Keyifli okumalar!
Dün herşeyin raporunu aldım ve artık burak ve yağmur da sevgili olmuşlar çok mutlu oldum...
*****
Alarmın sesiyle yataktan kalktım ve bonyoya gidip işlerimi hallettikten sonra okul formalarımı giydim ve aşağı mutfağa indim. Kahvaltımı yapıp anne ve babamı öptükten sonra kapıyı kapatıp çıktım.
Berkle birlikte okula gitmek için yola koyulduk. Yol boyunca hep burak ve yağmuru konuştuk okula geldiğimizde arabadan inip el ele birlikte okula girdik. Ve derse girdik ders müzikti dinlemek istedim. Ve derse odaklandım ki kapıdan nöbetçi öğrenci gelip;
"Arkadaşlar 2 gün sonra müdürümüz okul kampı yapmaya karar verdi. Ve gelmek isteyenler bu formu doldursun " dedi ve formları herkese dağıtmaya başladı nöbetçi öğrenci gittiğinde berke;" Aşkım bizde gidelim mi lütfen? "
Deyip şirinlik yaptım." Tamam gidelim prensesim benim sen istersinde ben gitmez miyim? "
Deyip dudağıma buse kondurdu.****
Çıkış zili çaldığında çantamı alarak sınıftan çıktık. Ve berk beni evime bıraktı ve onu öpüp evime girdim.Ve gardıropımın başına geçip kamp için kıyafet baktım bir kaç sey valize tıktıktan sonra bunların yetmeyeceğini anlayıp alışverişe çıktım. Tam 4 saat boyunca AVM'de tur attım. Ve birsürü kıyafetler aldım. Bu aldıklarımıda valizime koyduktan sonra valizlerimi aşağı indirip bu meseleyi anneme ve babama anlattım neyseki izin verdiler ve formu doldurup kamp gününü beklemeye başladım....
- Berk'in Ağzından -
Valizimi hazırladım. Ve formumu doldurup damlayı aradım.
" Alo aşkım "
" Efendim aşkım "
" Annenden izin alabildin mi? "
" Evett çok mutluyum "
" Bende çok mutluyum heleki kamp geceleri dahada mutlu olacağım " :D
" Yaa berk utandırma beni hem senin düşündüğün şey asla olamaycak "
" Evlendigimizde olur "
" Salak " :D deyip yüzüme kapattı. Güldüm utanmış prenses :) ardından kendimi uykunun kollarına bıraktım ve kamp günün iple çekmeye başladım... :))
*****
BÖLÜM SONUNasıldı vote + yorum bekliyorum...