Ayca (9)
* Önceki Bölüm *
Ayça, büyük uğraşlarla İzak'ı gerçek bir erkek yapmayı başarmıştı. Elbette kendisi de yarattığı gerçek erkeğin tadına doyasıya bakmış, korkunç zevkler yaşamıştı.
Ertesi gün İzak’tan gelen bir telefonla güne başladı. Söylediğine göre Mirey’in yıllık izni başlamak üzereydi ve güneye gitmek istiyordu. İzak ise işlerini bahane ederek İstanbul’da kalmak ve günlerini Ayça ile geçirmek niyetindeydi. Eğer Ayça da bunu istiyorsa, hemen Mirey’i arayıp, onu Marmaris’teki annesinin yazlığına gönderecekti.
Ayça biraz tereddüt ettiyse de teklifi kabul etti. Böylece Mirey tek başına Marmaris’in yolunu tutarken, İzak’la Ayça birlikte geçirecekleri günlere başladılar. Ayça hergün işyerinden mutlaka bir iki saat erken çıkıyor, doğru İzak’la buluşuyordu. Bazen İzak’ın evinde, bazen şehrin lüks otellerinden birinde bir araya geliyorlardı.
İzak yılların acısını çıkarmak istercesine sürekli seks yapmak arzusundaydı. Ayça da birlikte oldukları ilk gün o kadar zevk almıştı ki, İzak’la sevişmek onun içinde müthiş deneyimler anlamına geliyordu. Yine de bazı sorunlar vardı. Tolga ve Erman bey’i de idare etmek zorundaydı.
Tolga ile seks hayatı oldukça düzenliydi; haftada iki üç kez yatıyorlardı ve sevişmeleri de gayet zevkliydi. Buna karşılık Erman bey’le ilişkisi son derece düzensizdi. Adamcağız Ayça’nın müptelası olmuştu adeta. Karısını atlatabildiği her fırsatta Ayça’yla sevişmek istiyordu. Öğle tatillerinde ofiste seviştikleri bile oluyordu.
İzak, Ayça’yla doyasıya sevişebilmek için kendini iddialı bir diyete almıştı. Sadece erkeklik gücünü artırıcı olduğunu öğrendiği yiyecekleri yiyor, uykusuna dikkat ediyor, kendine çok iyi bakıyordu.
Mirey’in tatilde olduğu iki hafta boyunca Ayça’yla hemen her gün buluştular. Yatakta denemedikleri pozisyon kalmadı. İzak, Ayça’nın hayran olduğu göğüslerinin arasında, ön ve arka deliklerinde, yüzünde defalarca boşaldı.
Ayça birlikte olduğu tüm erkeklerin oral seks tutkusuna bazen şaşırmadan edemiyordu. Hepsi onun ağzına sokmak, mümkünse ağzında boşalmak ve ona spermlerini içirmek istiyorlardı.
Sperm adeta günlük besinlerinden biri olmuştu. O kadar çok sperm yutuyordu ki, bazen akşamları midesi bulanıyordu. Yine de bundan memnundu. Ve inanılmaz ustalaşmıştı. Erkeklerinin penislerinin ağzında büyümesi, o emerken çıkardıkları sesler, damağına vuran sperm seli çok hoşuna gidiyordu.
Yine de, sonunda bazı şeyleri değiştirmeye karar verdi. Tolga’dan intikam almak ve biraz da özgürlüğünün tadına varmak için başladığı ilişkiler sonucunda kendini kontrol edemez olmuştu. Adeta bir seks oyuncağı haline gelmişti.
Üç değişik erkeğin arasında gidip geliyor, onlara hayatlarının en güzel anlarını yaşatıyor ama kendi açısından seksten aldığı zevk dışında bir kazancı olmuyordu.
Bunun üzerine oturdu ve bir plan yaptı. Mirey’den nefret ediyordu ve ondan müthiş bir intikam alacaktı. Öncelikle İzak’la yattığını ve ona erkekliğini kazandırdığını gösterecekti. Böylece kendisinin bir türlü yapamadığı birşeyi yapmış olacak, kadınlık gururunu incitecek, ayrıca elinin altındaki fırsatı değerlendirememe duygusunu yaşatacaktı.