-3-

890 49 0
                                    



Bora'dan..
O gerizekalı sürtük yüzünden rezil olmuştum. Ama ben Bora Başarsam o sürtüğe bunun hesabını sorarım. "puhahaha resmen kızdan dayak yedin oğlum"diye sabahtan beri sinirlerimi bozan mert'e dönüp "kes sesini lan geçen gün ki yumruğu unuttun mu". "Of abi çok taştı ya sert kız havalarında tam benlik" diyip sırıtmaya başladı.Kızda da maşallah ne güç varmış hakkını yemiyelim. Mk ya ben ne diyorum.
Yanımıza gelen Ege pezevengini görünce sinirlerim dahada arttı şimdi bunun dalgasını çek.
Mert "ne var mk " Egede " ne olsun kötü çocuğumuz bi kızdan dayak yemiş geçmiş olsun demek için geldik"diyip sırıtmaya başladı. "Biraz daha burada durursan sende benden dayak yiyeceksin siktir git lan".
"Tamam şampiyon kızma sadece iddaa ya varmısın". "Bak hala duruyo siktir git demedim mi ben sana lan" "ne o yoksa korktunmu" diyip yanındaki itlerle gülmeye başladılar. "Ne iddaa sı " diye sordum. Sırıtarak "Hani senin dayak yediğin kız varya Selin işte onu yatağa kim atarsa diyeri burdan defolup gider anlaştık mı ". Gerizekalıların diline düşmemek için "tamam"dedim. Hem böylelikle o orospudanda intikamımı alırdım. Ege ve itleri giderken mert "abi eminmisin ikinci dayağı da yeme" deyip gülmeye başladı."Siktir git lan" diye bağırınca Mert uzatmadan evden çıktı.
İntikamım çok kötü olucak psikopat kız.

Psikopat KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin