20

113 6 1
                                    

Ruby P.O.V

Ma trezesc si ma uit la ceas. Este ora 06:00. Perfect. Imi iau blugii negri,o bluza gri si un jerseu alb.
Off unde este pumnalul ala?!A da uite-l! Il iau de pe jos si ies din conac. Majoritatea inca dormeau.
Ma plimbam cu mainile in buzunar si cu privirea in jos...
Ies din padure si intru in oras. Wow...ce multe s-au schimbat.
Merg la fosta mea casa. Se pare ca tata inca dormea...
Tatal meu a fost puscarias. A ucis 3 persoane. Prima a fost partenerul lui de jafuri iar cele doua au fost mama si matusa mea. Ultimul lui jaf a fost in Chicago. Atunci si-a ucis partenerul.
Intru in casa si inchid usa incet:
-Ruby?Tu esti?il aud pe tata strigand
Nu raspund nimic. Apare in fata mea:
-Ruby!!Se pare ca te-ai intors. Stii cate probleme mi-ai cauzat plecand?!striga la mine apropiindu-se amenintator de mine.
-Indeparteaza-te...ii spun scotandu-mi cutiul.
Incepe sa rada. M-a dezarmat intr-o fractiune de secunda:
-Ce preferi?Pistol sau cutit?ma intreba calm.
Se napusti asupra mea. M-am tras si acum eram intr-un colt. S-a zis cu mine.
Geamurile se sparsera si intrara:Tripletii petarda,Jeff si....Offender?!
*poker face*

Offender P.O.V

M-am lasat dus de val...nu vreau sa o mai pierd pe Ruby. Vreau va stiu ca e in siguranta. Chiar daca asta insemna sa ii ucid tatal.

Ruby P.O.V

Imi inchid ochii pentru cateva secunde...cand ii deschid tata disparuse.
Imaginea cu cei 5 se intuneca...am lesinat.

Ben P.O.V
Ma apropii de Ruby si o iau in brate. Jeff si Offender incep sa maraie cand au vazut ca am luat-o pe Ruby in brate:
-Daca maraiti sa stiti ca Ruby nu se v-a trezi. Le spun putin iritat
-Bine...raspund ambii ciudati
Jeff se pare ca era foarte iritat,iar Offender pe putin spus era un amestec intre senzatia de iritatie si ingrijorare. In fine...

*Peste cateva ore*-Ruby si-a dat restart-

Ruby P.O.V
Ma uit in jur inca buimaca de cele intamplate. Eram in camera mea. Ma ridic cu greu din pat si ma indrept spre usa. Cobor scariile si ma duc in camera lui tata(Slends):
-Avem nevoie toti de o vacanta tata.ii spun plictisita.
-Ai dreptate Ruby. Si din cate stiu poimaine e ziua ta de nastere.imi spuse el uitandu-se in niste hartii
-Mda...si ce sa fac?
-Pai...am pregatit totul. Ne mai lipseste doar sarbatorita.imi spuse zambind
-Aha...o sa fiu gata poimaine.

Ies din biroul tatei si ma pun pe canapea langa E.Jack,L.Jack,Toby,Ben si Masky:
-Ce face-ti?le spun zambind
Toti dau din cap si se uita concentrati la TV. Era ceva meci...mda.
Ma plictisesc!!Nu am cu cine sa stau. Inainte stateam cu Offender...inainte sa faca ceea ce a facut...

Uita-ti inca un nou capitol. Scuze de intarziere.
Cred ca in urmatorul capitol o sa fie ziua lui Ruby...doar cred. Cine stie ce ideii imi mai vin si le pun in practica si dupa uit de ziua lui Ruby:)

Bye guys:*

O noua viata?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum