Istun hermostuneena portailla ja odotan Jackia, joka haluaa esitellä minut perheelleen.
En koskaan ole heillä käynyt ja nyt minua jännittää.
Pian joku kaartaa skootterilla tätini pihaan.
Juoksen pojan luo ja otan kypärän tuon kädestä.
"Jännittääkö?" Hän kysyy samalla kun istun kyytiin.
"Ihan vähän", vastaan nauraen.
"Ei sun tarvi mun perhettä jännittää", hän sanoo ja lähtee ajamaan kohti kotiaan.Talo on suuri. Tiesin Jackin perheestä sen, että isä omistaa jonkun firman ja äiti on sisustaja.
Heidän perheessään on viisi lasta ja Jack on toiseksi nuorin.
"Tuutko sä?, hän kysyy. En reagoi mitenkään. Tuijotan vain taloa.
"Sun ei tarvi jännittää. Äiti ja isä on ihan mukavia ja samoin mun sisarukset", Jack sanoo ja tulee halaamaan minua. Katson häntä vielä silmiin ja huokaisen syvään.
Tuo ottaa minua kädestä ja kuljettaa eteiseen.
Otamme kengät pois ja kävelen Jackin perässä luultavasti olohuoneeseen.
"Kato! Pikkubroidilla on joku tyttö", vaalea hiuksinen poika tokaisee nojatuolista.
"Jack, kukas tämä kaunis tyttö on?", ilmeisesti heidän äiti kysyy.
"Öö.. täs on Sara ja me niinku... seurustellaan", hän mutisee.
"Moi! Mä oon Hanna ja tuo on Jackin veli Dan ja mieheni, Seth on töissä.", nainen kertoo.
"Ja täällä asuu vielä Jackia muutaman minuutin vanhempi Luke ja pikkusisko Mia sekä Dania vanhempi Ally", hän jatkaa.
"Mut jos me tästä mennään nyt...", Jack mutisee ja vetää minua perässään yläkertaan.
"Oli kiva tavata!", huikkaan vielä ja katoamme Jackin huoneeseen.Tämmönen luku tällä kertaa.
Käykäähän myös lukemassa mun siilin kirjottamaa fanficciä
_meriim_ tän tytön kirjottama fanfic löytyy nimellä Sulpicia.~Aina saa kommentoida muistakaa se :3~
Ps. Tänään julkasen tästä tarinasta vielä muutaman luvun, koska oon kirjotellu tätä ihan järkyttävän innoissaan :D
YOU ARE READING
~SUMMER IN CALIFORNIA~
Romance"Mun on pitäny kertoo sulle yks juttu. Mut en tiiä miten kertoisin sen" Jack mutisee vieressäni. Katsahdan poikaan ja kohotan kulmaani. "Sano vaan" mutisen. Minusta Jackille on helppo puhua, vaikka kun nään hänet vatsassani lepattaa kymmenien perhos...