Capitolul 18 ~

391 48 22
                                    

Îmi pare rău ca l-am făcut pe Sasha să plânga, dar era aniversarea noastră ,iar el se pare ca a uitat.
Am vrut să îi fac o surpriză, de accea am inventat toate alea,ma durea sufletul când am văzut ca plânge,dar trebuia să îmi duc planul până la capăt .
Am intrat intr-o florărie,cumpărând un buchet mare de trandafiri roșii, find preferați lui Sasha.
Apoi am trecut pe langa un magazin de bijuterii, cumpărând 2 brățării identice, a mea având inițială " S" iar cea pentru Sasha " K".
Înainte de a merge acasă,am mers să ridic tabloul pe care îl făcusem special pentru el,o poză în care eram eu,el și Ryan,știam ca își dorea mult un tablou in care să fim toți 3,ca o familie.
Am urcat în mașină pornind spre cază,făcusem în jur de jumătate de ora.Am luat tot ce am avut de luat,apoi am intrat în casă strigandul ,dar nimic.
Tot ce auzeam era plânsetul lui Ryan, am fugit repede la el,practic intrând prin ușă.Scăpasem tot ce aveam în mâna, iar din instinct mi-am dus mâna la gură,începând să plang.
În fața mea se află Sasha sprijinit de pătuțul lui Ryan, iar la picioarele lui era o baltă de sânge, să sinucis.
M-am apropiat cu pași lenți către el verificând dacă mai are puls,doamne nu se poate,să fie un vis. Am început să plâng și să tip,era..era mort..puiul meu nu mai era.
L-am lu-at în brațe ,iar din mâna ia căzut o foaie, am luat-o și am început să o citesc.
"Dragă Kaze,când tu vei citi acest bilet eu nu voi mai fi lângă tine
,nu știu dacă e bine ce fac sau nu,dar ma doare,mă doare foarte tare,poate nu am fost ce ti-ai dorit tu,sau nu ti-am putut dărui tot ce ai vrut tu,dar cu siguranță inimă mea era la tine,iar tu nu ai pretuit-o,ai distrus-o,dar cu toate astea eu tot te iubesc.
Să ai mare grijă de Ryan,iubeste-l și nu îl lăsa să îmi simtă lipsă ai grijă și de tine Kaze.
Cu drag
Sasha."

-Sasha,Sasha.. E tot ce mai reușeam să spun,nu imi venea să cred ca l-am pierdut pentru totdeauna .
Îmi pare atât de rău Sasha,vroiam să îți fac o surpriză, și uite ce am primit doamne,Sasha al meu,ia-ma pe mine și lasa-l pe el să trăiască, merită mai mult decât mine,spun plângând.

Nu,nu e sfârșitul;--;

Love or Hate? || Yaoi|| Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum