Iyi okumalar :*
Sabah erkenden kalkıp lavobodaki işlerimi hallettikten sonra okul formalarımı giydim ve aşağı mutfağa indim ve annem direk söze atıldı.
" Kızım kahvaltı yapmadan mı gideceksin "
" Okulda atıştırmalık bişeyler yerim anne " dedim ve bişey demesine fırsat vermeden okula doğru yürümeye başladım. Yol boyunca 5 tane şarkı ile okula geldim. Sınıfa girmek hiç istemiyordum. Hep o Berkten dolayı utanmaz birde sırıtıyo. Herneyse onu umursamamaya çalışıcam. Sınıfa gidip yerime oturdum daha yağmur gelmemişti. Sanırsam Berkte gelme-
" Yanına oturabilir miyim damla? "
" HAYIR " dememe kalmadan yanıma oturdu. Pislik hoca derse girdiğinde derse odaklandığımda Berk bir kağıt uzattı içinde şunlar yazıyordu ;
" Damla dünkü yaptığım piçlikten dolayı çok özür dilerim ben sadece birbirimizi daha yakından tanımak için öyle dedim. Beni çok yanlış anladın. Yeniden dünkü olanları unutsakta baştan başlasak olur mu?" Yazıyordu. Bende kağıda ;" Peki tamam bende Özür dilerim sana tokat attığım için bu arada baştan başlama konusundada tekrar baştan başlayalım bakalım ." Diye yazdım. Ve gülümsedim. Teneffüs zili çaldığında sınıftan çıkacakken Berk yanıma geldi.
" Şey damla...hmm...şey.."
" Berk ne söyleyeceksen söyle hadi "
" Tamam ya... şey.. "
" Ney "
" Of bana okulu gezdirir misin ve ayrıca lavabo nerde ? " demesiyle güldüm.
" Kaç saatten beri söylemek istediğin bu mu tabii ki gezdirirım bu arada lavabo aşağıdaki koridorun solundaki 3. Kapı " dedim gülümseyerek.
" Ha askalsın unutuyodum bu kağıtta telefon numaram var istediğinde ara veya mesaj at " dedi ve göz kırparak yanımdan uzaklaştı.
Ay ben sanırsam bu çocuğu sevmeye başladım eriyorum :) acaba açılsam mı ona ama ya gülerse bana en iyisi bu aksam bu konuyu yağmurla konuşmalıyım.
- Berk' in Anlatımı -
Şuan Burakın yanındayım eğer Burak kim derseniz en yakın dostum.
" Kanka madem kızı seviyorsun git açıl kıza bunda ne var ? "
" O kadar kolay değil "
" Ben mi söyliyim sevdiğini kıza ilkokul bebesi gibi "
" Neden olmasın "
" Vallaha Berk senin kafa uçmuş olum git evine dinlen ve düşün "
" Tamam dostum çok sağol yarın görüşürüz. " dedim ve arabama atlayıp eve gittim...
***
- Damla' nın Anlatımı -" Sen neden gelmedin bakıyım bugün okula yağmur hanım "
" Seni Berke bakışlarını gördüm ve gelmek istemedim yani kısaca ona olan sevgin gözlerinden bellki kanka "
" Ya bende bundan dolayı geldim yanına sanırsam ven bu çocuğu seviyorum yağmur "
" Haha yide ben bildim bak hahah "
" Neyi " dedim tek kaşımı kaldırarak.
" Senin Berki sevdiğini " gülümsemekle yetindim.
" Ee vana telefon numarasını verdi de bu berk sence arasam veya mesaj falan atsam mı ki ? "
" ARAMA mesaj at bakalım napıyomuş " dedi bende telefonumdan Berke mesaj attım.
Kime: UYUZ
Napıyosun?
Kimden: UYUZ
Evdeyim yatıyorum sen ?
Kime: UYUZ
Buluşalım mı eğer bi sakıncası yoksa?
Kimden: UYUZ
Neden olmasın tabi nerde ve kaçta ?
Kime: UYUZ
Saat kulesinin orda buluşalım.
Kimden: UYUZ
Tamam :)
Mesajlaşmalarımızı yağmura gösterdim. Ve gardıropından kıyafet bakmaya başladı. Ve bi tane kot şort ve salaş beyaz bi t-shirt çıkardı. Ve gözleriyle kıyafetleri gösterdi. Bende kafamı sallayıp kıyafetleri gitdim ve bir taksi bulup saat kulesinin oraya gittim. Ve oraya gittigimde inanılmaz bişey beni bekliyordu.
***
BÖLÜM SONUUmarım uzun bir bölüm olmuştur inşallah beğenirsiniz. Vote + yorumlarınızı bekliyorum.
Sizce damla ne ile karşılaşacak?
Berk damlaya açılacak mı ?
Sevgili olabilecekler mi ?