penisin başını öpüp yalayan Ayça, sonunda tamamına yakınını ağzına alıverdi. Son günlerde bu konuda o kadar tecrübe kazanmıştı ki, Tolga’nın standart boydaki penisini ağzına alması gayet kolay olmuştu.

Tolga’yı çıldırtırcasına emmeye başladı. Bir süre ağzında tutuyor, ağzının sıcaklığını Tolga’ya hissettiriyor, sonra hızlı hızlı 31 çektirircesine emiyordu.

Ayça’dan ilk kez böyle bir muamele gören Tolga, hem şaşırmış hem de zevkten gözü dönmüştü. Tolga’nın gelmek üzere olduğunu anlayan Ayça hiç istifini bozmadan emmeye devam etti. Tolga adeta haykırarak boşalmaya başladı.

Gırtlağına değen ilk sperm damlalarıyla emmeyi yavaşlatan Ayça, yıllardır ilk kez tadına baktığı Tolga’nın spermlerini doya doya yuttu. Tadı hoşuna gitmişti.

“Yıllardır boşuna zaman harcamışım,” diye düşünmekten kendini alamadı.

Tolga tüm spermlerini boşaltıp rahatladığında, Ayça bir süre daha emip yalayarak penisi temizledi. Nihayet ağzından penisi çıkardığında, ortada tek bir sperm taneciği bile yoktu. Gülümseyerek eşine baktı:

DEĞİŞİKLİK OLSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin