M.am dus spre ieşire luând.o pe Riley cu mine şi luandu.mi cheile de la motoretă. Am lăsat.o pe Riley acasă şi m.am dus ai eu în casa mea. M.am trântit în pat şi am adormit. Îmi era aşa de somn.
De dimineaţa m.am trezit şi m.am dus la baie pentru a.mi face toaletă de dimineaţa. Mi.am spălat dinţii şi apoi faţa. Am deschis dulapul şi am scos un prosop mare. Mama nu era acasă. Probabil era la muncă. Am intrat în cabina de dus şi am dat drumul la apă fierbinte. Stropi de apă cădeau pe corpul meu firav şi după ce m.am spălat cu gelul meu de dus, am ales să.mi las părul şi să nu îl spăl dimineaţa aceasta. Am ieşit din cabina şi mi.am înfăşurat prosopul în jurul corpului meu. Am mers în camera şi am ales nişte haine groase, afară fiind foarte frig. Mi.am luat hn pulover şi nişte blugi, iar pe deasupra mi.am luat un palton. Mi.am pus un fese în cap şi am plecat spre garaj şi mi.am luat motoreta. Am sunat.o pe Riley şi i.am spus să coboare. L.am sunat pe Gabe şi i.am spus că am plecat şi l.am rugat să.l ia el pe Pharcal. Luca venea şi el cu motoreta lui. Peste 15 minute pline de trafic,am ajuns la Inter-Star Mall(nu ştiu dacă chiar există. Am inventat numele). Băieţii erau deja acolo aşa că ne.am salutat. Pe Dani nu am văzut.o aşa că am început să ne facem poze. Când am început să facem pozele, afară s.a oprit din nins, creînd o atmosfera minunată. După ce am făcut câtevă poze Dani şi.a făcut apariţia şi i.am făcut cunoştinţă cu băieţii şi cu Riley. A părut încântată să.mi cunoasca prietenii. Nu înţeleg ce este cu ea. Nu mă cunoaşte şi totuşi vrea să ştie mai mult despre mine. Am intrat în mall şi o muzică jalnică mi.a învăluit urechile.
-Ahhh... Ce.i asta? Surzesc! a început Riley
-Obisnuieste-te! Aşa preferă adolescenţii de azi. Nici mie nu.mi place!
-Nu vă place? Sunt One Direction! Iubitul meu face parte din trupă asta! Vreţi să.l cunoaşteţi? a întrebat Dani
-Mda... Sigur de ce nu? a spus Lucas
Am mers spre o scenă şi acolo Dani s.a dus şi a început să vorbească cu două fete. Au venit spre noi şi s.au prezentat.
-Eu sunt Perry Edwards.
-Iar eu sunt Elenor Calder. Voi sunteţi?
-Eu sunt Riley Mattews.
-Eu sunt Lucas Fraierr(nu ştiu dacă aşa se scrie)
-Pharcal Jackson( nu ştiu numele lui de familie)
-Gabe Duncan
-Maya.
Fetele au chicotit şi eu m.am uitat la ele mirată
-De ce râdeti?
-Păi toţi şi.au spus numele de familie şi prenumele, dar tu ţi.ai spus doar prenumele.
-Nu trebuie să.mi ştiţi numele de familie. Nu ne cunoastem de mult timp.
Fetele au trecut peste asta şi am mers să ne chinuim urechile cu melodiile trupei One Direction,care ţinea un concert aici. Am aflat ca Dani este iubita lui Liam, Elenor a lui Louis şi Perry a lui Zayn. Dar nu se oprea aici. Pe scenă era Niall. Când l.am văzut, Riley şi.a dat seama şi s.a supărat. Şi când ea se supăra iese rău de tot.
-Dannielle, de ce ne.ai adus aici?a început Riley nervoasă
-Că să vă cunosc şi...n.a putut să termine pentru că a fost întreruptă
-Că s o faci pe Maya să sufere? O să suferi tu dublu! a spus Riley şi cu asta m.a tras de mâna şi am plecat.
Gabe a venit şi m.a luat în brate.
-Ce se întâmplă?
-Băiatul ăla blond, este tatăl meu. Şi el nu mă vrea.
-Nu ştie ce pierde. Acum hai!
Am mers prin tot malul cu băieţii şi cu Riley dar nu ştiam ce să alegem. Ei bine ce facem noi este o tradiţie. Mergem şi ne uităm de cadouri şi mai pe seara le cumpăram. Lui Lucas îi luasem o ramă foto, care avea pripite figurine cu pălării de cow-boy, pentru că el vine din Texas. Mamei vreau să.i iau ceva simbolic cum ar fi... Nu am nici o idee. Lui Gabe îi voi lua un tricou cu dungi. El iubeste dungile. Lui Riley îi voi lua un lănţişor de aur în formă de inimioară, care se deschide şi are o poză cu noi două, iar mamei acelaşi lucru, doar că vă avea o poză cu mine şi cu ea. Dar lui Pharcal îi voi la o bluză cu gât. Poarta doar bluze cu gât. Toţi ne.am dus acasă, eu singură deoarece Riley s.a dus cu Lucas. Mi.am luat bani de acasă şi am plecat la un alt mall. După ce am luat tot ce vroiam de Crăciun, m.am gândit să.i fac un cadou şi tatălui meu. Eu nu.l urăsc. Poate el o face dar...
-Au! Fii atent pe unde mergi!
-Maya?!
-La ultima verificare aşa era.
-Nu.mi vine să cred!!!
-Cine eşti? am întrebat privinţele ciudat pe tipul din faţa mea
-Louis Tomlinson
-Ahh... Tu esti ala din trupa The Rogue...!( in caz ca nu stiti, pe perioada liceului, Louos a format o trupa care s.a numit The Rogue)
-Mda...
-Păi, Tommo, treci încoace!
L.am tras intr.un magazin de bărbaţi şi el mă privea uimit.
-Zi ce să îi iau tatălui meu! Eu nu îl cunosc
-Vrei să.i iei un cadou lui Niall?
-Da, Tommo.
-Nu.l urăşti?
-Nu.
El a tăcut şi m.a ajutat să aleg un tricou cu multă mâncare pe el scriind mai jos : Food it's my life. L.am cumpărat şi l.am împachetat. Am cerut o foaie şi un pix şi m.am hotărât să.i spun ce credeam eu despre situaţia asta.
Dragă tată,
Nu ştiu dacă îţi convine să îţi spun aşa pentru că probabil mă urăşti şi vrei să uite de mine dar tu tot faci parte din familie aşa ca ţi.am luat un cadou. Nu.l deschide încă. Prietenul tău Tommo( Tomlinson) m.a ajutat să.l aleg. Îţi multumesc. În aceste şase luni, m.ai făcut să mă maturizez şi să înfrunta viaţa. Chiar aveam nevoie de asta. Îţi multumesc.
Cu drag, fiica ta Maya
Am lipit foaia cu scrisoarea si i.am dat.o lui Louis. I.am ciufulit părul şi am schiţat un zâmbet trist.
Am plecat de acolo cântând cu voce tare, atrăgând priviri asupra mea. Aşa fac mereu. Am mers acasă şi am împachetat celelalte cadouri, punându.le sub brad. Pe al tatălui meu i l.am dat lui Louis, care l.a pus în cutia lor poştală. M.am dus în camera si m.am îmbrăcat frumos. M.am uitat la ceas. 18:43
Ar trebui să fac un dus. M.am dus şi până la urmă m.am spălat si pe par. După ce am ieşit, mi.am uscat părul şi m.am îmbrăcat în pijamale. Riley avea să ramana la mine deci am pregătit pop-corn şi dulciuri. Băieţii şi mama o să vină la 20:30 că să deschidem cadourile.
Am mai aruncat o privire la ceas. 20:12
Timpul chiar trece repede. Am pus un covor mare şi pufos în faţa bradului, am adus câteva paturi pentru a ne învelit şi am pus cântece de Crăciun. Bradul era deja pregătit şi i.am mai făcut câteva retuşuri. 20:28
Trebuie să ajungă din minut în minut. Am auzit soneria şi m.am dus să deschid. Am rămas socată. Nu erau prietenii mei era un grup de derbedei cu tata in frunte. Avea un cadou în mâna. I.am primit înăuntru fără să cer explicaţii. Mama avea să fie furioasă. Când băieţii au văzut aranjamentele au întrebat dacă îi aşteptam.
-Nu pe voi. Pe prietenii mei.
Am strâmbă din nas şi mi.am adus aminte de vâsc. L.am pus deasupra uşii şi băieţii mă priveau nedumeriţi.
Soneria s.a auzit şi imediat ce am deschis.o au intrat Riley, Lucas, Pharcal, dar când să intre Gabe, m.a ridicat de pe pământ, sărutându.mă.
-Luaţi.vă o camera! a strigat Tommo
Nu m.am desprind din sărut decât atunci când nu am mai avut aer. Eu şi Gabe vorbeam prin priviri. Nu întelegea ce caută strumfii astia aici. Mi.am cerut scuze faţa de el şi l.am ajutat să stragă cadourile pe care le aruncare în sărut. Ne.am dus în sufragerie şi eu am început să î mpart cadourile. Tuturor le.au plăcut cadurile. Gabe trebuia să fie următorul, dar a insistat să fie ultimul. Pharcal a fost următorul. Mie mi.a dat o poză. O poză cu mine, Riley, Lucas el şi Gabe în prima zi în care ne.am cunoscut. Asta le.a dat la toţi. Îl iubesc pe Pharcal. Că pe un frate. Ştie să strice şi să facă momente. Lucas ne.a dat nişte Rame foto digitale, şi la sfârşit pusese o poză cu un mesaj. La mine scria: Născută pentru a cânta.
-Ştii să cânţi?m.a întrebat tată
-Poate că da poate că nu.
Tommo a chicotit el ştia cum cânt.
Riley ne.a dat câte o poză mare intr.o ramă. Pe spate scria câte ceva. În fiecare poză era un moment istoric care se potrivea cu vieţile noastre. Era rândul lui Gabe. A dat cadourile Tuturor mai puţin mie când a ajuns la mine, mi.a înmânat o cutie, spunându.mi Crăciun fericit, scumpo!
Am deschis nerăbdătoare cutia si când am văzut ce era înăuntru am încremenit. Era...
Omg ! Capitolul 3! Ce repede trece timpul!
CITEȘTI
O Iubire Întâmplătoare
RandomEvelyn Hart, o mămica ce doreste sa isi uite trecutul. Maya Hart, o adolescentă ce vrea sa afle cine este tatăl ei. Niall Horan, un pop star internațional, ce face parte din cea mai de succes trupa a trecutului, prezentului si probabil viitorului. ...