De ce timpul trece așa de greu?
De ce nu mor o dată să scap de chinurile astea? La ce e bun să îți trăiești viață când ești mai rău ca o slugă.
Nu l-am mai văzut pe Kaze de un an și ceva,da știu..
Timpul trecuse repede dar nu era zi în care să nu îmi regret viață, dar mereu speram ca va veni ziua în care îl voi revedea pe dragul meu Kaze, ca îl voi putea îmbrățișa și săruta din nou, era singurul motiv carf mă mai făcea să cred ca viață poate fi și frumoasă.
Dar nu și în cazul meu, sunt sigur ca mă uitat, ca si-a găsit pe cineva mai bun, totusi a trecut atât de mult timp și parcă ceva din mine urla după atingerile lui ah îmi lipsea atât de mult.
După spusele femeii care avea grijă de mine azi va veni cineva important la el și va trebui să fiu și eu prezent.
Ce era ciudat, era faptul ca femeia când îmi spuse toate astea afișase un zâmbet cald, ceea ce nu o făcuse niciodată, și totusi era singură căruia ii spusesm despre Kaze.
M-am oprit din gândit pentru un timp apoi mai mai aranjat puțin și am coborât jos, se pare ca au ajuns, chiar vroiam să văd cine sunt.
Ajuns jos am văzut doi bărbați care stăteau de vorbă cu " tată" acesta când mă văzu îmi făcu semn să mă așez lângă ei.
Ceea ce nu înțelegeam era faptul ca tipul cu care venise omul mai învârsta purta un fel de masca pe față, îi se puteau vedea numai ochii, nici măcar nu vorbea doar dădea din cap în semn de DA sau de NU.
- Și domnilor, ce părere aveți de el?
Cum adică ce părere au de mine?
- E bunicel spuse domnul mai învârsta care își muta privirea către băiatul de lângă el , asteptandui răspunsul .
Acesta nu spuse nimic ci doar se ridicase venind în fața mea cuprinzandu-ma in brațe, puteam să jur ca niște lacrimi mi-au căzut pe tricou.
Dar de ce plângea?
- Heh, se pare ca deja să atașat de el spuse domnul învârsta razand apoi continuând.
Dragul meu Sasha, de azi vei fi în custodia noastră, iar el va fi stăpânul tău, arată către băiatul care încă mă ținea în brațe.
- Ce vreți să spuneți? Întreb eu neintelegand.
- Au plătit o sumă frumoasă pentru tine, spuse " tată" nici nu îl pot numi așa ..
Dar nu comentam, oriunde era mai bine decât aici, în casă asta care mi-a adus numai suferință.
După ce au terminat de vorbit domnul din față mea mă anunța ca plecăm.
***
***
***
ACASA LA NOI MEI STAPANI....Nici bine nu întrasem în casă pentru ca băiatul care până acum nu să mai dezlipit de mine mă trase dintr-o cameră.
- Ce facem aici? Întreb și deloc surprins.
Acesta nu răspunse ci doar își duse mâna către masca care îi acoperea față și o dăduse jos.
Rămăsesem fără cuvinte ,nu îmi venea să cred,în fața mea se aflase.......Lectură plăcută :))
Kisses -3-Kang Hwi încheiat ~
Sau nu ...
P.S : Ascultați nouă melodie a lui CL - Doctor pepper, e super <3
CITEȘTI
Love or Hate? || Yaoi||
FanfictionDin cauza lacrimilor să fi avut mereu starea asta, huh? Oare o sa iubesc pe cineva care să fie capabil să mă iubească la fel de mult?