16

104 5 1
                                    

Hey guys:)
Sper sa va placa acest capitol.
Lectura placuta.

Ruby P.O.V

Strainul statea in liniste si imi astepta raspunul:
-Ma mai gandesc,pana atunci te rog lasa-ma singura. Cand o sa ma decid o sa te caut.ii spun printre lacrimi
-Daca asta e dorinta ta Ruby,o respect.spuse strainul si disparu.

Acum eram din nou in padure singura. Ma asez langa un trunchi si imi dau frau lacrimilor. Daca trebuia sa plec din conac asta ar insemna sa ii parasesc pe tripletii mei. Tripletii petarda.

Ma ridic hotarata. Nu mai am timp de lacrimi.
Intru intr-o casa,se pare ca era a unui veteran de razboi. Iau de acolo pumnale,cutite si bani. Nu vreau sa-l omor pe acest batran.

Intru in mai multe case. La sfarsitul jocului meu de ,,Ne dati sau luam?" m-am ales cu mai multe pumnale,un cort,o trusa de prim ajutor si o suma frumusica. Acum sunt gata.

*PESTE CATEVA ORE*

Imi instalez cortul langa un parau. Pai se pare ca de acum sunt pe cont propriu.
Era asa liniste. Nimic nu se auzea. Intru in cort unde adorm...

Slender P.O.V

Unde este Ruby?Sunt foarte ingrijorat...daca i s-a intamplat ceva?Daca anonimul a gasit-o?!
Ii anunt pe toti ca Ruby a disparut. Toata lumea din conac iese afara si intra in padure in cautarea ei. Imi anunt si fratii sa o caute pe Ruby.
Ben este foarte agitat. Pe Sally am lasat-o cu Splendy.

Incercam sa-i simt prezenta. Nu reuseam.

*Dupa lungi cautari*
Vad un cort. Il deschid incet...inauntru era Ruby. Ruby a mea. O ridic de acolo si ma teleportez acasa. Ii chem pe ceilalti.

E.Jack P.O.V

Ma bucur ca am gasit-o pe Albastrica(ii spune asa deoarece Ruby are parul albastru). Chiar am crezut ca a gasit-o acel anonim....

Ruby P.O.V

Ma trezesc. Eram in camera lui Slends. Se pare ca aceasta mica evadare nu mi-a iesit cum trebuia.
Ies afara din camera lui. In living era toata lumea. Toti ma imbratisara.
-Unde este J-jeff?ii intreb cu o voce gatuita
Slender se uita in jos si spuse:
-Inca nu s-a trezit...
Oftez si merg in camera mea. Orele trecura repede. Toata lumea era la el acasa.
Am primit inca un mesaj:
,,Pisi,am observat ca te-au gasit. Imi pare rau.
Azi o sa vin la tine. Acum fiind ora 23:45 eu o sa vin la tine la 02:00. Vezi ca-mi aduc si catusele"

Really?!Oftez si imi dau un facepalm. Deci azi vine la mine...anonimul. Oare ar trebuii sa-l anunt pe Slends?Neh ma descurc si singura. Doar nu am 8 ani ca si Sally....
Imi iau o bluza neagra cu mesajul ,,Out of order" si boxerii negri. Ma asez pe pat si astept sa se faca ora 02:00 . Chiar vroiam sa stiu cine era acest anonim...

O noua viata?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum