Bu nasıl bi hava ya sıcaktan bi oyana bi bi dönüp duruyorum.
Yatakla cebelleşmeyi bırakıp masanın üzerinde duran telefonu elime aldım.
Oha saat 3 ne yani 2 saat mi uyudum.
Telefonu tekrar masaya bırakıp ayağa kalktım. Terliklerimi ayağı geçirip salona geçtim.Koltuğun üstünde duran sigaramı aldım. Daha sonra mutfağa gidip dolaptan kola çıkardım.Çıkardığım kolayı bir bardağa döküp şişeyi tekrardan dolaba koydum.
Kola doldurduğum bardağı ve sigarayı alıp balkona çıktım.
Mavi tek kişilik derin koltuğa oturup kolayı önümdeki küçük masaya koydum.Ayaklarımıda balkon pervazına uzattım.Sigara paketinden bir dal alıp yıldızları izledim.
Karanlık bana hep huzur verir.Sigarayı yavaş yavaş içime çekip rahatlıyordum.Elimdeki sigara bitince yeni bir başkasını yakıyordum.
Öylece yıldızları izlerken uzaklara dalıp gittim.
Düşünüyordum şimdi annem yanımda olsa bana sarılsa,öpse,kızsa babam kıyafetlerime karışsa,erkek arkadaşlarıma karışsa ben bu kız olmazdım.
Saf masum annesinin kızı olurdum.
Hayatımı mahveden şerefsizleri bulup intikam almak istiyordum küçükken, benim yaşadığım acıları yaşayıp gebermelerini istiyordum ama büyüdükçe anladım onları gebertsem ne annem ne babam ne çocukluğum geri gelecek bu yüzden bende vazgeçmiştim.
Bu hayat kimsenin yüzüne gülmüyo beklemediğin bir anda bakmışsın sahip olduğun, değer verdiğin ne varsa hepsini teker teker kaybetmişsin.
İşte bu yüzden ne yaşarsan yaşa ne acılar çekemesene çek onları unutup dimdik yoluna bakacaksın.Kimseyi umursamayacaksın ancak o zaman üzülmezsin.
Tıpkı benim gibi..•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Pozisyonumu bozmadan sabaha kadar böyle bekledim.
Saat 12'ye gelince odama geçtim.Yatağımı toplayıp tuvalete gittim.İhtiyaçlarımı hallettikten sonra mutfağa gidip kendime küçük bir sandwich hazırladım.Yanınada portakal suyu doldurup yedim.
Bugün bir planım olmadığı için spor salonuna gitmeye karar verdim.
Üstüme siyah nike şort üstünede beyaz sporcu atletimi giydim. Ayağımada beyaz airmax lerimi geçirdim. Dolabın üstünden küçük spor çantamı alıp havlu,para,parfüm yedek kıyfetlerimi koyup fermuarını kapattım.Bora'dan..
Dün sabah ki Alple kavgam daha sonra barda egeyle kavgam yüzünden resmen Selin'den uzaklaşmıştım.
Ondan dolayı onunla ilgili bana haber vermesi için evinin önüne bir adamımı dikmiştim.
O Ege pezevengine de gününü gösterecektim.
Onlarca mal o piç yüzünden polise kaptırdık.Neyse ki bizi yaklayamadılar.Babam bunu duyanca tabiki sinirleri tavan yaptı.Adam haklı bir gerikafalı yüzünden bir sürü zarara girdik.
O Ege piçi akşam benden iyi bir dayak yiyecek zaten.
Ben böyle kendi kendime konuşurken telefonum çaldı. Arayan kişiye bakınca Burak olduğunu gördüm yani Selin'in evine koyduğum koruma.
Telefonu açıp
"Ne var Semih"
"Abi kız .........spor salonuna gidecek şimdi lazım olur diye söyledim"
"Tamam Semih"diyip telefonu kapattım.Bekle beni güzelim geliyorum.