10. Bölüm

840 22 2
                                    

Çok uzun zaman sonra tekrar beraberiz yeni bölüm geldiii!!!

Keyifli okumalar!

- Damla'nın Anlatımı -

Sabah derin uykumdan uyandım ve elimi yüzümü yıkamak için çadırdan çıktım lavoboya doğru giderken biri ağzıma mendil gibi bişey koydu ve sonrası karanlık...

- Berk'in Anlatımı -

- Kafayı yiyecem abi bu kız nereye gider 4 saatten beri ortada yok nerde bu kız yaa!

- Tamam abi sakin olalım bukucaz bak Yağmur da mafoldu böyle yapma bizi etkiliyorsun.

- Tamam da sakin olamıyorum ona bişey olur diye korkuyorum anla beni işte burak!

- Anlıyorum kardeşim anlıyorum tamam hadi gel polisi arayalım buraları bi arasınlar hadi

- Tamam.

Burak polisi aradı ve Damlanın kaybolduğunu boyunu falan herşeyini anlattı kısaca ve polisler etrafı kolaçan ederlerken bende deli gibi damla diye bağırıyordum.

- Damlaaa Damlaaa nedesin Damlaa. Bem böyle bağırırken fosforlu bir toka gördüm evet bu Damla'nın tokası dün akşam takmıştı. Demek buraya doğru gitmiş diyerek yolun gittiği yere doğru yürüdüm.

- İmdaatt İmdaatt yardım edin berkk!!! Diye bağıran Damlanın sesini duymamla koşmam bir oldu direk çocuğa yumruğu geçirdim bi güzel benzettim. Ve sımsıkı damlama sarıldım aşkım benim nasıl özlemişim.

- Sana bu şerefsiz bişey yaptı mı zarar verdi mi sana damla?

- Ha-hayır yapmadı ama gelmeseydin ya-yapa.. cümlesini tamamlayamadan ağlamaya başladı

- Tamam bak geçti ben varım yanında korkma aşkım benimm..

Ona sımsıkı sarıldım oda bana sımsıkı sarıldı ve çadırların oraya gittik.

- Damla'nın Anlatımı -

Beni kaçıranı tanımıyordum. Demek uzun zamandır benim peşindeydi herneyse ya şuan sevdiğim adamın yanındayım artık bunu düşünmemeliyim.O olayın üstünden tam 3 gün geçti ve ben berkin yanından hiçbir yere gitmiyorum korktuğumdan dolayı.

- Aşkım!

- Efendim aşkım?

- Gelsene yanıma bişey diycem

- Tamam. Diyerek yanına gittim ve beni kucağına aldığı gibi nehire attı ve oda atladı. Deli gibi gülüyordum su iyi gelmişti.

- Seni seviyorum biliyorsun demi berk?

- Hayır hiç bilmiyorum ama öpersen belki bilirim

- Pis fırsatçı! Deyil o özledigim dudağını öptüm ve geri çekilecekken daha sert öpüşmeye başladık... ve sudan çıkıp üstümüzü değiştirmek için çadırlara gittik.

Üstümüzü değiştirdiğimizde çadırdan tam çıkacakken yağmurun gelmesi bir oldu.

- Kanka yarın parti varmış hadi hazırlanmalıyız.

- NEEE!!!

- EVETTT!

- ÇABUK!! Deyip telaşlı şekilde yağmurun çadırına gittik.

- Bölüm Sonu -

Nasıl beğendiniz mi vote+yorum bekliyorim gelmediği sürece yazmak gelmiyo içimden.. Vote + yorumları bekliyorumm...

YARAMAZ ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin