+İyimisin Lena?
+Evet iyiyim James.
+Hastaneden çıkınca benim yanımda kalacaksın anlaştık mı hayatım?
+Kendi evime giderim ben James.
+Hayır gidemezsin. Seni yalnız bırakmayacağım. Bu arada, Lara'nın soruşturmasın da gelişme olmuş. Eski sevgilisinden şüpheleniyorlar.
+Neden ondan şüphelenmişler?
+Cinayetin olduğu gece evde değilmiş. İki gün sonra evine gitmiş. Komşuları Lara'nın intihar ettiği gece, sevgilisi Joe, evine kan ter içinde geldiğini söylemişler.
+Sence o yapmış olabilir mi James?
+Belki. Onu bu hayattan kurtarmak için yapmıştır Lena. Aşk insana her şeyi yaptırır.
+Pekâla James. Amcası John'un ifadesi alınmış mı?
+Lena...Amcası...ya...yani...John
+James uzatma söyle hadi!
+John ölmüş.
+Hayır olamaz. Ya amcası yaptıysa bunu Lara'ya? Yanına kâr mı kaldı?
+Eğer o yaptıysa, evet öyle oldu canım.
+Kahretsin! dedim. Duyduklarıma inanmak istemiyorum. Sinirlendim. Bu lanet olası pislik kendini öldürmüş olabirdi.
+Dur! Sakin ol hayatım. Belki de o yapmamıştır.
+Sanki yapanı biliyormuş gibi konuşuyorsun James! Kahretsin böyle bir şeyi nasıl söyledim ona!
+Saçmalama Lena! Kafandan neler geçiyorsun sen. Belli ki beni tanımamışsın.
+Pardon James. Bir an sinirlendim. Affet.
+Benim hakkımda şüphe duyman, neyse Lena.
+James özür dilerim hayatım, bir anlık sinir işte.
+Boşversene. Önemi yok Lena. Hadi odana çık ve toparlan. Ben burada bekliyorum.
+Tamam James.
James'ı üzdüm. Ondan şüphe etmemeliydim. Aptalım işte. Kendimi nasıl affetireceğim şimdi? Hemşire geldi, son muayeneyi yaptı. Uzun süre dinlenmemi söyledi. Toparlandım ve James'ın yanına indim. Yüzü asıktı. Ondan şüphe etmekle hata ettim.
+James affet beni!
+Önemi yok Lena.
+Önemi yok mu? Şu yüzünün haline bak. Seni hemen ele veriyor.
+Evet benden şüphe ettiğin için canım sıkıldı. Ama önemi yok.
+Nasıl önemi yok! Kızmayacakmısın? Ya da affetmedim demeyecek misin?
+Hiç birşey söylemeyeceğim Lena. Unuturum birazdan. Sıkıntı değil.
+Peki James. Böyle hissetmediğini biliyorum. Saklamayı beceremiyorsun.
+Hadi bin arabaya.
James kapıyı açtı ve bindim. Kapıyı kapattıktan sonra James da bindi. Konuşmamak için müziği yüksek ses de açtı. Yol boyunca tek kelime konuşmadık. James'ın evine geldik.
+James beni evime götür. İyiyim ben.
+Hayır değilsin. Yanım da kalacaksın.
+Kalmak istemiyorum James.
Çantamı aldım kapıyı açtım, arabadan inecektim ki James kolumdan tuttu.
+Sana yanımda kalacaksın dedim.
+Kolumu acıtıyorsun. Bırakırmısın!
+Seni seviyorum Lena. Çok seviyorum. Anlamadın mı hala? Yanımdan ayrılmanı istemiyorum.
James arabadan indi koluma girdi. Ve beni evine çıkarttı. Çantamı yere bıraktım. Yüzümü yıkamak için banyoya yöneldim. James ise mutfağa girdi. Sonra yanıma geldi ve bana sarıldı. Bana baktı ve gülümsedi.
+Akşam ne yemek istersiniz Bayan.
James'ın yanağına bir öpücük kondurdum,
+Sen ne yaparsan yerim hayatım.
+Tamam hayatım. Sen içeriye geç dinlen Lena.
+Yardım etmemi istermisin canım.
+Sen içeri gir ve dinlen Lena.
Televizyonu açtım. En sevdiğim dizi vardı. Bu diziyi en son James ile tanışmadan önce izlemiştim.
+Lena! Lenaaa!
Koltukta uyuyakalmışım. James bana sesleniyordu.
+Yemek hazır hayatım. Hadi kalk.
+Tamam canım.
Yemek için kalktım, mutfağa girdim. James her zaman ki gibi maharetlerini sergilemiş. Yemekler muhteşem gözüküyordu. Yemeği yedik ve James beni yatırdı.
+İyi geceler hayatım.
+Uyumak için saat daha erken değilmi James?
+Hayır değil Lena. Uyuklayıp duruyorsun zaten. Hadi uyu canım.
+Tamam James.
James odadan çıktı ve kapıyı örttü. Yarım saat geçti, uykum gelmemişti. Telefonum çalıyordu. Ses uzaktan geliyordu. Sanırım çantamın içindeydi. Almak için ayağa kalktığım sırada James içeriye girdi. Arayan babamdı.
+Baba.Baba! Ordamısın?
+Ev...evet kızım.
+Sesin iyi gelmiyor. Ne oldu?
+Kızım be...beni bıraktılar. A...ama çok hırpaladılar.
+Sen nerdesin baba? Baba cevap ver!
+Kızı... Kızım ben polise gidiyorum. O adamları ihbar edeceğim.
+Tamam babacığım. Yanına gelelim mi istermisin?
+İyi olur kızım. Babamı nasıl bıraktılar? Hala şaşırıyordum.
+Ne oldu Lena? Baban nerde? İyi mi?
+Evet iyi James. Bırakmışlar. Şimdi polise gidiyormuş. O adamları ihbar edecekmiş. Yanına gidelim mi ?
+Olur gidelim. Yalnız bırakmayalım.
Hazırlanıp hemen yola çıktık. Polis merkezine vardık. İçeriye girdik. Babam oradaydı. Yanında bir kadın oturuyordu. Onunla sohbet ediyordu sanırım.
+Babacım.
+Kızım. Seni gördüm daha iyi oldum.
Babam bana sarıldı. O kad...kadın. Lena'nın yengesiydi. Ama burada ne işi vardı? Ve babamla neden sohbet ediyordu?
+Sizin burada ne işiniz var?
+John ve Lara'nın ölümüyle ilgili ifade vermeye geldim. Bu adam baban mı?
+Evet babam.
+Çok tatlı bir baban var hayatım.
Bu kadının nesi vardı? Bizi evinden kovmuştu, şimdi neden böyle davranıyordu? Yoksa babama... Neyse bunu düşünmek bile istemiyorum.
+Numaranızı vermenizin bir sakıncası olurmu güzel bayan?
+Hayır olmaz.
Babama numarasını verdi. Bu kadının bir derdi vardı. Yakında anlarız. Ama babamdan uzak tutmalıydım. Kocasını değil Lara'yı suçlayan bir kadın bizden uzak durmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZLERİ
Teen FictionGeçmiş olsa da unutulmayan anılar her zaman hayatımızdadır. Tesadüfen karşılaştığımız bir cinayet hayatımızı nasıl değiştirir? Üzülsenizde susmak zorunda kalırsınız. Belki bir gün açığa çıkacağını bilirsiniz ama susmak zorunda kalırsınız. Ve bazen k...