Capitolul 16 ~

449 54 2
                                    

-Kazee,Kazee, pământul către Kaze, haide sus leneșule, haidee , încep să tip prin cameră si să țopăim pe pat.
- Mhmm..nu mai țipa, răspunde morocănos.
- Dar Kaze... Nu fii rău, haide sus,trebuie să mă ajuți, spun afișând botic.
Acesta mă cuprinse de talie și mă trase lângă el.
- Încă puțin , vreau să mă joc puțin cu tine ,continuă afisand un zâmbet pervers.
- O niu, niu , te log, fii cuminte, spun vorbind ca un bebe.
- Sasha, nu mă fii așa cute, mă omori, îmi distrugi toate planurile malefice pe care nu le am
Am început să rad ,apoi l-am cuprins in brațe, cuibarindu-ma la pieptul lui.
- Ce bine e , spun eu sarutandu-l pe piept.
Acesta chicotii si mă strângea tre în brațe.
- Acum, ce vroiai de mai trezit?
- Pai, pai stii...stateam și mă jucăm cu bebe, și mi-am amintit ca nu i-am dat un nume, și aveam nevoie de ajutorul tău, spun jucandu-ma cu degetele sale.
- Really Sasha? Pentru asta? Ah, ce bataie meriți .
- Dal nu o să îmi faci nimic nu?spun afișând o față inocenta.
-Hmm, mă mai gândesc, acum dacă tot sunt treaz, la ce nume te-ai gândit?
- Ce zici de Ryan? Sau Nathan?
- Ryan? Suna fain.
- Bine Ryan rămâne, spun chicotind.
Am mai stat puțin împreună apoi ne-am dus la Ryan , jucandu-ne cu el, exact ca niște părinți.
Încă mai aveam de învățat la acest " capitol" , nu ne descurcam așa de bine, dar făceam tot ce puteam să ii arătăm lui Ryan ca îl iubim, și ca îi vom fii niște părinți adevărați.

Restul zilei ne-am prostit ca niște copii, am fost fugărit de Kaze prin toată casă, m-am ales cu gură spartă pentru ca, căzusem, dar Kaze a pupat și a trecut.

- Kaze?
- Hmm? Îmi răspunse acesta aproape adormit.
- Ești cel mai tare, și,și te iubesc, spun chicotind.
- Of,dragul de tine, și eu te iubesc.
Stătea și se uita la mine,apoi zâmbii și își presase buzele peste ale mele creeand un sărut timid .

E cam sec capitolul, nu aveam o idee anume, de asta nu e cine știe ce și e lipsit de acțiune, dar dacă imi vin ideei , la următorul capitol voi adauga ceva acțiune, văd eu ce oi face:))

Love or Hate? || Yaoi|| Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum