Davina
Rozloučila jsem se s Liamem, který okamžitě ten večer odjel zpět do Beacon Hills varovat Scotta a jeho přátelé, co se stalo s Malii. Mě výslovně řekl ať nic nepodnikám, ale já už nikoho neposlouchám. Já si budu dělat, co chci.
Hned ráno po té, co jsem se vzbudila jsem se vydala na hřbitov Lafayette a připravila si pár kouzel, která se mi budou hodit pro Klause. Tím slovem hodit, myslím ho odstranit abych mohla zachránit Maliu.
Ale pár mých bylin mi stačit nebude, musím jít pro pomoc k někomu, kdo rád půjde Klausovi po krku. Kdo ho dokáže zabavit nebo zdržet, Kol. Věděla jsem přesně, kde bydlí a upřímně, vůbec se mi za ním nechtělo po tom našem incidentu v kavárně, ale alespoň viděl co dokážu a že si se mnou nemá zahrávat.
Nasedla jsem do auta a šlápla na plyn. Nesmím se ničím zdržovat. Venku bylo, jako obvykle posledních pár dnů zataženo. Chvílema to vypadalo, že bude dokonce pršet. Když jsem zastavila přímo u vchodových dveří, vypla jsem motor a seděla v autě.
Měla jsem upřímně strach. Za Kolem se mi vůbec nechtělo, "mám, nemám, mám, nemám, mám..." počítala jsem si na prstech. Nesmysleně jsem zakroutila hlavou a šla přímo ke dveřím. Bylo zamčeno, od kdy si Kol zamyká dům? Zamračila jsem se a několikrát hlasitě zabouchala na dveře, ale nic. Zkusila jsem i zvonek, až po třetím zvonění se konečně zámek odemkl.
"Ty si kdo," zavrčela rozespale dívka s tmavě hnědými vlasy a opálenou pletí. Na sobě měla jenom lesklý, fialový župan a vlasy zamoutané do neupraveného drdolu. Ustoupila jsem o krok vzad a nevěděla co si myslet, Kol je vážně odpornej, když si každý týden tahá nové holky do postele.
"Jdu za Kolem," odpověděla jsem chladně, ale ona mi zatarasila cestu a stiskla pevně rty. "Neptala jsem se za kým jdeš ale kdo jsi krásko."Protočila jsem oči a nadhodila si tašku víc na rameno. "Davina Claire, jsem Kolova kamarádka, hádám že ty si jeho nová holka do postele," usmála jsem se nevesela na oplátku. Založila s ruce a pozvedla oči k hornímu patru. "No kupodivu i já jsem jeho kamarádka, ta nová holka v posteli stále u něj spí." Zasmála se a pustila mě konečně dovnitř
Uvnitř jsem snad taky nikdy nebyla. Bylo to tu prostorné a moderní. Kol musí mít to nejlepší, ale měla jsem za to že tu dřív žila jedna osamělá paní. Hádám, že ta už dávno není na tomhle světě. "Kde je Kol?" naléhala jsem. Neměla jsem čas se tu vybavovat s nějakou pomatenou holkou. "Jsem Ria Zolić a myslím že bys měla počkat," obrátila jsem se na ní a v tu chvíli jsem se zděsila. Přede mnou nestála ta stejná lidská dívka.
Oči jí svítili zelenou barvou, podobně jako vlkoladkům žlutou. Na rukou měla černé, dlouhé drápy a její tělo bylo jakési zafialovělo modré s tmavými skvrnkami. Z hrudi jí unikalo tygří vrčení, cenila na mě řadu nabroušených zubů a zřejmě si to užívala.
Natáhla jsem naproti ní svou ruku pro svou obranu, ale byla strašně rychlá že jsem se nemohla zaměřit a způsobit jí pekelnou bolest hlavy. Odrazila se od země a přimáčkla mě na tvrdou zem, moje hlava tvrdě přistála na zemi a měla jsem pocit, že ztrácím vědomí.
Kol
Rozespale jsem se probudil a první věc, co jsem udělal byl pohled na Camryn. Spokojeně vedle mě spala a pravidelně dýchala, docela mě překvapila že nezmizela. Tentokrát bych jí, možná, nechal. "Proč mě pozoruješ," sykla se zavřenýma očima. Pořád je ale to stejná mrcha, tohle byla moje hláška. Hodil jsem si pod hlavu polštář a kousavě jí odpověděl.
"Protože se mi takhle líbíš, nahá a dobrovolně u mě v posteli?"Když jí to došlo přehodila přes sebe peřinu až k očím. Pobaveně jsem jí sledoval tak jako ona mě spod peřiny. "Podej mi moje oblečení," zavrčela. "A proč bych to měl dělat zlatíčko?" už jsem zase začal s těma svýma provokativníma přezdívkama. Vypadá to, že tahle dokonalá noc s ní mi dokázala urovnat emoce na správné místo.
ČTEŠ
Take Heart
FanfictionMladá kojoto-vlčice se vrací zpět do města. Do města tajuplných netvorů, jako jsou upíři, vlkodlaci, čarodějky.... Je to už rok co opustila New Orleans, nejen pro vlastní bezpečí, ale pro bezpěčí všech, co za ní vždycky stáli, milovali jí a přijali...