Ruby P.O.V
O noua zii. Imi iau o rochita rosie cu puncte negre si cobor jos. Il vad pe Slends in fotoliu. Probabil ca ceilalti sunt la vanatoare. Merg si ii acopar ,,ochii'' lui Slends.
Cu un tentacul ma ridica si ma pune in fata lui.
Incepe sa rada. Cred ca e pentru prima oara cand il aud razand. Zambesc si imi aranjez rochita.
-Azi avem program.imi spuse el ,,zambind''
-Ok.Peste 4 ore
Ajumgem in fata unui conac urias. Intram inauntru si erau inca 3 chestii la fel ca Slends.
Ma asez pe fotoliu. Se pare ca nu se misca. Fiecare citea ceva.
Tipul in negru si in buline colorate citea o carte de glume. Interesant....
Cel in maro o carte despre moda.
Tata citea o carte despre istorie.Ultima creatura era mai izolata. Ma apropii de ea incet. Citea Fifty Shades of Grey. Un tentacul tinea un trandafir ce tot zbura prin aer.
Tata ii prezenta pe fiecare. Wow ce familie.
Pe toti i-am auzit vofrbind inafara de acel Offender. Cine stie poate e timid....eh
Aceasta reuniune se termina..Ajunsi acasa toata lumea dormea. Inafara de Jane si Jeff. Jane se tot dadea la Jeff. Iar acesta o impingea mai incolo. Ma abtineam sa rad. Tata nu-i baga in seama si pleca la el in camera. Ma asez pe fotoliu exact la 3 metrii de ei si incep sa ma uit la TV.
Il vad pe Ben coborand scariile:
-Hey....vrea cineva sa joace cu mine Mortal Kombat?
-Vreau eu.ii raspund. Asteapta sa ma schimb si vinAjung in camera mea si imi iau blugii scurti impreuna cu o bluza alba. Intru in camera lui Ben.
Wow zici ca e sediul NASA....Incepem sa ne jucam. Se pare ca Ben e gamer. Ne-am inteles destul de bine.
Dupa 3 ore de joaca am mers in camera mea si m-am culcat.
ZIUA URMATOARE
Ma trezesc pe la 06:00 si tata m-a trimis sa le duc unchiilor mei ceva de mancare...bleah lene.
Casa lui Splendorman parca era un circ,al lui Trender parca era o casa de moda.
Ultima casa/conac era al lui Offender. Intru incet si ma duc direct spre bucatarie.
Ma sperie tipul...doar sta si imi urmareste fiecare miscare atent.
Dar imi place ca tace....
Imi iau castiile si incep sa ascult Cry me a river.
Ma dau mai in spate sa deschid dulapul. OMG il simt in spatele meu. Ii simt respiratia in ceafa.
Ma uit la el si soptesc un Scuze.Casa lui era un dezastru. Era praf si toate cele. Iau carpa si incep sa sterg praful. Ii simteam privirea cum ma fixeaza.
La un moment dat ii simt mainiile pe talia mea....shit...ce ma fac?!
Imi scot castiile si ma uit la el mirata:
-Aham...ce vrei sa faci?
-Sa te ajut..imi raspunse acesta calm
-Cu?
-Sa uiti de lumea asta.spunand si asta isi rezema capul pe umarul meuIi indepartez mainiile si capul oftand.
-Eu fac curatenie. Tu stai jos. Acum.Imi respecta regulile. Incep sa aspir. El manca niste sticks-uri. Dintr-o data vad cum isi rastoarna punga in zona aia....
-Ai uitat o pata.imi spuse el si arata catre zona.
-Cred ca te descurci.spunand asta ii arunc un prosop in fata si ies din casa.Timid....timid pe dracu!!
Ajungand in casa intru direct in camera mea si incep sa ascult muzica. Jeff intra la mine in camera si se intinse pe pat.
-E in regula?spuse el
-Aham....ce puteam sa zic?Stateam la masa de birou si faceam niste schite.
Ma tot gandesc la ce s-a intamplat azi. A fost ciudat. El era asa sigur pe sine...Uita-ti inca un capitol nou.
Scz pt greselii.
Kisses:**<3