Selin'den..
İlerledi ilerledi ve dang benim yanıma oturdu.
Ona 'hayırdır sen' bakışı attım oda anlamış olucakki "burası benim yerim sıkıntı varsa başka yere geç"dedi.
Ona alayla bakıp "hadii ya sanki dünkü sıra için dayak yiyen sen değilsin"dedim.
Gelmiş bide benim sıram diyo pezeveng.
Herneyse dünü unutup herşeyi baştan alalım ben Bora merak etme senin yemem "dedi sırıtarak." Hem ukalâ hem salak te allahım ya"dedim.Bu çocuk yakında gene benden dayak yer ben söyleyeyim.
"İnsan gibi konuşuyoruz şurda düzgün cevap versen olmuyo mu"dedi.
Oo atarda yapıyo bizim süt.
"Oo sen insandamı olabiliyosun" dedim dalga geçerek.
Sinirden kaslarındaki damarlar çıkmaya başlayın "hophop sakin ol sadece eğleniyodum herneyse bende selin " kendi kendine birşeyler mırıldandı ama anlamadığım için
"Birşeymi dedin duyamadım " "yoo tanıştığıma sevindimdedim." "Keşke bende sevinseydim" dedim ve başımı sıraya koydum.Zil çalana kadar daha ne o konuştu ne de ben.
Başımı sıradan kaldırdığım zaman Bora bana dönüp "gel seni bizimkilerle tanıştırayım"dedi.
"Gerek yok"dedim soğukça.
Bu çocuğun birşeyler karıştırdığı kesin. Daha dün intikam alıcam diyen çocuk o değil sanki.
"Ne o yoksa sana birşey yapmam dan mı korkuyosun"dedi alayla. "Ben kimseden korkmam tamam mı şimdi boş yere çene çalışacağına siktir git"dedim.O da daha fazla uzatmadan dışarı çıktı.
Bende kahve almak için kantine gitmeye karar verdim.Kantine girip sıraya gireceğim zaman herkez kenara çekildi ve bana yol verdi.
Vay be herkezi korkutmuşum.Bunlar iki yumruk bi tekmeyle korkuyorlarsa başka şeyler yaptığım zaman beni görünce altlarına sıçar lan. Her neyse bana yol vermeleri işime geldi. Kantinci teyze bana "yavrum utanmıyon mu bu yavrucakların hakkını yemeye"
Karşımdaki teyzeye bakıp "gördüğün gibi ben onlara bişey demedim onlar çekildi şimdi çok konuşmada kahvemi ver" dedim.
Kadın cık cık çekip kahvemi verdi bende parayı verip en köşedeki masaya oturdum.
Ben kahvemi yudumlarken saçları iki örgü,sivilceli,gözlüklü tam bir inek öğrenci modundaki bir kız yanıma gelip "selam sıkıntı olmazsa oturabilirmiyim başka boş yer yokta"dedi sevecen bir tavırla.İlk önce hayır demek istesemde birşey demeden kafamı salladım.
Kız "ben Buket teşekkür ederim izin verdiğin için"dedi.
Cevap vermeden kahvemi içmeye devam ettim. Etrafa bakınırken, daha dün dövdüğüm kızın Bukete doğru bakıp "ooo bakın bizim ezik buket kendi gibi ezik birini bulmuş"dedi arkadaşlarıyla gülerek.
"Sende tüm eziklerden dayak yiyosun heralde dimi" diyip göz kırptım.
Kız 8 kişilik grubuna dönerek birşeyler dedikten sonra "şimdi göreceğiz kimin dayak yiyeceğini sürtük" dedi ve iki arkadaşı gelip kolumu tuttu. Hiç birşey yapmadım ne yapacağını merak ediyordum.
Çakma sarı şaçları olan sürtük karşıma geçtiği sırada kantin kapısından içeri giren çocuk
"Alev arkadaşlarını da alıp hemen burdan uza " dedi.
Alev gelen çocuğa birşey demeden sinirle arkadaşlarını toplayıp kantinden çıkarken
"Aleycim ben daha git demedim"dedim ve yumruğu suratına geçirdim.
Birkaç yumruk daha geçirdikten sonra " benle konuşmalarına dikkat et bu iki oldu"dedim ve tekrardan eski yerime oturdum. Buket çoktan gitmişti.
Aleve git diyen çocuk yanıma gelip oturdu. "Ben ege" dedi.
Bende ona dönerek "bidaha seni ilgilendirmeyen şeylere karışma"diyip ayağı kalktım.Tam kapıdan çıkacağım sırada "hey sadece o gereksizlerle uğraşma diye söyledim"dedi ve bana doğru gelmeye başladı. Ben önden o arkamdan kuyruk gibi geliyordu bu yüzden durup ona baktım ve "bende Selin umarım birdaha görüşmeyiz" diyip sınıfıma girdim.
Sıraya oturarak kulaklıklarımı taktım.Artık hocalar bana karışmıyordu zaten isteselerde karışmazlarda.
2 dersi de müzik dinleyerek geçirdim. Yanımda oturan bora bozuntusu da derslere girmediği için sıraya rahatça yayılmıştım.
Yarın ne okul vardı ne iş o yüzden rahattım.Okul bitince Alp'in evine doğru yürümeye başladım.Uyumak istemediğim için onla takılırdım.Alp'in evine gelince kapıya vurdum.Açmayınca birkaç kez daha vurdum.Gene açılma yınca bende kendi evime doğru yürümeye başladım.
Arka sokaktan sesler gelince o tarafa doğru gittim ve Borayı gördüm onun karşısındada sinirden kudurmuş Alp'i.
Yanlarına gidip "sıkıntımı var"diyerek ikisinede baktım.
Alp "bu gördüğün zengin züppenin arabasına çarpınca karı gibi söylenmeye başladı"dedi. Bora ordan atlayarak "düzgün konuş lan orospu çocuğu" diye bağırdı.
Alp'in annesi 8 9 yıl önce Alp'i arabanın altından kurtarmak için kendini feda etmişti bu yüzden kendi suçu olduğunu düşünürdü ve başkasının annesine küfür etmesine dayamamızdı.Gene dayanamadı ve Boraya kafayı geçirerek "annemle düzgün konuş lan pezeveng" bora da kendine gelip Alp'e yumruğu geçirerek "ana kuzusuyuz ha"diyerek dalga geçti. Olayın daha büyümemesi için Boraya dönüp "bora uzatma siktir git" dedim ve Alp'in elinden tutarak kendi evime götürdüm.