Acum fac si teme(mate)in acelasi timp si sunt foarte plictisita deci sunt sanse de 100℅ sa fie ceva scene mai ciudate:>
Ruby P.O.V
Cu Offender. Am nimerit cu Offender. Inainte sa protestez ceva Nina ma impinse in dulap.
Aud cum cade ceva greu. Acea bufnitura se repeta de 4 ori.
Usa se deschide si intra Offender,in spatele lui imi vad prietenii lesinati. Usa se inchide ,asta creend un intuneric de nepatruns. Nu vedeam nimic..
La un moment dat ii simt mainiile pe talia mea,tentaculele imobilizandu-ma. Ma lipi de perete cu forta. La impactul cu peretele am icnit de durere. Acesta imi este sfarsitul....
Incepu sa ma sarute pe gat:
-Mai vrei?imi spuse pe un ton gatuit si plin de dorinta
-N-nu!spun pe un ton gatuitNu cred ca asta ar fii el. Acum e doar beat...sper
Ma stranse mai tare de incheieturi,ma durea ingrozitor. Vroiam sa strig dupa prietenii mei:
-Be..nu am apucat sa spun tot ca ii simteam buzele lui lipite de-ale mele. Acel sarut devenea tot mai salbatic.
Ce se intampla?!Vroiam sa scap. Ii dau un picior in burta. Aceasta lovitura oferindu-mi libertatea.
Am fugit din conac. Afara ploua. Nu ma uitam in spate. Nu ma opream. Stiam ca daca ma intorc o sa imi fie si mai rau.Vad pe jos ceva argintiu,il ridic. Era un lantisor(media mai sus). Era atat de frumos. Imi pun lantisoruul.
In acel moment ma simteam atat de puternica si increzatoare.
Ma intorc nervoasa catre conac unde(Nota scriitorului:Ruby este beata,o sa faca lucrurii pe care o sa le regrete)il vad pe Offender pe canapea. Restul erau pe jos lesinati.
Ma apropii de Offender si ma uit la el. Un tentacul ma prinde de talie si ma lipeste de Offender.
Se apleaca in jos si ma saruta. Imi incolacesc mainiile in jurul gatului lui. Ma tranteste pe canapea si se urca peste mine. Sarutul devine dintr-unul timid intr-unul salbatic.*ZIUA URMATOARE*
Imi deschid ochii incet,eram pe pieptul lui Offender. El era doar in boxeri si cu tentaculele in jurul meu...eu eram in doar in boxerii mei negri si camasa lui...atat.
Incerc sa ma ridic dar acesta ma trage inapoi si ma saruta:
-Neata scumpo.imi spune el
*poker face*Ce?!Scumpo?!Stai ce am facut azi noapte?!
Ma ridic de pe el si ma uit in jur. Era plin de sticle de alcool. Ben,Toby,Masky si Nina se pare ca au plecat.
Merg in bucatarie. Totul era un dezastru. Smexy se teleporteaza in spatele meu:
-Smexy...noi aseara...?il intreb in soapta
-Nu..imi raspunse el si isi musca buza
-Ok.spun si merg sa ma imbrac in hainele mele.Stateam pe canapea si incercam sa-mi amintesc ce s-a intamplat...primesc un nou mesaj de la Anonim:
,,Pisi,cand o sa vrei sa ma vezi doar da-mi un apel. Dar...daca o sa ne intalnim sa fii imbracata in rochita rosie mai sus de genunchii pentru ca te vreau. Vreau sa stiu cum te infiorezi sub atingerea mea"
Ma uit speriata in jur. Urc cu viteza la etaj unde in dormitor dormea Offender. Ma bag sub plapuma langa el. Acum sunt in siguranta. Dar Nimic nu este ceea ce pare a fii.
Acea saptamana trecu cu viteza. Ajunsa acasa toata lumea ma imbratisa. Slender statea pe fotoliu si se uita la noi. Jane isi dadu ochii peste cap. Jeff vroia sa se apropie de mine dar Jane se incrunta...in acel moment Jeff fu strabatut de un soc.....ceva nu este in regula.
Ii trimit lui Offender un mesaj:
"Hey...scuze ca te deranjez dar ce s-a intamplat intre noi pe canapea.. Te rog uita tot."Orele trecura repede. Era noapte. Toata lumea dormea...inafara de mine.Tipic
Intru la Jeff in camera in liniste. Se tot foia in pat. Am avut dreptate...ceva nu este in regula. Ma apropii de el. Se trezeste brusc si se uita la mine. Pe fata lui se citeau atatea sentimente:iubire,furie,ingrijorare,ura
Se apropie de mine si ma ia in brate si ma saruta...Jeff P.O.V
Jeff ce faci?Da-i drumul!!
Nu Jeffrey nu o asculta. Te uraste. Nu o mai saruta. Ba da fa-o.....JANE IESI DIN CAPUL MEU!!NUMAI DIN VINA TA AM FACUT-O SA SUFERE PE RUBY!!!Jane P.O.V
Jeff...si Ruby. Nu!!
Am crezut ca o sa fie al meu. Am reusit sa intru in capul lui. Sa-l controlez. Sa fie al meu...Ruby P.O.V
Il vad pe Jeff prabusindu-se
-Jeff!!il prind
-Ruby...Jane a...nu a mai apucat sa termine propozitia ca a lesinat.
O furie oarba m-a acapara. Am mers la Jane in camera si i-am infipt un cutit in spate,mai multe taieturi...am lasat-o sa moara incet...in chinuri.
Mi-am dat seama. Jane il folosise pe Jeff. L-a fortat sa isi bata joc de mine.Intru inapoi in camera lui Jeff unde dupa mii de incercari reusesc sa-l pun pe pat. Il invelesc si ma asez pe jos langa patul lui. Asteptam sa se trezeasca. Doream sa se trezeasca....
Slender P.O.V
Am auzit de tot ce s-a intamplat cant timp am fost plecat. Intru la Jeff in camera si o rog pe Ruby sa plece sa se odihneasca.... A refuzat. Ea chiar il iubeste pe Jeff. Dar el este atat de imprevizibil. Nu vreau sa o raneasca...
Ies din camera lui si intru in camera lui Jane. Totul era cu sange....se pare ca Ruby a rezolvat-o.
Mai am de discutat cu Offender despre cele intamplate. Ma teleportez la conacului. Dupa ce ii povestesc tot ce stiu el vine cu scuza ''Eram beat. Nu am stiut ce fac...'' pff nu stiu ce sa zic. Am nevoie de o vanatoare.
Ma teleportez intr-o tabara de copii. De acolo incepe distractia.*Hey guys. Deni here. Sper ca v-a placut acest capitol. Scuzati-mi greseliile gramaticale dar ma grabeam sa termin.
Deci tot capitolul are 1019 cuvinte.*