Fericire,prea multă fericire....
Mă plimbam pe străzile orașului care erau pline de oamenii fericiți, oamenii care erau fericiți alături de familia lor.
Îi invidiam...
Cum tot mergeam de ore întregi nu observasem ca eram pe autostradă ,mașinile plecau si veneau.
Am auzit un " Ai grijă din partea unei doamne ,dar prea târziu " .
În nici mai bine de o secundă eram înconjurat de o grămadă de oameni ..
Am simiti cum sângele mi se scurge lent pe față apoi nimic, nu mai vedeam nimic ,totul era alb,iar țipetele oamenilor se auzeau tot mai stinse, am zâmbit în sinea mea și am închis ochii.***
Am deschis ochii încet, nu mi se părea nimic cunoscut, dar era frumos, îți dădea o senzație de bunăstare, totul în jurul meu era așa de viu și plin de viață.
Mă uitam de jur împrejur admirând peisajul până când am simțit 2 maini ce îmi înconjurau talia, din instinct m-am întors iar când am văzut cine ma luase în brațe, au început sa curgă șiroaie de lacrimi.
- Sasha, am spus încet.
Acesta îmi zambii inocent apoi spuse .
- Kaze , Kaze,Kaze ,și mă luase iar în brațe.
- Mi-ai lipsit atat de mult ,spun în timp ce îl îmbrățișez și eu.
Se simitea așa de bine, o căldură care nu am mai simtit-o de mult timp.
Acesta rase ,apoi își impreunease mâna cu a mea.
-Nu îți mai dau drumul, spuse încă zâmbind.
Am zâmbit zi și la rândul meu.
- Te iubesc Sasha ,te iubesc spun aproape țipând.
Sasha își duse mânuțele la gură în semn de mirare apoi chicoti.
- Și eu te iubesc Kaze .
Nu aveam să îl mai părăsesc. Îmi pare rău ca l-am lăsat în urmă pe Ryan, dar dorul de Sasha mă apasa din ce în ce mai tare.
Intr-o zi tot se ajungea la asta, e mai bine așa.
După atata amar de vreme am din nou ocazia de a fii alături de el.
De a cunoaște din nou fericirea.Povestea va fi continuată din perspectivă lui Ryan.
CITEȘTI
Love or Hate? || Yaoi||
Fiksi PenggemarDin cauza lacrimilor să fi avut mereu starea asta, huh? Oare o sa iubesc pe cineva care să fie capabil să mă iubească la fel de mult?