Chapter 19

358 18 4
                                    

   Claire's Pov

      Orele trec mult prea repede,eu fiind acum acasa,in micuțul pat din camera mea. Amber este la o petrecere,dar eu pur si simplu simt ca nu mai vreau sa merg. Mai mereu mi-am pierdut controlul si de fiecare data s-a terminat urat.  Am avut un impuls sa ma duc,de dragul ei,dar m-am razgandit.

    Prefer sa stau acasa,sa ma uit la un film prost,razand de actori si indopandu-ma cu mancare nesanatoasa. Si de ce sa nu fac asta cu o prietena foarte buna?

   O apelez pe Lia,vrand sa o chem la mine sa facem toate acele lucruri impreuna. Ea raspunde dupa putin timp.

   -Hei! In sfarsit ma suni. Credeam ca ai uitat de mine. spune trista.

   -Nu am uitat de tine. Doar ca am fost prinsa cu altele si...

   -Ok. Am inteles ideea. De ce ai sunat? ma intrerupe brusc 

   Chicotesc,si ii raspund.

   -Ma intrebam daca ai vrea sa vi la mine pentru o noapte a fetelor. Ce zici?

   -Sa ma gandesc... Da! Si-asa ma plictiseam.

   -Ok,te astept.

   -Ajung in cinci minute . Pa.

   -Pa.

       Inchid telefonul,zambind.

    Aud cateva ciocanituri si deschid usa. O vad pe Lia,imbracata in pijamale si cu parul prins intr-o coada dezordonata. Imi zambeste si ma imbratiseaza.

   Intra si se aseaza pe pat,iar eu ma alatur ei.

   -Si... Cum o duci cu Harry? ma intreaba,pastrandu-si zambetul pe fata.

   -Ahm,pai... murmur,facand o fața trista,vrand sa o pacalesc.

   Ea se intristeaza,si eu ii zic:

  -Pai... Suntem impreuna. Este complicat,dar un lucru este cert: il iubesc. marturisesc,lasand privirea in jos.

   -Sunt fericita pentru tine,dar ai grija. imi zice,punandu-ma pe ganduri.

   -Ce vrei sa zici?

   -Adica este periculos sa iubesti,Claire. Risti ca oricand sa ajungi cu sufletul ranit,cu inima sparta in mii si mii de bucati. Dar nu uita,daca nu risti,esti un nimeni. O stiu din proprie experienta. Asa mi s-a intamplat mie cu Taylor. Il iubeam,dar m-a tradat. Inainte sa il cunoasca pe Carter,era iubitul ideal,romantic si bland. Insa s-a schimbat foarte mult. Nu mai ieseam impreuna si nici macar nu imi mai vorbea. Dupa putin timp,l-am gasit in pat cu Amber. Am suferit atat de mult atunci... imi spune,lasandu-si o lacrima sa cada.

    -Ce idiot! Esti o fata super si nu te  merita oricum. Dar simt ca Harry nu este asa. Nu pot fi in pericol alaturi de el. Ma simt in siguranta! Si am inceredere in el.

   -Si eu aveam. Poate Harry nu e ca Taylor,dar incearca sa nu iti oferi sufletul pe tava lui.

   -Prea tarziu... Murmur,zambind.

    Dupa cateva minute de discutat cu ea,decidem sa ne uitam la un film. Alegem intr-un final unul horror. Prea horror.

    Urmeaza cateva scene oribile,la care nu ma prea uit,bagandu-ma cu totul sub patura. Tot filmul imi aminteste de cosmarul pe care l-am trait acum cateva zile. Nu cred in fantome,cu siguranta cineva avea chef de glume proaste. Sau cel putin sper.

     Filmul se termina si eu mor de frica. De ce am ales asta?

    -Cat este ceasul? ma intreaba Lia si eu verific ora cu ajutorul telefonului.

Dark Soul - HarryStyles FanFiction | Evil's DominationUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum