Daha dün'e kadar normal bir hayatımız vardı. Şimdi ise çıkılamayacak olaylara attık kendimizi. Babam şirketindeydik. Odasına girdik. Bilgisayarını açıp, borçlu olduğu kişilere baktım. Sadece iki kişiye borçluydu ve borç miktarı çok yüksekti. İsimlerini ve numaralarını aldık. James'ın eskiden istihbaratta çalışan arkadaşından yardım istedik. Öğrendik ki adamlar bir çok suçtan dolayı hapishanede senelerce cezalarını ödemişler. Anlaşılan bu işlere geri dönmüşler. Çocukluğumdan ufak tefek bir şeyler hatırladım. Bir gece yarısı biz uyurken kapı çalmıştı. Babamı apar topar götürdüler. Annem beni saklayıp sesini sakın çıkarma demesinin ardından annemi de götürmüşlerdi. O günden sonra annem eve gelmedi. Yıllar sonra öldüğünü öğrendiğimizde yıkılmıştım. O adamlarla karşılaştıklarımız aynı kişiler olabilirdi. James'la tuhaf bir yere gittik. Boş bir fabrikaydı. İçeride kimse yoktu.
+James ne yapıyoruz burada ?
+İzle beni
Az ileri gittik. Büyük bir gri masa vardı onu kenara çekti. Sonra eliyle duvarı itti. Ne yapıyor diye düşünürken, duvar gizli bir kapı çıktı. Aşağıya inen merdivenler vardı. Kapıyı örttü, ışıkları açtı. Uzunca bir merdivendi. Yerin altına iniyorduk.
+James dur. Bana bir açıklama yapmak zorundasın! Burada ne yapıyoruz ve burası neresi?
+Kendini güvende hissedeceğin ve araştırmaları rahatça yapabileceğimiz bir yer.
Merdivenlerin sonunda bir kapı vardı. Kapıyı tıklattı. İçeriden ses geldi,
+Kimsiniz? Kameraya bakın.
+Lark benim James.
Kapı açılmıştı. İçeride dört adam iki de bayan olduğunu gördüm. Bilgisayarlar, silahlar, koruyucular, patlayıcılar. Burası askeri depo gibiydi.
+Hoş geldiniz. Arkadaşın telefonda bahsettiğin kişi mi?
+Evet. Lena ile tanışın. Dediğim adamları iyice araştırdın mı?
+Evet. Memnun oldum Lena. Ben Lark.
+Bende memnun oldum Lark.
+Angela buraya gel. James ve Lena için iki silah hazırla.
+Silah mı? dedim şaşırmıştım.
+Evet. Sakin ol Lena. Kendimizi onlara karşı korumamız şart. Ve baban için savaşacağız.
+Bizde her zaman yanınızdayız. James'ın bizim için yaptığı iyilikleri ödeyemeyiz.
+Teşekkürler Lark.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZLERİ
Roman pour AdolescentsGeçmiş olsa da unutulmayan anılar her zaman hayatımızdadır. Tesadüfen karşılaştığımız bir cinayet hayatımızı nasıl değiştirir? Üzülsenizde susmak zorunda kalırsınız. Belki bir gün açığa çıkacağını bilirsiniz ama susmak zorunda kalırsınız. Ve bazen k...