Acest sfarsit de an aveam de gand sa il petrec cu prietenii mei. Cu Riley, Farkle, Lucas si Anne sau cum o cheamă pe iubita lui Farkle . Si da. Farkle are iubita. Tot o fata deșteaptă si pare prietenoasă. Dar se crede un pic superioara.
Nu imi plăcea foarte tare de ea dar nici nu o băgăm in seama deci puteam convietuii impreuna. Si cam asta e. Nu s-au intamplat foarte multe si apele s-au linistit. Si asta Ma bucura. Am scăpat de drame si tot ce ținea de tristete si confuzie. Lucas este băiatul perfect pe care si l-ar dori orice fata si ma bucur ca este iubitul meu.
Si cam asa trecea timpul. Cu Riley, cu Farkle, cu Lucas sau cu iubita lui Farkle pe care nu stiu cum o cheamă.
Dar un lucru era cert. Anul asta avea sa fie un an linistit in care voi invata si ma voi ocupă foarte multe de scoala. De ce? Tinand cînt ca sunt fericita, nu se poate intampla nimic rau. Nu? Sau cel putin asa credeam.
Ma uit din nou in stânga si in dreapta. Era Anul Nou. Eram pe un acoperis impreuna cu Riley si Lucas. Toți eram ingandurati. Sperăm ca anul acestea sa fie diferit.
Sa ne întoarcem acum cu cateva ore inainte ca sa va explic ce s-a intamplat defapt aici.Totul a inceput de dimineata. Eu si Riley puneam la punct ultimele detalii de la viitoarea noastra petrecere de anul nou.
Si totul parea perfect. Se se putea intampla rau?
In local au intrat băieții si s-au indreptat spre noi.Bine inteles ca stiau ceva.
Au intrebat-o pe Riley de petrecere si rusinandu-am se le-a spus ca sunt invitați.M-am uitat din nou in jurul meu. Ce naiba? Ăstia nu eram noi. Acum suntem niste adolescenți plini de hormoni care se ceartă pe orice. Eu si Lucas? Nu stiu ce sa zic. Mai ales acum ca am aflat ca...
Artificiile se terminasera si tensiunea se ridicase in aer. Am decis cu totii sa intram dar ceea ce am auzit m-a marcar.
Farkle: Riley încă il mai place pe Lucas.
Eram uimită. A spus ca i-a trecut. A zis ca nu il mai place. A zis ca eu il merit si ca el ma merita. Dar m-a mințit. Suntem cele mai bune prietene dar ea m-a mințit.Am lasat un oftat sa imi părăsească gura si mi-am facut curaj sa ma ridic. Ce aveam de gand sa fac? Nu am nici cea mai mica idee dar am de ales dintre a fugi si a înfrunta situația. Si eu nu fug nici macar odată.
- Si acum? Ne certam, nu mai vorbim si stricăm prietenia?
- Maya... a încercat Lucas sa ma întrerupă
- Lucas. Vreau sa rămânem prieteni. Si Riley... m-ai mințit tot timpul asta. Sint dezamăgită. M-Am intors si am plecat.NU ASA TREBUIA SA IASA.
Întâi ianuarie, doi ianuarie, trei, patru, cinci, o luna, doua, trei.
M-am împăcat cu ei. Nu mai formeaza un cuplu sau ceva, ba chiar s-au distanțat. Eu sunt singura dar încă il mai plac pe Lucas
-Maya! Trebuie sa vorbim
Mi-am intors privirea spre Lucas si l-am privit atent.
Eram la scoala, si acum imi cautam idiotenia de matematică pentru ca asta era urmatoarea ora, cât si ultima.-Despre ce?
Am continuat încercând sa aflu ce vrea sa mai vorbeasca cu mine
-Am vorbit cu Riley. Între noi nu mai este nimic. Te plac, Maya. Te plac mult. Dar vreau sa o luam de la capăt.
-De la capăt? Esti sigur?
- DA! Sunt sigur!
- Ei bine... Fie! Maya!
Mi-am spus numele dând mana cu el ca si cum acum ne-am intalnit prima data.
- Lucas! Vin din Texas!
- Incantata, cowboy-ul e!
Si asta a fost. Totul revenise la normal. Chiar daca ne-au fost necesare cateva luni pentru asta.
Totul pana cand... Am fost la prima mea intalnire cu Lucas.
Era perfecta. Pana cand telefonul meu a inceput sa sune. L-am scos din buzunar si cand am vazut numele apelantului am împietrit. Ce cauta el aici? De ce ma suna dupa atata timp? Ce vrea de la mine? Eram speriată si ma uitam terifiata la ecranul telefonului acoperit cu o folie de sticlă pentru a nu se sparge. Probabil Lucas si-a dat seama cine este si m-a lasat sa raspund.- Gabe! De ce m-ai sunat?
- Pai, printeso, sunt in oras special pentru tine! Vreau sa ne împăcat. Nu iti imaginezi ce dor mi-a fost de tine. Ahh... si pe unde umbli? Tu nu prea plecai seara de acasa.
I-am explicat lui Lucas situația si dupa ce a inteles-o m-a condus acasa, salutabdu-l pe Gabe care părea surprins de prezența lui Lucas aici.
-Iubito! Ce făceai tu cu Lucas?
-Eu si cu Lucas suntem impreuna, Gabe! Ai plecat, acum nu te mai întoarce-Ai dreptate. Voi pleca in cateva zile pentru ca am venit sa imi vizitez familia. Scuze ca m-am băgat in viata ta.
Mi-a zâmbit trist si a plecat. Am vrut sa merg dupa el dar nu am putut. Nu mai simteam nimic pentru el.
Am uitat sa postez, e scurt si jalnic! Chiar imi pare rau
CITEȘTI
O Iubire Întâmplătoare
RandomEvelyn Hart, o mămica ce doreste sa isi uite trecutul. Maya Hart, o adolescentă ce vrea sa afle cine este tatăl ei. Niall Horan, un pop star internațional, ce face parte din cea mai de succes trupa a trecutului, prezentului si probabil viitorului. ...