-6-

866 40 0
                                    

" Arabasını siktiğimin pezevengine bak ya"
"Tamam Alp boşver"
"Nasıl boşvereyim anama küfretti lan"
"Takma sen o öyle söyleyince annen orospumu oluyo hayır"
"Napayım bu konuda hassasım biliyorsun".
"Tamam bak geçti gitti"
"Uf tamam akşam bara gidecekmisin"
"Biliyosun mecbur"
"Ben seni bırakırım"
"Tamam burnun kanıyo gel pansuman yapalım" dedim ve kolundan çekiştirerek banyoya soktum.
Ne kadar 'gerek yok, boşver' desede onu takmayarak dolaptan pamuk ve tentürdiyot çıkardım.Tentürdiyot un kapağını açıp pamuğun üstüne döktüm. Burnuna pansuman yaptıktan sonra pamuğu çöpe attım.
Salona geçerek ikili koltuğa oturdum Alp'te diğer koltuğa geçerek uzandı.Karnım guruldamaya başlayınca Alp'e dönerek
"Aç mısın" diye sordum.
Kafasını olumlu anlamda salladı.Ayağa kalkıp telefonu elime aldım.Mc donald's arayıp iki bigmag menü ve tatlı sipariş ettim.

15-20 dk sonra kapı çaldı.Alp hamburgerleri salona götürürken bende parayı ödeyip içeri geçtim.
Yemek boyunca ikimizde konuşmadık.O kadar acıkmışım ki 8 dk bitirmişim.Alp'te bitirdikten sonra ortalığı toparladık.
Bende odama geçip dolabımı açtım.İçinden üzerinde welcome new york beyaz badimi ve yırtık kot tulumumu çıkarıp giydim. Ayağımada beyaz converselerimi giyip salona geçtim.
Alp'te oturduğu koltuktan kalkıp kapıyı açtı.Telefonumu cebime koyup Alp'in peşinden dışarı çıktım.Kapıyı kilitledikten sonra alpin motoruna atlayıp kaskı taktım. Barın önüne gelince motordan inip kaskı çıkardım.Alp'te çıkarınca birlikte içeri girdik.
Alp masalardan birine oturup kız keserken bende Ahmet abiye selam verip önlüğümü taktım.
Siparişleri getirip götürürken masa devrilme ve bağırma sesleriyle herkes dans etmeyi bırakıp kavganın olduğu yere toplanmışlar. Gidin başka yerde kavganızı yapın arkadaşım şimdi bide buraları temizle mk.
Ah hadi ama bunun bir şaka olduğunu söylesin biri ne işleri var bunların burda.
Ahmet abi etrafa dağılan eşyalara rağmen bir şey demiyordu.
Ahmet abi mekanında asla kavga çıkartırmaz ki noluyo burda ya.
Ahmet abinin yanına gidip
"Abi mekanı etrafa sıçtılar birşey yapmayacak mısın"
"Sen Bora Başarı tanımıyorsun heralde bir kaç masa yüzünden başıma bela alamam"
Ben birden kahkaha atmaya atmaya başlayınca Ege ve Bora dahil herkes bana bakmaya başladı.
Bende onlara 'ne bakıyorsunuz amına koduklarım bakışı attım'.
Hala bakmaya devam ediyorlar.
"İşinize bakın lan bana niye bakıyorsunuz "daha sonra Ege ve Boraya dönüp "siz ikinizde siktirip gidin başka yerde dalaşın" diyip ortalığı toparlamaya başladım. Herkes bana şaşkınca bakmaya devam edince " ne var lan ne" diye bağırdım. Müzik tekrardan çalmaya başladı ve herkes işine döndü. Ege ve Bora'da kavga etmeyi bıraktılar.Bora Ege'ye dönüp bu iş burada bitmedi dedi ve sinirli bir şekilde dışarı çıktı. Ege'de birşey olmamış gibi masalardan birine geçip oturdu.
Bende işime kaldığım yerden devam ederken adımın seslenmesiyle durup ona baktım.
Bana "gelsene" diye seslenince içimden ya sabır çekerek yanına gittim.
"Ne var"
Sırıtarak "aaa beni gördüğüne sevinmedin mi bak yine karşılaştık"
"Malesef" dedim ya arkamı dönerek tekrar işime giderken kolumdan tutup "ya otur birşeyler içelim"
Kolumu sertçe çekerek "gerek yok sen iç"diyerek yanından ayrıldım. Önlüğümü çıkarıp Alp'i aramaya başladım içerde bulamayınca dışarı çıktım duvara yaslanmış sigara içiyordu yanına doğru yürüdüm.
Elinde tuttuğu sigarayı ondan alarak içime çektim.Alp'te beni izliyordu.
Bitince yere atıp ayağımla ezip
"Gidelim mi artık" dedim.
Sırıtarak "tabi ufaklık" dedi ve motora atladı. Bende arkasına binerek kollarımı beline doladım.
Motor durunca eve geldiğimizi anladım motordan inip Alp'in yanağına öpücük kondurup "iyi geceler"diyip kapıyı açtım.
İçeri girip üzerimi çıkarıp duşa girdim. 30 dk kadar duşta kaldıktan sonra çıkıp bornozu üstüme geçirdim.
Şaçlarımıda kurutmadan topuz yaptım.Dolabımdan pijamalarımı çıkarıp üzerime geçirdikten sonra yatağıma uzandım.
Bir günde olaysız geçmiyo mk.
Gözlerim kapanmaya başlayınca kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Psikopat KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin