Razele enervante de soare patrund prin draperiile trase ale camerei facandu-ma sa imi deschid ochii maraind. Ma uit in stanga mea si il vad pe Harry,dormind ca un ingeras, cu buclele imprastiate pe fata, si buzele intredeschise. Pieptul i se ridica si ii coboara intr-un mod linistitor si ador sa stiu ca inima lui imi apartine mie. Este numai a mea.Dupa ce ii studiez aspectul afrodisiac incerc sa ma ridic din pat incetisor pentru a nu-l trezi pe barbatul perfect care doarme langa mine. Nu reusesc insa, stransoarea bratelor sale nepermitandu-mi sa fac vreo miscare. Mai incerc o data sa ma ridic, insa sfarsesc pe o parte, trasa inspre corpul lui Harry, atingandu-i din greseala cu fundul masculinitatea ce parca a prins viata atunci cand fundul meu a luat contact cu ea. Harry maraie gutural si ma lipeste si mai mult de el si de acea... parte a lui. Stiu ca inca doarme dar se pare ca si in somn ma vrea aproape de el. Doar la acest gand apar emotiile perfecte ce ma domina.
Imi indoi putin picioarele pentru a sta mai comod. Daca tot sunt fortata sa raman aici macar sa stau comod,nu?
Ma apropi mai mult de Harry si exact ca o pisica in calduri, imi frec capul de pieptul lui, scotand un sunet ciudat. Ma intorc in asa fel incat sa ii pot vedea fata lui Harry si sa pot sa il ating in voie. Imi incolacesc picioarele in ale lui simtind o caldura absolut nebuneasca.
Sunt lipita la propriu de el si nu ma deranjeaza absolut deloc. Fruntea mea o atinge pe a sa si incep sa imi plimb incetisor degetele pe fata lui si ajung ca la final sa ii aplic un mic sarut pe buze primind o reactie complet neasteptata de la el. Ma trage si mai mult langa el, si ma roteste pentru a ajunge peste el.Isi deschide usor ochii, avand in permanenta zambetul pe buze. Ma foiesc putin pe corpul lui pentru a sta mai comod si Harry geme puternic primind o reactie confuza de la mine. Brusc,simt ceva ridicandu-se sub boxerii mei si acum realizez de ce a gemut Harry. Eu ma foiam de fapt peste... chestia lui.
Ma imbujorez si imi vine sa ma ascund undeva cateva minute si sa scap de rusine. Chiar daca acum cateva ore i-am daruit inocenta mea tot sunt foarte pudica.
Harry chicoteste incet imi ia palmele in a le lui.-Daca ma voi trezi asa in fiecare dimineata in cateva zile ma vei omorî,Claire. imi sopteste suflandu-mi aer in scobitura gatului si facandu-mi pielea de gaina.
Inca ma aflu pe masculinitatea lui Harry, stand complet intinsa pe corpul lui. Simt o caldura de nedescris in interiorul meu si un mic tremur m-a cuprins insa a incetat repede.-Am uitat sa iti spun aseara, dar... Iti multumesc ca mi-ai daruit virginitatea ta. A insemnat mult pentru mine ca ai avut incredere si mi-ai dat ce aveai tu mai de pret. Iti promit ca voi avea grija de tine si nu te voi mai dezamagi. Esti totul pentru mine,Claire si stiu ca nu te merit. Te iubesc,ingerule. imi spune si pot sa jur ca vad mici lacrimi in ochii lui pe care incearca sa le ascunda.
Inima mi se umple de veselie si simt ca voi izbugni in plans.
-Harry,eu trebuie sa iti multumesc pentru ca esti aici, pentru ca existi in primul rand. Ce m-as face fara tine? Il intreb bland,lasand decat cateva lacrimi sa alunece pe obraz. Ma uit adanc in ochii lui, si intr-un final lasa si el sa ii scape cateva lacrimi. Tot peste el ma aflu, foarte aproape de buzele sale, astfel aplic un sarut dragut pe acele buze minunate.
-Iubito.. imi atrage el atentia.
-Da,iubitule. spun si chicotesc insa observ seriozitatea din tonul sau si raman si eu serioasa.
-Vreau sa imi promiti ceva.. imi spune incet,si imi dau seama de ezitarea sa de la inceput.
-Ce anume? intreb curioasa jucandu-ma cu cateva din buclele sale.
-Imi promiti ca orice ai afla si orice s-ar intampla, tu nu ma vei parasi? ma intreaba serios, cu o incruntatura pe fata lui, deobicei vesela atunci cand este cu mine.
-Harry.. spun incet incercand sa imi gasesc cuvintele potrivite insa ma trezesc impinsa incet de pe Harry care se ridica in fund zicand:
-Stiam eu,Claire. Stiam ca nu vrei sa ma ierti complet. Stiam ca nu ai incredere in mine. Stiam. imi spune si isi pune fata intre palme eu nestiind ce sa zic sau sa fac. S-a pripit, eu doar nu stiam ce sa spun. Am incredere completa in el, il iubesc enorm si stiu ca nu mi-ar face intentionat rau.
CITEȘTI
Dark Soul - HarryStyles FanFiction | Evil's Domination
Fanfic,,- Mi-am vândut sufletul diavolului și oricât aș încerca să scap, nu pot, Claire! Sunt ținut în lanțuri în lumea aceea întunecată și lumina e de negăsit. Am nevoie de tine, iubito. Ajută-mă să scap, nu îmi mai doresc viața asta, pur și simplu m-am...