Bora denilen çocuğa bakınca onun bardaki puştların arkadaşı olduğunu gördüm. Tekrar yerden kalkarak "bunun hesabını sana sorucam pis sürtük" diyip kapıya yürümeye başladı bende"her zaman" diyip. Sıraya oturdum.Kulaklığımı takıp uykuya daldım.
Uyandığımda sınıfta tek olduğumu gördüm.Saate bakınca öğle arasına girdiğimizi anladım.
Sigara içmek için bahçeye çıktım.Gözüme kestirdiğim boş banka doğru ilerlemeye başladım.Banka oturup sigaramı yaktım.Sınıfta yaptığım küçük şov duyulmuş olucak ki bana korku dolu gözlerle bakıyordu. Yanımda hareketlilik hissedince alp olduğunu anladım.
"Kızım okulun kötü çocuğunu uçurdun resmen Bora senin peşini bırakmaz".Alaycı bir tavırla gülüp "iyi ya banada eğlence çıkar". "Kızım ama o sandığın kadar süt değil onda kız pazarlama,uyuşturucu vb. Herşey bulunur o yüzden dikkatli olmalısın". Omuz silktim. "Bir şey olursa her zaman yanındayım ufaklık "diyip okula doğru yürüdü.Bende sönmüş sigaramı ezerken karşıdan gelen çakma sarışını gördüm. Yanıma gelip "Sen kimsin kızım sevgilime nasıl dokunursun". Alaylı bir ifadeyle karşımdaki sürtüğe bakıp "gördükçe öğrenirsin kim olduğumu hem sevgilinde sikimde değil şimdi uza yoksa ben uzatırım"."hadi canım ya uzatsana". "Sen bilirsin" deyip kızın sahte sarı saçlarını elime dolayıp bahçenin ortasına fırlattım. Sürtüğün cırlamasını umursamadan "bi daha karşıma çıkarsan bu kadar nazik olmam diye bağırdım. Etraftakilerde film izler gibi sessizce bizi izliyorlardı. Arkamdan şaşkınca bakışlar bırakıp sınıfıma yol aldım.