Αναστασίας POV
Το μεσημέρι έφτασα σπίτι μου και από το δωμάτιο εμφανίστηκε ο αδερφός μου με βλέμμα δολοφόνου.
-"Που ήσουν εσύ;" ρώτησε με άγριο ύφος.
-"Κάπου λογαριασμό θα σου δώσω;" είπα και έκανα να φύγω.
Ξαφνικά ένα δυνατό χέρι με έπιασε από τον καρπό.
-"Λέγε" είπε.
Τα μάτια του ήταν σκοτεινά και η έκφραση του προσώπου του άγρια. Μπροστά μου δεν είχα το πειραχτήρι τον μικρό μου αδερφό αλλά έναν άντρα.
-"Με πονάς" είπα.
-"Λέγε. Με τον Ταιλερ ήσουν;"
-"Με όποιον γουστάρω άσε με" είπα.
-"Λέγε ρε αλλιώς δεν ξέρω και γω τι θα γίνει" γρύλισε.
-"Άσε με" φώναξα.
Το χέρι μου βρέθηκε να χαστουκίζει το μάγουλο του Πέτρου. Δάκρυα άρχισαν να εμφανίζονται. Έτρεξα έξω από το σπίτι και πήρα τηλέφωνο την μαμά μου.
-"Μαμά φεύγω από το σπίτι τελείωσε. Πάω να μείνω στην θεία. Έχω αλλαξιά ρούχα εκεί" είπα ενώ τα δάκρυα μου έτρεχαν ποτάμια.
-"Τι έγινε Αναστασία; Κλαις; Ηρέμησε. Πες μου τι έγινε"
Όταν τελείωσα την διήγηση άρχισε να φωνάζει.
-"Να το συζητήσουμε Αναστασία. Απλά μάλλον θα αντέδρασε έτσι γιατί εμμμ φοβήθηκε;"
-"Μαμά τελείωσε. Θα σε ενημερώνω για το πως είμαι. Θα πηγαίνω κανονικά σχολείο. Πες στο κωλόπαιδο πως αν με πλησιάσει θα γίνει χαμός. Εγώ δεν έχω αδερφό" είπα και έκλεισα το κινητό.
Όταν έφτασα στην θεία μου εκείνη τρόμαξε όταν με είδε σε μαύρο χάλι. Αφού πλύθηκα και έβαλα πιτζάμες έκατσα στο μαλακό κρεβάτι της θείας μου και άνοιξα το κινητό.
"Τρία μηνύματα από την μαμά"
Έστειλα μήνυμα στον Ταιλερ να με πάρει τηλέφωνο αλλά τίποτα. Όλο το βράδυ σκεφτόμουν το πρόσωπο του "μικρού" αδερφού μου. Πρώτη φορά τρόμαξα τόσο.
-"Καλημέρα" φώναξε η θεία μου καθώς άνοιγε τα παράθυρα.
-"Όχι φύγεεεεε" είπα.
-"Έλα ρεεεεεε σήκω. Σχολείο time"
Η θεία μου είναι πολύ κουλ και νέα. Είναι ανύπαντρη με έναν γιο στο εξωτερικό. Ο Αλέξης είναι δύο χρόνια μεγαλύτερος μου και σπουδάζει.
-"Ποίος πάει τώρα" είπα.
-"Εσύ και θα έρθω και γω"
-"Γουατ;"
-"Χχοοχοχ είδες πως τρόμαξες;" είπε χασκογελώντας.
-"Ουφ καλά"
Πλύθηκα ντύθηκα και ξεκίνησα για το σχολείο. Θα ήταν μια μεγάλη μέρα.
Άλλο ενα παρτ.
Αναστασία ❤
YOU ARE READING
Our Anime Story❤
RomanceΗ Αναστασία είναι ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι που έχει βυθιστεί στον κόσμο των anime και manga και εύχεται να υπάρξει κάποιος σαν εκείνα τα αγόρια. Όμως δεν ήξερε ποτε τι της επιφυλάσσει πεπρωμένο ❤