piknik

94 4 6
                                    

Denizden;
ebnizin amı ebenizin amı , iyi bok yediniz lan ben ne yapcam ben kesin uyuyamam sıçtım" diye bağırıp aynı zamanda uzun ince koridorda hırsla yürüyen Mira'ya gözlerimi devirdim. Ben demiştim Mirayla sorunsuz film izlemek Su'yun Vini ile evlenmesi gibi bisey yani imkansız! Su duymasın ama haklıyım yani! 

"Ya Mira Allah ceznı vermesin yaa kulağımın zarı patladı bi sus kurban olayım bi sus" dedi masal bıkmış bir şekilde. Su ise dolaptan yemek aşırmakla meşguldu. :D 

hönk! neee? yemek aşırmakla mı meşgudü. 

"suuu benim nutellamı yersen bittin" dedim sesimdeki endişeyle. Su'dan ses gelemeyince çok yemekten boğulup öldü diye düşündüm. Aslında iyi olurdu.

Bi insan sabah vini,ölen vini, akşam vini ... heey bu kadar az değil o sürekli vini diyordu ve

Allah aşkına konu bu mu? su nutellamı yemiş olabilir. Saçmalamayın tabikide ölmesi umrumda değil!

" Suuu" dedim ve hızlıca mutfağa gittim. Lanet olasıca nutellamı yemişti!  En acısıda her yeri nutellaydı.

katil!  Ben tam ağzımı açmış ona saydıracakken içeriden mira'nın sesi yükseldi.

" Allah sizi bildiği gibi yapsın , size izlemeyelim dedim, e tabii sakalımız yok ki sözümüz dinlensin? ben nasıl uyuyacağım şimdi.."

"sus allah rızası için sus" diye yalvaran masal'a  yardıma gittim.  Bu sefer ben hemen komuşmaya  başladım 

" Mira ne yaparsak susarsın?" dedim alel acele .

Bana şöyle uzun uzun baktı ; sonra da muzipçe sırıttı.

"pikniğe gidecegiz"

**********

"bir yarışma yapalım " diyen su'ya Masal'la aynı anda gözlerimizi devirdik. Bizden ses çıkmayınca Su devam etti.

"kaybedersek Deniz'in nutellası artı istediğiniz kadar nutella" dediği anda hızla kafamı salladım. Masal da hemen " tabiki de ben zaten yarışma yapalım diyrum 1 saattir" dedi bu sefer Su,Mira ve ben gözlerimizi devirdik. 

Masal da bu halimize göz devirdi. Sonra Mira düşünceli bir sesle 

" ne yarışması yapacağız" dedi. Su ise suratındaki hayin sırıtma ile

"yemek yapma yarışması" dedi. aradan birkaç saniye sonra herkes kahkalara boğuldu -su hariç-

kahkahalarımın arasından 

"sen" dedim ve tekrar kahkaha attım "yemek yapamzsın ki" dedim ve tekrar gülmeye başladık. Birden Su kızarmaya başladı çok sinirlenmişti sonra kötü kız kahkası attı - tabi at sesi çıktı ama neyse- 

"oyun başlasın beybi" 

Az sonra Mira ve Su , Ben ve Masal grup olmuştuk. Su'yun da söylediği gibi

OYUN BAŞLASIN - tabikide beybi demiycem -

*******************

"Bunun içinde ne var "dedim kusmamak için direnirken. Tabi ben direnirken Masal ve Mert çoktan bir ağacın dibinde kusuyordu.
Mira burden su'ya bağırdı
" ben sana dedim mercimek köftesine ayva kabuğu değil havuç kabuğu konulur diye " dediğinde gözlerim yuvalarından fırlayacaktı

" ya ben havuç kabuğu da koydum" sonra biraz düşünüp devam etti "şekeri mi az acaba" dediği anda bende bir ağacın dibine çömelip kusmaya başladım. Arkadan can ve berkte geldi biz ağacın dibinde kusarken onlar dayanamayıp olduğu yere kusmaya başladı sonra birbirlerinin kusmuklarını görüp kustular onları görünce bizde kusmaya devam ettik. Mert zar zor bir anbulans çağırdı.

Can'dan ;

Gözlerimi açtığımda bir   hastanedeydim  Hepsi o salak kız yüzündendi. Biz ne güzel Masal ve Deniz'in yaptığı şeyleri yiyiyorduk. Tabii en güzel Masal' ın yaptığıydı.
Ama o salaklar ye ,ye dediler . Biliydim böyle olacağını ( o cocuga selamlar ) 
" şimdi nasılsınız?" daha yeni fark ediyordum başımda bir doktorun dikildiğini

"iyiyim sağolun, öbürleri nasıl?"

"onlar da iyiyler , çok ciddi bir şeyiniz yok mide zehirlenmesi yaşamızsınız hepinizde ama sorun yok erken müdahele ettik" dedi ve gülümsedi. Yaşlı , beya saçlı, gözlüklü bir doktordu. 

"peki  çok teşekkürler " dedim ve bende ona gülümsedim. adam yavaş adımlarla arkasına doğru döndü ve gitmeye başladı. sonra it şey hatırlamış olacak ki

"haa bu arada" deyip durdu. Sonra devam etti " birazdan hemşire gelebilir birkaç tetkik için " dedi ve gitti. Ama benim aklımda sadece bir şey vardı.

O çatlaklar bizi az kalsın cidden zehirliyorlar mıydı? Cidden onlar nasıl arkadaş aklım almıyordu. Masal en ağırbaşlı olananıydı Su ise Masal'ın tam zıttı. Deniz ortasıydı.  Mira hakkında henüz tam bir fikrim olmamıştı. Ama galiba Su'ya benziyordu. Benim asıl anlamadığım birbirlerine bu kadar az benzerken nasıl arkadaş olduklarıydı?

************

Dırırırım bölüümm sonuu bi dahaki bölüm hafataya gelir inş.-mehmetaliye selamlar-

-handan


Öküzler federasyonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin