-8-

593 21 0
                                    

Kapıyı kilitledikten sonra spor salonuna yol aldım.Bir kaç dakikalık yürüyüşün ardından spor salonuna vardım.Doğruca her zamanki odama ilerledim.
Yok artık
"Ne işin var lan senin burda"
Sırıtarak "spor yapmaya geldim" hay ben senin "başka yermi kalmadı hep bulunduğum ortamlarda olmak zorundamısın"
"Hey tamam sakin ol sorun çıkarmaya gelmedim belki pek iyi izlenimimiz olmamış olabilir ama olmayacak anlamına da gelmiyo yeninden tanışmaya ne dersin" dedi elini uzatarak.
Aslında dedikleri pekte umrumda değil ama uzatıp canımı sıkmaya değmez uzattığı elini sıkarak "tamam ozaman" diyerek koşu bandına ilerledim.
O daha birşey demediği için bende demedim kulaklıklarımı takarak spor yapmaya başladım.
1 30 saattlik sporun ardından gitmeye karar verdim. Bora 20 önce çıkmıştı zaten . Getirdiğim yedek kıyafetlerle üzerimdekileri değiştirdim suyumu içerek çıkışa ilerlemeye başladım. Ve bamm Bora elinde sigara ve arabası. Beni görünce sigarayı söndürerek "yemeğe ne dersin"
Açıkmıştım aslında birşey demeden arabasının koltuğunu açıp bindim.
Sırıtarak oda bindi
Bu çocukta bi haller var ama hayırlısı.
"Biliyorum benim kadar yakışıklı birini reddedemedin"

"Ne demezsin aşkından ölüyorum"
"Biliyorum bebeğim"
Bu çocuk harbi sorunlu ya "nereye gidiyoruz"
"Gidince görürsün"
Daha fazla uzatmadan yerime uzanıp dışarıyı izlemeye başladım.

Ege'den
Kucağımdaki kızla eğlenirken Onurun gelip Bora'nın Selinle olduğunu söylediğinde sinirden üzerimdeki kızı yere atıp Onura yumruğu geçirdim.
Ne var lan bu piçte bu kızda diğerleri gibi kaşar çıktı.
Neyse ben o kızı Boraya kaptırırmıyım tabikide hayır Onurdan nerede olduğunu öğrenmesini söyleyip arabama atladım.
Arabayı çalıştırdıktan sonra telefonumu çıkarıp  Alev'in numarasını bulup aradım.
Çalışta açtı
"Nooldu Ege Borayı seviyorum diye kıskançlıktan geberiyosun ama bu kadar da olmaz dimi ben Boranın sevgilisiyim"
"O yüzden mi sevgilin yeni kızla birlikte"dedim gülerek
Alev i görmesemde kıskançlıktan çıldırdığını hissede biliyordum.
"O kendini birşey sanan sürtükle mi o kızı geberticem"
"5 dk ya sizdeyim hazır ol" diyerek telefonu kapattım.
Evlerine vardığımda Alevin beni beklediğini gördüm arabayı farkedince geldi.
Her zaman ki gibi götü nü zor kapatan daha doğrusu kapatmayan eteği ve göğüs dekolteli tişörtü ile çok sexy di.
Aleve dönüp "Sen Borayı istiyorsun ben Selini o yüzden o pezeveng sevgili ne sahip çık"
"Benim Boram böle bişey yapmaz hep o kaşar aklına girdi tm mı uzatmada sür"
Birşey demeden Onurun attığı adrese sürmeye başladım.

Bora'dan
Spor yaptıktan sonra Seline yemek yemeği teklif ettim oda kabul etti
Sandığımdan da kolay çıkmıştı.
Amcamın restaurantına gelicen durdum.
Aşağı indiğimde Selin de inmişti.
Bana bakarak "burasımıydı o gizli yer" dedi.
Sen buranın yemeklerini biliyomusun Türkiye nin en çok tercih edilen restoranlarından biriydi burası
"Beğenemedin mi? Bakalım yemekleri gördükten sonrada öylemi diyeceksin"
Omuz silkerek içeri girdi bnde peşinden ilerledim.
Boş olan bir masaya ilerleyip oturduk.
Garson gelip "Abi her zamankinden mi"
"Evet koçum iki tane birde şarap" dedim garson kafasını sallayarak uzaklaştı
Selinde bana sinirle bakıp "benim yerime karar vereli ne kadar oldu"
"Bir kerede bir şeye karışmasan çok güzel olucak"
"Aşkıııııım"  hay böyle işi sikiyim Alevin ne işi vardı burda.

Psikopat KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin