Bir değişiklik olsun diye bu bölümün çoğunu Berkin ağzından yazdım.. iyi okumalar!
- Berk'in Anlatımı -
Damla herşeyi çok yanlış anlatmıştı. Of ben naptım hepsi o pislik yasemin yüzünden herneyse artık Damla nın gönlünü nasıl almalıyım onu düşünmeliyim.
***
Bu sabah geç kalmıştım. Okula geç gidecektim anlaşılan. Aman bişey olmaz benim burda sevgilimle aram bozuk ben okulumu düşüneceğim hah. Formamı giyinip arabama atladım ve okula doğru sürmeye başladım. Sınıfa girip hocaya bişey demeden Damla nın yan sırasına oturdum. Ve onu izlemeye başladım o kadar masum ve güzeldi ki hele o yemyeşil gözleri beni benden alan gözleri...Damla da bana gözlerini çevirince gözlerimiz birleşti. Gözlerinin içinde sadece hüzün ve kırgınlık vardı. Of salak kafam ben naptım derin bir of çektim ve derse odaklanmaya çalıştım.
***
- Damla'nın Anlatımı -Keşke o tüm olanları unutsamda Berki tel seferde affedebilsem. Ama olmuyo işte gurur herşeyi mahfeden herşey GURUR.
" Oo kızım dalmış gitmissin ya bu ne hal? "
" Hiç sadece olanları düşünüyodum"
" Hmm takma kafanaya geçer elbet"
" Geçmiyo yağmur olmuyo anla beni "
" Tamam canım gel bakalım biraz bahçeye çıkalım hava alırsın hem " dedi ve beni bahçeye doğru sürükledi.
***
- Berk'in Anlatımı -" Ordakiler tamam mı? "
" Tamamdır abi " şuan napıyosun derseniz hemen anlatayım. Damlaya bahçede süper bir organizasyon düzenliyorum. Hah geldi işte benim güzelim...
****
- Damla'nın Anlatımı -Bahçeyi gördüğüm anda ağzım "O" şeklinde açıldı. Karşımda beni bekleyen her zamankinden daha yakışıklı birer berk beni bekliyordu. Yanına gidip ona sımsıkı sarıldım. Çok özlemişim. Ve ona;
" Iyiki seni sevmişim iyiki karşıma çıkmışsın "
" Seni seviyorum damla tüm yaptıklarım için çok özür dilerim meleğim " dedi ve beni kendine çekip üstüne bastırdı ve beni öpmeye başladı bende karşılık veriyordum çünkü onu seviyorum. Ben ona karşılık verince daha sert ve büyük bir açlıkla öpmeye başladı. Ağzımdan bir inilti çıkmıştı. Ve artık durmamamız gerektiğini anladığımda dudaklarımızı ayırdım. Ve bana soru sorar gibi baktı bende
" Okuldayız ve insanlar arasında yaptığımızda utanıyorum. " dedim" O zaman bugün bana gel lütfen kafa dağıtırız hem ne dersin ?"
" Tamam " dedikten sonra beni kendine çekip belimi sımsıkı tutmaya başladı ve mutlu bir şekilde sınıfa girdik...
****
BÖLÜM SONU4. Bölüm Hakkında düşünceleriniz neler? :))