Sunt atat de speriat! Dar nu visul este motivul principal,stiu ca este doar un vis,ci faptul ca are dreptate. Sunt un idiot,unul imens! O voi pierde si pe ea,iar daca asta se va intampla,eu voi fi atat de disperat... Nu pot suporta nici macar gandul ca va pleca de langa mine,ca ma va parasi cu siguranta. Sunt o persoana groaznica! Nu o merit! Ea acum este in pericol,din vina mea... Cum as putea scapa de el? Cum?
Dar as prefera sa ma paraseasca decat sa fie in pericol. Insa sunt prea egoist sa ii dau drumul.
Claire's Pov
Ceasul de pe perete indica ora patru dimineata, iar eu si Lia stam treze mancand.
Si mai rau este ca azi avem cursuri. Probabil voi dormi in timpul cursului de biologie. Profa aia vorbeate asa lent si soptit incat mi se face si mai somn ascultand-o.
-Hai sa ne plimbam prin parc! imi atrage atentia vocea subtire a Liei.
-Ce? Ai inebunit? Tu la patru dimineata ai chef de plimbari?
-Dap. Haide! se milogeste la mine cu o fata draguta. Dar nu merge.
-Nu vreau. Du-te singura,deja imi imaginez stirile :'Fata violata in timp ce se plimba singura pe strada la 4 dimineata'. spun eu amuzata dar calm pentru a o convinge ca nu e ok sa te plimbi la 4 dimineata.
-Exagerezi... Bine atunci culca-te bunico,pf!
Exact ce voiam sa aud.Ma pun in pat,incercand din rasputeri sa adorm. Ugh! Nu pot,e greu,mai ales cand Lia tpt se invarte prin camera,cautand mancare,din nou. Fata asta mancana intruna si asta e ciudat. Si nici nu se ingrasa.
-Oh,doamne! Tocmai ai mancat! Dar daca vrei mancare,din nou,du-te naibii in bucatarie sa iei. tip exasperata.
-Nu vreau. Mi-e frica. E prea intuneric,dar mi-e foame! marturisește si eu imi dau ochii peste cap,zambind.
-Hai cu mine. zic,dandu-i mana si mergand impreuna la bucatarie. Ea isi face vreo patru senvisuri,in timp ce eu mai am nițel si adorm pe masa. Ea termina intr-un sfarsit de mancat si mergem inapoi in camera,bagandu-ma in patura si asteptand sa adorm.
Lia se pune in patul lui Amber,plangandu-se totusi ca el miroase prea tare a parfum.
-Si pe deasupra,mai este si prea dulce. Cu cate mama naibii kile de parfum isi da femeia aia? mormaie ea suparata. Ma voi sufoca aici. Bleah. spune,scotand un sunet tare caraghios si facandu-ma sa rad.
Insa,in cele din urma,adorm,lasandu-ma purtata in cele mai adanci vise.
******
Beep-beep. Sunetul alarmei mele ma trezeste. Cacat! Imi bag capul sub perna,dar degeaba... Tot se mai aude.
In cele din urma ma ridic leneșa din pat,oprind alarma. O caut cu privirea pe Lia,si o vad stand in pat,cu ochii deschisi,privindu-ma razand. Okk,fata asta e ciudata,rau de tot.
-Ce este asa amuzant? o intreb confuza.
-Fața ta... este asa... amuzanta! zice razand si mai puternic. Trebuia sa te fi vazut. adauga,potolindu-se putin.
-Ma rog,numai rade de mine si hai sa ne pregatim de cursuri. Ieiii! zic ironica.
-Okay. Ma intorc imediat. Ma duc sa iau ceva cu ce sa ma imbrac,ok? Nu imi ia mai mult de cateva minute. Pa! spune rapid,incepand sa fuga spre usa. La cum o stiu eu,la ea cateva minute inseamna o ora.
CITEȘTI
Dark Soul - HarryStyles FanFiction | Evil's Domination
Fiksi Penggemar,,- Mi-am vândut sufletul diavolului și oricât aș încerca să scap, nu pot, Claire! Sunt ținut în lanțuri în lumea aceea întunecată și lumina e de negăsit. Am nevoie de tine, iubito. Ajută-mă să scap, nu îmi mai doresc viața asta, pur și simplu m-am...