1. Bölüm

4K 46 14
                                    

Keyifli okumalar!

İlk önce size kendimi tanıtıyım. Adım damla yıldız. 17 yaşındayım. Ve İzmir'de yaşıyoruz. En yakın arkadaşımın adı ise yağmur çocukluktan beri arkadaşız ve her şeyimizi birbirimize anlatırız ve aramızda gizli saklı hiçbir şey yok ve ona güvenim sonsuz belkide bundan dolayı o benim en yakın arkadaşımdır. Herneyse konumuza dönelim.

Bugün okulun ilk günüydü :( sabah erkenden kalkıp banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra gardrobımın başına geçip okul formalarımı giydim. Ve kahvaltı yapmak için mutfağa indiğimde annem ve babam çoktan başlamışlardı kahvaltıya.

Kahvaltımı yapıp anne ve babamı öptükten sonra okula doğru yol aldım...

***

Nihayet okula varabilmiştim. Ve sınıfa çıkıp direk yağmurla birbirimize sarıldık. Ve konuşmaya başladık.

" Kızım okula yeni taş gelcekmiş sanırım "

" Sen nerden biliyosun ki yağmur? "

" Kızım okulda herkes bu haberi konuşuyo sen ne sandın bende onlardan birinde duydum "

" Of hem banane ya ben napcam geliyosa geliyo yani " dedim umursamamaya çalışarak.

Ve yaklaşık 10 dakika sonra hoca derse girdi. Ders geometriydi ve hiç dinliyesim yoktu ve kafamı masaya koyarak uyumaya çalıştım. Ve ardından sınıfa biri girdi ve hoca konuşmaya başladı.

" Evet çocuklar bu arkadaşınız sınıfınıza yeni geldi ve bundan sonra bizimle olacak " dedi.

" Yağmur kastettiğin taş hu taş mı?" diye soru yönelttim.

" Evet kanka o bahsettiğim taş bu taş " dedi ve bu halimize güldük.
Ve yeni gelen taş kendini tanıttı.

" Adım Berk. 17 yaşındayım. " dedi ve boş yerlerden birine geçti hemde benim yan sırama!! Ve ardından göz göze geldik. Ay şimdi bayılcam.

***

Okulun çıkış zilini duymamla rahatladım. Ve çantamı alıp sınıftan çıktım. Ve okul bahçesinden dışarı çıkıyodum ki Berk beni kolumdan tutup arka bahçeye götürdü.

" Sen napıyosun be salak !"

" Tanıyalım birbirimizi dedim "

" Damla " dedim umursamaz şekilde.

" Memnun oldum damla " dedi

" Ee niye getirdin beni buraya "

" Sence " dedi sırıtarak ve onu demesiyle tokadı basdım. Ve oradan uzaklaştım.

Salak şey birda tanışmak istiyormuş mal. Bende ne sandıysam onu erkek falan mı tam bi cani. Sinir şey diye söylene söylene evin yolunu tuttum...

***
BÖLÜM SONU

Umarım beğenirsiniz vote + yorumlarınızı bekliyorum :*




YARAMAZ ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin