3. Bölüm

1.1K 27 4
                                    

Iyi okumalar :*

Karşımda beni bekleyen bir çift Berk ve süslenmiş birer ortam bekliyordu.

" B..- B..-Berk "

" Damla sana söylemem gereken bir şey var " dedi ve aşağı - yukarı kafa sallamakla yetindim.

" Damla ben.. SENİ ÇOK SEVİYORUM " demesiyle bende

" Bende - Bende SENİ ÇOK SEVİYORUM " dememle beni kendine çekip öpmeye başladı bende karşılık elimden geldiğince veriyodum. Umarım bu bir rüya değildir Allah'ım.. Eğer bu bir rüyaysa hiç bitmesin...

***
Sabah erkenden sevinçle yatağımdan kalkarak lavabodaki işlerimi hallettikten sonra formalarımı giyip mutfağa indim ve kahvaltımı yaptım.

" Damla bakıyorum da bugün çok neşelisin "

" Her zaman ki halim işte anne "

" Iyi bakalım öyle olsun ama eğer hayatında biri veya senin için özel biri varsa bize söyleyebilirsin "

He anne sana sevgilim olduğunu söyleyim de meşhur terliğinle öldür beni :D

" Hayır anne öyle biri yok " dedim ve daha sonra hiç konuşmadan kahvaltımı yapıp evden çıktım. Canım sıkıldınca telefonuma gömüldüm. Ve arkamdan biri gözlerimi kapadığında bu kişinin berk olduğunu anlayıp

" Berk " dedim gülümseyerek.

" Vay sevgilisinide nasıl tanıyor ee tabi kim tanımaz bu yakışıklıyı. "

" Merhaba bay ego berke naptın acaba? " dedim piç smile yaparak. Dedi ve beni yanağımdan öptü çok mutluydum...

Okula gelmiştik ve ellerimiz birbirine kenetliydi. Herkes bize bakıyordu. Ve onlara aldırmadan sınıfa çıktık. Hoca derse girdiğinde dinlemek istemediğimde masaya başımı koyarak uyumaya çalıştım.

***
" Damlaa kızım kalk hadi lan "
" Kış uykusuna mı yattın kızım uyan hadi damla "

Başımda ciyaklıyan yağmura kötü bakışlarımı gönderdim.

" Ne var yağmur ha buyur söyle? "

" Kızım son derse gircez herkes kantinde hadi kalk bizde gidelim yanlarına "

" Berk'te mi orda? "

" Ay benim arkadaşım sevgilisini mi sorarmış? "

" Off yağmur hiç senle uğraşamam ben kantine iniyorum geliyosan gel"

" Tamam tamam bekle bende geliyorum " dedi ve kantine gittik. Keşke hiç gitmeseydik. O orospu yasemin berkin kucağına oturmuş resmen Berki sömürüyordu. Onları ayırmaya gittiğimde berkinde ona karşılık verdiğini görünce ona

" Allah belanı versin bana olan sevgin bu kadar mıydı yazıklar olsun sana " dedim ve ağlayarak sınıftan çantamı alıp eve doğru yürüdüm. Biliyordum hiç bir erkeğe güvenmiyecektim. Çok büyük hata yaptım hemde çok...

***
BÖLÜM SONU

Beğendiniz umarım :)

YARAMAZ ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin