Poza la media Ruby.
Ruby P.O.V
Ma duc intr-un colt al camerelei mele si incep sa plang. Chiar cand spuneam ca il plac?!Cum a putut face asta?!
Primesc un mesaj.
,,Stai calma. O sa-i fac sa sufere. Abia astept sa te vad si sa stiu ca esti in siguranta cu mine''Ce draq?!
Ben,Toby si Masky intra la mine in camera si ma imbratiseaza:
-O sa fim langa tine cand ai nevoie. Uita-l pe Jeff. Nu te meritaLe raspund la imbratisare si incepem sa ne jucam toti pe XBOX. Pe cand alte fete ar iesi in club eu stau cu baietii pe XBOX...tipic mie.
Ben P.O.V
Doamne ce draguta e Ruby. Slends a facut o alegere buna cand s-a decis sa o pastreze. Pur si simplu m-am atasat de pitica. E atat de mica,sensibila si draguta...
Toby si Masky au plecat si m-au lasat cu Ruby singur. Ce draguta este cand e obosita. Acum incearca sa ramana treaza...dar nu ii reuseste. Adoarme langa consola de jocuri. O ridic cu grija de pe podea si o pun in pat. O invelesc si dupa ies din camera. In sufragerie erau Jeff si Jane dormind imbratisa-ti...imi este sila.Anonim P.O.V(persoana care ii trimite mesaje lui Ruby)
Abia astept sa o vad pe Ruby a mea. Pe pitica mea. Sa-i simt frica si dorinta cand o ating. Sa-i vad ochii aceia mari in care se ascunde un suflet negru. Un suflet negru pe care trebuie sa-l ajut sa isi traiasca viata la maxim. Ea nu stie multe despre mine. Dar o sa ajunga sa ma cunoasca perfect....Ben P.O.V
You shouldn't done this Jeff. O sa platesti ca ai facut-o pe Ruby sa sufere...ma bag in pat si adorm.
ZIUA URMATOARE:
Ben P.O.V
Ma trezesc si ma duc direct la Ruby in camera. Acolo erau Toby si Masky. Jucau carti cu Ruby.
-Neata.spun eu in timp ce le fac cu mana baietiilor si lui Ruby ii ciufulesc parul
-Neata.imi raspund ei in cor.
O iau pe sus pe Ruby si incep sa strig:
-This is Sparta.urland prin casa
O gadilam si urlam in acelasi timp. Masky radea de noi,Toby chicotea si Ruby nu mai putea de ras.
Eu cu Ruby in spate si Toby cu Masky in spate ne bateam cu pernele prin casa. Din camera ei am ajuns in sufragerie. Toti radeam ca nistw retardati. Era numai 06:00 si noi eram deja in priza.
La un moment dat cadem toti pe jos si incepem sa radem cat putem.
Ruby se aseaza pe fotoliul lui Slends,Masky se arunca pe canapea iar Toby se pune pe celalalt fotoliu. Asta o sa fie inceputul unei noi prieteni.Cand ma uit cum suntem imbracati imi vine sa rad. Toby era in panataloni cu ursuleti si o bluza neagra,Masky era in pantaloni rosi iar bluza verde,Ruby era intr-un tricou mai larg si in pantaloni scurti....iar eu in pantaloni negrii.
Cine vrea next?
Astept pareri. Intrebarea capitolului:
*Vreti ca Ruby si cei 3 crai de la rasarit sa faca ceva ilegal?