Imi deschid ochii incet. Tipul cu masca albastra statea pe un scaun si se uita la mine....
Aceea creatura intra in camera si incepe sa vorbeasca cu Albastrea(asa o sa-i spun tipului cu masca albastra a.k.a E.Jack)
Incerc sa ma ridic din pat dar totusi picioarele au spus ''Nu ma bag,man!"
Creatura statea deasupra mea. Nu avea fata....era alba.
-Esti bine?spuse creatura si ma ridica grijulie de pe jos
-Da...*speriata*am spus inca fiind in bratele creaturii.
Stiu ca o sa sune ciudat dar imi placea aceasta creatura,o consideram ca un ''tata''
-Numele meu este Slender Man. Poti sa imi spui Slendy sau Slends....
-Ok ă Slends. Eu sunt Ruby....imi poti spune unde sunt?
-Casa mea,conacul creepypasta.
Pana acum imi placea aici dar nu puteam sa ma autoinvit in ,,casa omului''
-Tu unde stai?ma intreba Slends
-Ăhmm....
-Am inteles.raspunse sec Slends. Daca vrei poti sta aici.
-E ok.
Slends ma ajuta sa ma ridic din pat si Albastrea incepu sa faca curat in camera.Cand am coborat jos era plin de persoane,care mai de care mai ciudate.
-Oameni buni. Haide-ti putin!spuse Slends
O gloata se puse in fata mea si....
-Ea cine e?intreba o fata cu ochii negri
-Ea e.....fiica mea. spuse Slends mandru
Ma uitam la el putin nedumerita.
-Acum prezentati-va toti.ii indemna el
-Eu sunt Ben.spuse un elf zambind.
-Eu sunt Sally.spuse o fetita mica
-Eu sunt Hoodie.o ciudatenie cu ceva negru pe fata
-Eu sunt Masky.spuse un tip cu o masca
-Eu sunt Jane si ai face bine sa respecti regulile.spuse tipa care a intrebat de mine
-Iar eu sunt E.Jack. zise Albastrea
-Gata toti?intreba SlendsIn acel moment din baie iesi un tip cu un zambet destul de ciudat si cu niste cercuri negre in jurul ochiilor:
-Eu sunt Jeff.zise acesta incercand sa ''zambeasca''
-Acum gata.zide Slends ''zambind''
-Slendy unde e camera mea?Slends ma conduse pana intr-o camera cu peretii crem,curata si cu mobila neagra.
-Asta e. Acomodeaza-te. La 20:00 cobori jos la cina.zise acestea si plecaEra chiar super aceasta camera si era numai a mea. Gestul lui Slends de a spune ca sunt fiica lui chiar ma surpinse...intru in baie si fac un dus.
Dupa ma imbrac in blugii mei negri si un hanorac negru. Ma asez pe pat si imi iau MP3. Dau play la piesa ,,I'm in love with a criminal-Britney Spears" si ma intind pe pat.
Versuriile imi umplura mintea. Ma uit la ceas. Este 19:45. Cobor jos si il vad pe Slends prin bucatarie. Ma apropii de el si incep sa-l ajut.
-Ăm tu vorbeai serios?
-Cu ce?
-Cu fiica....
-A da. Te-am infiiat.
-De ce?
-Pai 1 Esti normala 2 Pur si simplu asa am vrut eu
-Ok. Totusi mersi.spunamd asta il imbratisezSlender P.O.V
Stai ce?!M-a imbratisat?!E ok doar e fiica mea. Maine o sa o duc sa isi vada unchii. Raspund la imbratisare si dupa pun masa.Timpul trecu repede. Era deja ora 22:00.
-Hai gata!La culcare!!
Toata lumea se indrepta spre camerele lor bombanind.