Uzun bir aradan sonra tekrar birlikteyiz. Iyi okumalar!
Lunaparka geldiğimizde ilk olarak dönme dolaba bindik, gondol, hız treni, korku treni, ahtopot vb. şeylere bindik çok güzeldi ve hel birlikte karnımız açıktığı için burger kinge gitmeye karar verdik ve arabaya binip burger kinge geldik. Yemek yerken yağmur sürekli buraka bakıyordu ona bakmatan yemeğini bile yiyemiyordu safoz.
Demek ki aşık olmuş kız burak'a onları ayarlamakta berk ve bana düşüyor :D
Yemeklerimizi yedikten sonra berk ilk olarak beni eve bıraktı arabadan tam ineceğim sırada kolumu tutup beni kendine yaklaştırdı ve dudağımdan öptü yüzüne bakamıyorum arkadan burak ve yağmur da 'ooo' diyorlardı ve hızlıca arabadan inip kıpkırmızı bir halde eve girdim...
*****
Off her zaman ki gibi alarm sesini duymamla bir küfür savurdum. Ve yataktan uyuşuk bir halde kalkarak banyoya girip işlerimi hallettikten sonra okul formalarımı giydim ve aşağı indim. Annemlere" Anne ben okula gidiyorum görüşürüz " dedikten sonra bişey demesine fırsat vermeden kapıyı çarpıp çıktım. Karşımda beni bekleyen berke gülümsedim ve arabaya binip yola çıktık. Yol boyunca hiç konuşmadık sadece teypin sesini dinledik. Okula girdiğimizde berk beni kendine çekip elimi sımsıkı tuttu bu bana güven veriyordu ve daha çokta huzur. Herkes bize bakıyo desem yalan olur herkes berke bakıyo kızlar bana öldürücü bakışlar atarken erkekler berke öldürücü bakışlar atıyordu yüzümde bi tebessüm belirdi ve sınıfa doğru yürüdük. Ders tarihti ve sıkıcı olduğu için herzaman ki gibi kafamı masaya koyarak kulaklıkla müzik dinledim ve o sırada uykuya daldım...
*****
" Kızım loo kalk hadi lan "" Lan varya bıktım senden her sıkıcı derste uyuyon ağzına ediyim oh ne rahat kalk lan hadi "
" Damla beni uğraştıma kalk "
Yağmurun o ciyaklıyan sesiyle kafamı uykulu gözlerle masadan kaldırdım ve ona soru sorar bakışlarımı yolladım. Oda
" Kızım tarih dersi bitti teneffüs kalk hadi az bahçeyi turluyalım."
" Tamam da berk nerde? "
" Onlar lavaboya gidip bahçeye inceklerdi "
" Hmm tamam hadi gidelim" dedim ve parlayan gözlerle yağmurun koluna girip sınıftan çıktık ve yağmura
" Kanka? "
" Ha? "" Insan bi efendim der öküz "
" Efendim damlacığım? "
" Sen burağı seviyo musun? "
" E-evet de sen nerden anladın? "
" Nerden mi? Şey dün yemek yemeğe gittiğimizde burağa sevgi dolu gözlerle bakıyodun çünkü safoz. "
" Haaa dün anladın demek he evet öyle bişey varda sen napcan ki kanka? "
" Berk le sizi ayarlıycaz napcaz? "
" Gerçekten mi? Öyle bişey yapar mısın? "
" Tabii ki " :) dedim ve ona sımsıkı sarıldım. Bizde zaten berklerin yanına gelmiştik. Ve konuşmaya başladık.
Berk : Aşkım bugün bir planın varmı? "
" Yok neden sordun ki hayatım? "
Berk : Bugün sizi bir yere götürmek istiyoruz da?
" Annemden izin alabilirsem alırım"
Berk : Tamam o zaman sen bana mesaj atarsın deyip kolunu boynuma atıp benk yanına çekti ve saçlarımı öptü.
*****
Nasıl Olmuş?