Jeff P.O.V
Ma trezesc cu greu si cobor la parter unde o aud pe Ruby razand.
Statea pe fotoliu iar Ben,Toby,E.Jack si Masky pe canapea. Se pare ca lunganul pervers a disparut(Offender). Ma apropii de Ruby si vreau sa ii ciufulesc parul dar...
O:Albastrica!!Ti-am adus clatitele promise.*se apropie de Ruby si ii ciufuleste parul*
J:*pokerface*
R:Mersi Offy*zambeste si isi aranjeaza parul*Say what?!Ii spune Offy?!El ii ciufuleste parul si ea nu are nimic impotriva? Mda...urc scariile apasat si intru in camera mea. Imi iau cutitul si il tot arunc in perete.
Ruby P.O.V
Yay!!Clatite! Incep sa rad si ma apropii de Offy incet. Ii iau palaria si fug in camera mea:
O:Ruby!!Da-mi palaria!!il aud strigand de la parter
R:Niciodata!!ii raspund
Il aud cum urca scariile grabit. Se teleporteaza la mine in camera.
R:*O.o*
O:*rade si se apropie de mine*Imi dai palaria?
R:*il imbratisez*Mersi pentru ziua de ieri
O:*imi raspunde la imbratisare*Nu ai pentru ce. Sa stii ca iti voi fii aproape.
R:Mersi*ii zambesc timid*
O:*zambeste*
Ii sar in spate si coboram la parter.
R:Dii calut!!
O:*rade*Jeff P.O.V
O aud pe Ruby razand. Deschid usa si o vad cocotata pe Offender,nu mai suport!!
Trantesc usa si incep sa-mi devastez camera...Offender P.O.V
Dupa 3 ore de carat in spate o arunc pe Ruby pe canapea. Ceilalti au plecat la vanatoare...am plecat si eu acasa. A ramas singura in conac.Ruby P.O.V
Am ramas singura. Il sun pe Luci. In 10 min a ajuns la conca. Dupa 2 ore de filme,popcorn,bataie cu perne si gadilat....
Mi-avenit o idee...nu stiu cum o sa reactioneze.
Ma ridic de pe canapea si ma apropii de Luci.. Isi ridica o spranceana si se uita la mine curios.
Imi apropii fata incet de el....si-l sarut. Imi raspunde la sarut. Prima oara timid...
Bratele lui ma cuprind si ma lipesc de el. Il prind de guler si-l trag pe canapea.
Dupa inca un sarut ne despartim pentru o gura de aer:
L:Nu ma asteptam la asta...dar nici nu ma plang*ma imbratiseaza*
Acum stau in bratele lui. Ma simt in siguranta...
Somnul ma cuprinde si adorm in bratele lui.*peste cateva ore*
Ma trezesc pe canapea singura:
R:-A plecat...*soptesc*
Ma ridic de pe canapea si ma indrept spre camera mea.
Ma asez pe pat si ma imbrac in pijamale. Era ora 23:00...si inca sunt singura. Ce s-a intamplat cu ceilalti?
Eh...sigur sunt bine. Imi iau laptopul si ma uit la niste filme dupa care m-am culcat...Hey guys. Sper ca v-a placut capitolul.
Pareri?
next?