Totul era bine și frumos până în momentul în care am căzut și m-am ales cu picioru scrântit și buza spartă.
Am început să plâng ca un copilaș mic, nu pentru ca imi sparsem buza și scrântit piciorul ci pentru ca aveam impresia ca am ramas fără un dinte.
Lacrimile continuau să apara până în momentul în care Kaze mi le șterse și mă mângâia pe cap.
- Ești bine? Mă întreba cu o urma de îngrijorare în glas.
Am dat dezaprobator din cap și îi arătasem ca imi spărsesem gură , iar de umblat ce să mai zic, nu puteam nici cum.
Cu ajutorul lu Kaze am reușit să mă ridic pentru a merge pe canapea unde Kaze sa ocupat de buza mea spartă și de picior.
Dar pentru a fi sigur ca nu o să îmi pice nici un dințișor i-am zis să îi verifice pe fiecare, acesta a refuzat și a început să râdă.
- Ce e așa amuzant?
- Tu te auzi ce spui? Continuă să râdă
- Da, dar mă doare dințișori din față ,Am spus eu cu o voce de copil mic
- Totul o să fie bine, spuse Kaze pe un tot părintesc și protector și mă cuprinse în brațe.
După toate acestea se făcuse seara iar noi din păcate mâine aveam școală , adică eu , el nu știam încă ce va face.
I-am zis lui Kaze ca imi e somn și ca vreau să dormim, iar acesta mi-a zâmbit cald urcând cu mine în brațe până în dormitor, nu puteam să calc pe picior , chiar dacă Kaze se ocupase.
Ah da, azi aflasem ceva nou despre el , se pare ca marele Kaze vrea să devină doctor, de aceea nu era nevoie să merg la doctor , tot ce trebuia să fac era să merg cu niște cârje în care să mă pot sprijini.~~~
~~~
~~~
- Sasha!! Sasha, trezirea Sasha!!
Auzeam o voce destul de cunoscută care tot îmi striga numele și imi cerea să mă trezesc.
- Încă 5 minute mami - spun eu somnoros
- Nu-s ma-ta! Acum trezirea ca e 7:50!
- Mai am timp....stai ce? Cât e ceasul? 7:50? O nu,nu nuu!!
M-am ridicat repede din pat depasandumi de picior și am pornit spre baie unde m-am pregătit repede , apoi am revenit în camera unde Kaze stătea relaxat cu niște haine în manat pe care mi le-a înmânat pentru a mă îmbrăca.
- Umm..Kaze te poți întoarce? Întreb eu puțin stânjenit de situație
- Haide! Spuse acesta pe un ton de copil, suntem băieți! Avem acelaș lucru .
- Totusi.. Intoarcete..
Am auzit un oftat din partea lui apoi am văzut cum se întoarce.
Când m-am asigurat ca nu se uita , mi-am luat hainele pe mine apoi l-am anunțat ca sunt gata.
- Ce repede , chicoti acesta
Am dat să îmi i-au ghiozdanul în spate , dar uitasem ca eu nu am nimic aici , atunci am început să tip de nervi..
- Ah..mama ei de treabă.. Am zis eu nervos..
- Ce e pisoiași? Îl auzeam pe acesta cum imi adresa întrebarea pe un ton amuzant.
- Cauți cumva asta? Îmi arată ghiozdanul care îl ținea în mâna.
- Da,da am dat să îl I-au dar acesta se retrase și chicoti.
- Haide Kaze, n-am timp de glume , da-mil ca altfel pierd și a 2-a ora.
Acesta a început să râdă , iar răspunsul lui nu înceta să apăra.
- Dragă Sasha, ai văzut măcar cât e ceasul, hmm?
- Nu , dar ..nu am mai continuat ceea ce am avut de zis pentru ca imi venea să îl omor.
Mă mințise, abea era 6:50
- De ce nu mi-ai zis cât e defapt ceasul? Am spus nervos pentru ca mă grăbisem aiurea.
- Și să pierd toată agitația asta? Noo,noo .
- Ah tu, am dat să mai zic ceva , dar Kaze mă prinse de mâini și mă proptisem de perete presandusi buzele peste ale mele , observând ca nu vreau să îmi răspund , mă mușcase de buza, atunci un icnet să auzit din partea mea dandui cale liberă lui Kaze de a pătrunde în lacasul meu, și cautandumi limbă de care a dat intr-o fracțiune de secundă, invitand-o la dans , m-am alăturat și eu la sărut , fusese un sărut destul de stângaci dar pe timp ce trecea a devenit din ce în ce mai erotic , nici unul din noi nu vroiam să vedeam asa ca am continuat până am rămas fără aer, și am rupt sărutul.
Am început amândoi sa tragem aer adânc in piept, iar când mi-am ridicat privirea am dat de ochii lui Kaze care aveau o sclipire se nedescris , erau așa de frumoși, nici el nu arăta rău deloc.
După ce am spus aceste cuvinte în sinea mea am început să roșesc și să mă uit în altă parte,l-am auzit pe Kaze cum chicotea și continua să mă privească.
Nici nu mi-am dat seama când trecuse atât de repede timpul , era deja 7:20 .
I-am zâmbit lui Kaze care la rândul lui mi-a răspuns cu același zâmbet doar ca mai drăgăstos și mai cald.
L-am întrebat dacă mergeam , iar acesta a dat aprobator din cap și am pornit înspre școală .
Ajuns la școală unde eu am intrat iar Kaze a rămas, am pornit încet spre clasa mea unde din urma mea am auzit numa " Sasha, încă nu te-ai omorât? " sau " Ce zici treci pe la mine despreara păpușă? "
Mda, deja mă obișnuisem cu toate astea , așa ca i-am ignorat pe idioți din spatele meu si am întrat în clasă unde era ca de obicei, gălăgie .
Îmi venea să îi I-au pe toți la bătaie, ah da..ce am prima oră, romană cred...
Mi-am bagat căștile în urechi și am dat drumul la muzică pentru a ignora cuvintele jignitoare adresate mie... mă liniștea destul demult.
Am privit spre ușă unde a intrat domnul diriginte, nici nu mă obosisem să îmi scot castile din urechi, bine doar una dintre el, pentru a auzi ce are de spus.
- Bun copii, am de făcut un anunț, de azi veți avea un nou coleg, am văzut ca intră cineva cu părul roșu pe ușă, semăna atât de bine cu Kaze, ia stai..
El este Kaze Shingania și este noul vostru coleg.
Am auzit cum toti colegi au început să fluiere și fețele să șușotească între ele până când o fata ia adresat o întrebare domnului diriginte.
- Domn, diriginte cu cineva va sta acesta în bancă?
Am auzit cum toate fetele au spus " Cu mine,cu mine " țipând ca disperatele, am observat cum Kaze se apropie de diriginte și îi șoptește ceva iar el da aprobator din cap. Mă intreb ce i-o fi spus
- Kaze va sta cu Sasha în bancă și cu asta am încheiat.- Dar domn diriginte ..a zis una din fete , dar acesta nu o ascultase și ieșise din clasă.
Atunci toate fetele au început să tipe la mine și să îmi spună tot felu de lucruri gen " Jegule , mori o dată , ca consumi aeru aiurea" , " Gay-ule, du-te dracu si spânzurate "
Am început să rad zgomotos la această propoziție și mi-am întors privirea sprea ea , era curvă școli , Gina..
- Ce razi , homosexualu-le ?
M-am ridicat de pe scaun lasandumi telefonu pe bancă la fel și căștile și m-am apropiat de ea .
- Rad de tupeul tău jegos.
- Ia auzitil si pe asta , a prins glas, ce ai făcut Say? Nu l-ai învățat minte? Acesta nu spuse nimic și își continua treabă.
Și tu? Ce mai cauți încă în față mea ? Vezi ca imi iei aeru..du-te-n pana mea de copil avortat , nici nu mă mir de ce ai tai sunt așa cu tine , cine are nevoie se un nenorocit de gay.
Când am auzit asta am început să rad în timp ce niște lacrimi mi se scurgeau pe obraz, am privito cu scarba și am continuat.
- Dragă mea, jur ca nu mă impresionezi deloc, dacă vrei să îți dai aere de pizda proastă marsi în pula mea la altă bancă.
Ai uitat mă tampito când te rugai de mine să îți ascult problemele pentru ca nici dracu nu te asculta? Stii.. Ești un mare nimic și așa vei fi mereu.
Se pare ca de la atata supt de pula ții să urcat prostia la cap dragă mea Gina, și mă doare undeva ca tu mă faci gay.
Toți au început să râdă la ceea ce spusesem despre Gina, am auzit din partea colegilor " Na ba, ti-a făcut-o" și alte lucruri care și pe mine mă amuza.
Toate fetele care erau în jurul Ginei mă privirea urat și o condolau , săraca incepuse sa plângă vai.
Când am dat sa ma pun la loc in bancă , l-am văzut pe Kaze care stătea pe scaun alăturat si râdea.
Era așa de frumos , ah.
Hopaa, cineva sa îndrăgostit.
B-Ba nu..
O ba da, recunoaște
Taci!
**
M-am așezat pe scaun fix când intrase profu care întârziase vreo 10 minute.
Acesta ne-a spus ca nu facem ora, deoarece are ceva de completat si ca avem voie să facem ce vrem.
Mi-am scos o foaie și un creon și am inceput să desenez, până am simțit niște mâini ce se plimbau la mine pe picior, noroc ca stăteam în ultima bancă și nu se putea observa nimic.
- Kaze..termina! Spun pe un ton destul de autoritar, deși înăuntrul meu muream de rușine.
- Și dacă nu vreau? Spuse acesta pe un ton senzual continuând sa își plimbe mâinile pe picioarele mele.
- Kaze! Te rog, spun pe o voce de copil mic, ai văzut ca deja mi se spune ca sunt gay, nu vreau să și confirm asta + vezi ca imi deranjezi piciorușul.
- Bine,bine te las, spuse acesta razand.
Uhm..Stii , Sasha mi-ai făcut un portret foarte frumos.
- Ce vrei să spui? M-am uitat la desen, abea acuma observasem ca l-am desenat , oh firar, acum lsa creadă cu siguranță ca sunt obsedat de el.
Sasha idiotule.
- Nu știam ca mă iubești atât demult, chicoti acesta.
- Taci! Spun eu find tot roșu, din cap pana-n picioare.
Orele au trecut foarte repede alături de Kaze care nu înceta să mă facă să rad la fiecare secundă sau minut, indiferent ca era pauza sau ora.
Dar nu totul a fost chiar așa de bine, se pare ca GINA isi puse cățeluși să mă bata după ore, dar spre eșuarea și așa de frumoasă eu și Kaze am fost câștigători chiar dacă aveam scrântit piciorul, cârjele mi-au fost de mare ajutor.
Toți colegi țineau galerie la cățeluși ginei , dar se pare ca au fost dezamăgiți , dar după careva minute au început să ne aplaude pe mine și pe Kaze.P.O.V Kaze.
L-am luat pe Sasha de braț și am plecat de acolo, noi ne-am ales doar cu câte vânătăi și zgârieturi.
Sasha avea o zgârietură de toată frumusețea pe față din cauza curvei ăleia, deoarece mă băgasem ca să nu îl lovească un idiot , iar ea de ciudă la zgâriat pe față, iar Sasha fără să își dea seamă ia dat un pumn.
Mai avea niște vânătăi pe ici-colo și buza spartă , again..sper să nu creadă iar ca îi cad dințișori..
Eu aveam o rană pe spate și pe mâna deoarece eram atent la Sasha și un idiot mă tăiat.. În rest doar mici vânătăi..
L-am luat pe Sasha la mine acasă pentru ai dezinfecta rănile și pentru a vedea ce îi face piciorul.
După ce am ajuns acasă și ne-am ocupat de răni, până în momentul în care vroiam să îi bandaj la Sasha pe față și am observat ca arată ca o pisicuța.
Era atât de kawaii, îmi venea să îl mănânc tot.
- Sasha ...you are și fucking cute spun eu în timp ce îl las un sărut scurt pe buze
Am observat ca acesta roșise, acum e și mai dulce, puteam să jur ca dacă mai și făcea " meow" leșinam de la atata drăgălășenie.
- Nu te mai uita așa la mine! Spuse Sasha foarte roșu în obraji.
Cred ca am să dau în diabet.
La mine în cap se derula imagini cu un Sasha micut și goluț învelit în ciocolată.
Oh Kaze , revinoti, dacă mai stăteam mult așa aveam să leșin cu siguranță.
Gândurile mele au fost întrerupte de niște mâini micute care îmi înconjurau talia și niște buze atât de bulci și moi mă sărutase. Totusi e atât de inocent și stangaci, ah ce îmi face copilu asta nu știu.
Dar ce știu e ca imi vine să îl pap cu totul.
CITEȘTI
Love or Hate? || Yaoi||
Fiksi PenggemarDin cauza lacrimilor să fi avut mereu starea asta, huh? Oare o sa iubesc pe cineva care să fie capabil să mă iubească la fel de mult?