Bonus - Say my name!

4.3K 182 27
                                    

Zlatíčka moje nejmilejší, protože tu byla před dvěma týdny (nebo možná ještě dřív) taková menší ukecávačka na smut  Toma a Zoe, tak se MissSigyn rozhodla, že to zkusí napsat. A protože mám sama dojem, že to je trošku větší erotika, než by někdo čekal, raději dávám 16+. Skoro možná i těch 18, ale co mám pak říkat já, no :D Je to opět čistě jen fanfikce a navazuje na 9. kapitolu, kde Tom a Zoe strávili noc u něho v bytě. Takže tady je takovej kousek, jak jsem si to představovala. Do podrobností rozebranej, ale hlavně s Tomem. Napsala jsem to narychlo, obvykle bych se tomu věnovala trošku důkladněji, ale pokud by se něco takového zalíbilo, určitě mám nápady i na jiné typy smutů 3:) A protože jsem velká zapomnětlivka, ještě přikládám i trailer, který jsem udělala dávno, ale tak aspoň, že jsem si vzpomněla :D Ještě z minula - díky za všechny komentáře a votes! I love you, my angels ♥


Calvin Klein.

Značka boxerek, které si dnes Tom vzal na sebe.

Černé, elegantní a ukrývající největší skrytý poklad.

Tak jo, oficiálně mi bylo sedmnáct a právě jsem se chystala vyspat s člověkem, kterého jsem před několika dny ještě k smrti nenáviděla, ale znáte ten pocit touhy a neskutečné prázdnoty, kterou potřebujete nějak vyplnit? Jako by na ničem jiném nezáleželo, než si rozdat sex se slavným hercem Thomasem William Hiddlestonem.

A když k tomu ještě máte celkem i fajn prádlo na sobě... pak už vám nic jiného nebrání.

Začali jsme celkem nevinně. Od líného tance přes pár něžných polibků, až k těm vášnivějším a hladovějším. Nakonec jsem se bála, aby mi Tom svou dychtivostí nesnědl hlavu.

Vymanila jsem se z jeho sevření a ještě se na něj nepatrně usmála. Teď už jsem měla definitivně potvrzené, že jsem musela vypadat jako příšera – moje rtěnka byla kolem Tomových úst jak rozmazaná krev. Zazubil se.

„Jen si na moment odskočím... do koupelny."

Asi bylo trošku blbý dodávat tu poslední část věty, protože kam bych si jinam odskočila? Třeba z okna?

Nicméně mě svým pohledem nasměroval do jedněch dveří a sám odešel na druhou stranu. Vletěla jsem k zrcadlu se zavřenýma očima a napočítala do tří, dokud jsem je neotevřela. Sakra, málem jsem popadla štětku od záchodu a hodila ji po zrcadle. Monstrum jménem Zoe Adamsová na mě zíralo s černýma pandíma očima a červeným ksichtem od rtěnky a líček. Možná jsem byla i tak červená, ale co. Popadla jsem nejbližší krabici kapesníků a dala se do složitého mytí. Pochybovala jsem, že by tu měl odličovač.

Ani ne za pět minut jsem konečně měla pěkně mokrej, námahou zoufalej, ale čistej obličej. Zbývalo jen zkrotit vlasy (hřebínkem, kterým si česali chlapi ti, co už jim začínala pleška, takže jsem měla dojem, že jsem si zničila vlasy, nebo Tomovi hřeben) a sundat ze sebe ty hnusný hadry. Šaty šly lehce, boty jakbysmet a punčocháče jsem spíš ztrhala. Stála jsem před zrcadlem v krajkovém černém prádle od Victoria Secret, v tom, co mi darovala Amber. Proč se mi zdálo, že ta holka měla talent udělat příšernou postavu tou nejvíc sexy? Najednou jsem objevila i skrytá prsa.

Jenže pak, dámy, přišel největší kámen úrazu. To je takový ten moment, kdy nějakou chvilku zíráte na ten kámen a nemůžete vůbec přijít na žádný řešení.

Já neměla oholený nohy.

Podpaží.

A sakra, kurva, doprdele i to... tam dole.

Rande s hvězdou za 7 dní [ff Tom Hiddleston]Kde žijí příběhy. Začni objevovat