Offender P.O.V
Dau cu pumni in perete. Nu mai am stare. Nu mai suport. Cum a putut sa faca asa ceva?!
Simt ca ma inalt,tentaculele imi ies amenintator de sub palton.
Ma teleportez afara. Vad o tanara de maxim 16 ani. Era blonda cu ochii verzi. Ma apropii de ea si ii ofer un trandafir. Fata il ia sfioasa si imi multumeste:
-Draga mea,raspunde-mi la o intrebare. Ok?
-O-ok....
-Ai fii cu un monstru impreuna?
-Nu deoarece....nu mai apuca sa spuna nimic. Era deja infipta intr-un stalp. Azi nu am chef sa le folosesc. Scot un sunet gutural si ma intorc acasa.Slender P.O.V
Trebuia sa ii spun lui Ruby!!Ma grabesc in camera ei. Era acolo stand pe pat. Ma asez pe pat:
-Ruby,trebuie sa vorbim.
-Da?imi raspunde ea curioasa
Inghit in sec
-Jeff nu s-a trezit. El inca sta inconstient. Cand ai plecat tu in padure l-am trimis la Zalgo. Numai el m-ai putea sa-l salveze. Si persoana pe care ai sarutat-o nu era....Jeff.
Ma uit la ea. Era atat de buimaca si speriata. Imi arata scrisoarea si mesajele de la acel anonim. E de rau...in timp ce citeam impreuna cu ea primi un alt mesaj. Dupa ce-l citi ea imi dadu si mie telefonul:,,Ruby,scumpa mea,sper ca esti bine. Aseara in timp ce dormeai am fost la tine. Iti statea atat de bine in bustiera aia. Ahh da si buzele tale erau atat de fine si dulci. Am stat cu tine pana la 07:00. Atunci am plecat. Am observat ca nu mi-ai luat trandafirul. Sunt foarte suparat pe tine dar atunci cand o sa fim impreuna o sa te pedepsesc. Si iti promit ca o sa-ti placa."
Este chiar mai rau decat imi imaginam. Mi-am dat seama cine este Anonimul!!Anonimul este.......
Ruby P.O.V
Oftez si ma imbrac in cele mai comode haine. Ies din casa si ma indrept spre casa lui Splendorman si al lui Trender.Nu erau acasa. Mda...
In fata mea apare o umbra. Era doar o silueta neagra:
-Haide cu mine Ruby.imi spune vocea
-Nu te cunosc ciudatule!!ii raspund speriata si nervoasa.
Creatura ma ia pe sus si ma teleporteaza in fata unui geam:
-Uite. Ei nu te iubesc. Haide cu mine.imi spuse sileta si ma mangaie pe fataMa uit pe acel geam si ii vad pe Sally,Slends si Splendy impreuna. Se distrau de minune(poza la media)
Lacrimiile imi curgeau cu viteza. Este adevarat. Dar daca acest strain misterios imi vrea raul?