Claire's Pov
Ma trezesc in bratele lui Harry. Ma uit la el si observ ca nu doarme,ci ma priveste.
-Neața. ii zic somnoroasa.
-Neața. raspunde el.
Incerc sa ma dau jos,dar Harry isi tine in continuare mainile stranse in jurul meu. Se pare ca voi mai sta ceva in pat,dar nu ma deranjeaza,atata timp cat este si Harry langa mine.
-Cat este ceasul? il intreb.
-Cred ca este noua.
-Ok. La zece trebuie sa ma pregatesc de facultate.
-In regula... Spune si imi da drumul,eu ducandu-ma la baie pentru a imi face rutina de dimineata. Imi fac un dus mic si imi acopar corpul ud cu un prosop.
Cand termin,ma astept ca Harry sa fi plecat,dar nu...El sta intins pe pat,uitandu-se in tavan. Imediat ce ies privirea ii cade pe corpul meu.
Eu simt cum sangele mi se urca in obraji,realizand ca e a doua oara cand ma vede asa.
Se ridica imediat din pat ,venind catre mine. Ajune in dreptul meu,aplecandu-se sa imi sarute gatul. Lasa mici muscaturi de-a lungul lui,ajungand la locul unde tineam strans prosopul cu o mana,cealalta fiind in buclele lui. Fiori imi traverseaza corpul atunci cand dintii lui intra destul de adanc in pielea mea. Las un geamat de durere,combinat cu placere sa imi iasa printre buze.
El se indeparteaza de mine,eu simtindu-ma imediat goala.
-Ok,ce a fost asta? imi fac curaj sa intreb.
-Acum toti vor stii ca esti a mea. murmura
Decid sa tac si ma uit in dulap,cautand niste haine pe care sa le pot purta azi.
Gasesc o camasa rosie,cu carouri negre,o pereche de blugi negri,mulati si niste conversi tot rosii. Iau hainele,indreptandu-ma catre baie cu gandul sa ma schimb.
-Te poti schimba si aici. spune Harry,si eu imi dau ochii peste cap,razand.
-Nu,mersi. tip intrand in baie si inchizand usa. Nu vreau sa ma trezesc cu un pervers in baie in timp ce ma schimb.
Imi dau jos prosopul,punandu-mi lenjeria intima. Imi asez camasa,legand-o putin. Imi pun blugii si ma incalt rapid. Ma uit in oglinda si vad un semn pe gatul meu. Ce naiba? Cum il pot ascunde?
Imi pieptan parul si adaug o bentita cu o funda rosie. Decid sa ma machiez cu tus si ruj rosu. Ma dau cu putin fond de ten,totusi neexagerand.
Imediat ce termin,ies din baie punandu-mi in geanta caietele si cartile necesare,plus bani si telefonul.
-Harry,ma poti duce tu,te rog? intreb,facand o fața adorabila.
-Ok,haide. Dar nu mi-am luat masina. Eram prea speriat si ingrijorat aseara si am alergat ca un disperat pana aici. chicoteste el.
-Nu e nimic. O luam pe jos.
Iesim impreuna pe usa apartamentului meu si al lui Amber.
***
Ajung in fata facultatii si imi iau la revedere de la Harry.
Intru increzatoare si merg spre cursul de biologie. Unul dintre cursurile pe care le fac cu Emily,fata pe care Ryan o place. Poate as putea sa le fac lipeala.
Ma duc in sala,asezandu-ma langa ea.
-Hei. o salut eu. Sunt Claire.
-Eu sunt Emily. imi zambeste ea timid. Pare o fata draguta. Cam prea timida pentru gustul meu,dar merge.
CITEȘTI
Dark Soul - HarryStyles FanFiction | Evil's Domination
Fanfic,,- Mi-am vândut sufletul diavolului și oricât aș încerca să scap, nu pot, Claire! Sunt ținut în lanțuri în lumea aceea întunecată și lumina e de negăsit. Am nevoie de tine, iubito. Ajută-mă să scap, nu îmi mai doresc viața asta, pur și simplu m-am...