9.Bölüm

581 16 0
                                    

- Kamp Günü -

- Berk'in Anlatımı -

Sabah saat 6:30 da kalktım. Ve valizimi arabaya koyup damlayı almaya gittim. 10-15 dakika sonra damla valiziyle birlikte evden çıktı. Valizi arabaya yerleştirip. Okula doğru arabayı sürmeye başladım.

" Berk sen kiminle kalcaksın çadırda? "

" Hmm bi düşneyim ha buldum melis diye bi kız vardı onla kalacağım canım öyle istedi. "

" Nee!!! "

" Şaka yapıyorum prensesim tabikide seninle kalacağım " deyip güldüm. Oda gülümsemekle yetindi.

*****
- Damla'nın Anlatımı -

Bilin bakalım nerdeyiz? Hadi çok zor değil.... bildiniz ormanlık alanda çadır kurmaya çalışıyorum. Off berkte gitti tuvaletini yapmak için yağmuru çağırdım oda yapamadı burakta yok ortalarda of Allah'ım of..

5 dakika sonra burakla berk geldiler ve Çadırları 2 dakikada kurdular helal vallaha bravo alkışlamak lazım diye düşünerek alkışladım. Herkes bana deliymişim gibi baktıktan sonra onlara ;

" Vallaha biz kuramadık yarım saattir siz 2 dakikada kurdunuz çadırı yani ondan şey ettim ben " hepsi gülümsedikten sonra Çadırlara akşam için hazırlanmaya gittik. Berki dışarı alıp ;

" Sen burda kal ben giyiniyim sonra sen giyinirsin " dedim

" Ama bende girseydim ya "

" HAYIR! "

" Of peki tamam giyin hadi bekliyorum "

Çadırın fermuarını kapatıp üstüme salaş bir beyaz t-shirt altıma beyaz taytımı geçirdim. Parfümümü sıktıktan sonra saçımı topuz yapıp çadırdan çıktım derken geri girip hırkamı alıp çıktım ve berki bekledim oda geldikten sonra ateş yakılan yere doğru yürümeye başladık.

Herkesin toplandığı yere geldiğimizde bağdaş kurup oturduk.
Bir tana oğlan gtar çalıp şarkı söyledi sesi mükemmeldi bende sırtımı berke yaslayıp şarkıyı dinledim. Şarkı bittikten sonra kendisini hiç begenemediğim kendini beğenmiş kız konuştu.

" Evet şarkıda bittiğine göre şişe çevirmece oynamaya ne dersiniz? "

"Olabilir"

" Olurr "

" Peki "

" Tamam " gibi şeyler söylediler ve bir tane çoçuk şişe getirdi ve şişe ben ve şu meymenetsize geldi. Ben soruyordum.

" D - C "

" C "

"Hmm bi düşneyim.... ormanlıkların arasına gir 10 dakika dolaş gel ama dikkat et kurtçlar yemesin seni " dedim ve yapmacık gülümsememi yüzüme yerleştirdim. Ve ürkekçe ormanlığın arasına girdi ve tam 10 dakika sonra geldi ve şişe tekrar döndü bu sefer berk ile burak arasında durdu şişe

" D - C "

" C "

" Git Damlanın dudağını öp 5 dakika " dedi ve rahatça eğildi tam 5 dakika boyunca öpüştük. Yarım saat daha oynadıktan sonra çadırlara dağıldık.

Berkle çadıra girdik ve pijamalamı giyip direkt yattım. Berkte yanıma yattığında kafamı göğsüne koydum ve dudağına bir buse konudurup kendimi uykuya teslim ettim...

*****

- BÖLÜM SONU -

Nasıldı? Vote + yorumları bekliyorum :))


YARAMAZ ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin