Capitolul 14

54 4 2
                                    

Maya

Si pot sa jur ca nimic nu mai era lafel. Eu si cu Riley nu mai vorbeam pentru ca nu stiam cum sa facem fata situației. Si eu nu stiam ce sa zic. Riley a renuntat la Lucas si mi l-a înmânat mie. Tot timpul asta am avut impresia ca Riley a trecut peste. Acum sunt asa de încurcată.
Nu stiu ce sa fac...
*bătăi în usa*
-Scumpo? A venit Riley sa te vada.
-Immm?Aha da. Spune-i sa intre.
-Bine.

Riley a intrat in camera, având pe fata in zâmbet strâmb si putin sters. I-Am zâmbit si eu slab, ea asezandu-se pe pat langa bine. Eram prietene. Asta nu ar fi trebuit sa se întâmple.

A oftat uitandu-se la mine. A lasat privirea in jos si va mai ridicat-o odată.
M-am uitat si eu la ea
- Nu vreau sa ma minti! Am spus usor
- Bine! Adevarul e ca am vorbit cu Farkle. Si atunci încă il plăcea pe Lucas. Dar acum mi-a trecut. Si vorbesc serios. Chiar am inceput sa ies cu un tip. Numele lui e Will. E de treaba. E cu un an mai mare decat mine. A zis ca ma place.

- O doamne! Ce s-a intamplat cu Riley? Tu nu iese ai cu nici un băiat. Cat am lipsit?!

-Destul de mult.

Am inceput sa râdem, ca mai apoi sa ne ridicăm in picioare.

- Ce ai zice de o intalnire în 4?

- As zice sa abia astept, mi-a răspuns Riley

-Atunci hai!

I-am sunat fiecare pe băieți si le-am propos o intalnire. Am plecat brat la brat, doar eu si Riley. Urma sa ne întâlnim la Restaurant Cantina. Era un restaurant destul de scump si vizitat de multe vedete.
Am mai fost aici. Cu Niall. Adica, cu tata.
M-am obisnuit sa le spun o nume. Dar pentru mine tot mama si tata rămân. Am intrat si era plin de paparazzi. Nu stiam pe cine pozează. Dar mereu era asa. Am vazut cum doua fete s-au ascuns in spatele nostru, iar toți paparazzi s-au intors spre noi. Ne-au facut poza si ne-au pus intrebari. E normal. Sunt fata lui Niall Horan.
Imediat dupa ce paparazzi au plecat, ne-am intors ca sa vedem doua vedete. Doua sigur te cu care nu te întâlneste prea des. Mi-am dus mana la gura, Lafel făcând si Riley lafel. Am mers spre separeul pe care il rezervasem. Acolo ne asteptau băieții, care si ei au fost uimiți de prezența acelor doua femei. Erau vedete. Si era o onoare sa le cunosti. Erau frumoase, lafel cum se spunea.
Si timpul de gândire mi-a fost oprit cand... gura lui Lucas s-a deschis:
- Ce cauta Kylie si Kendall Jenner langa voi?!?!

Exact! Ce cauta Kylie si Kendall Jenner langa noi?

- Erau atacate de paparazzi si noi le-a salvat. a explicat Riley.

- Scuza-ti ca v-am deranjat. Apropo. E o onoare sa te cunosc Maya! Toata Europa vorbeste despre tine. A spus Kylie

- Si fanii băieților vor sa te cunoasca! a adăugat Kendall

- De unde stiti asta? a întreba Riley

- Nu vreau sa ma laud sau sa par nesimtite, dar eu si Harry...mai mergem uneori la întâlniri. Chiar il plac. Dar nu i-am spus-o.

Am zâmbit. Uuu. Harry iese cu o fata?
Am mai schimbat cateva vorbe ca mai apoi ele sa plece la treaba lor si noi sa rămânem la întâlnirea in patru.
Era destul de drăguț. Riley a clarificat totul cu Lucas si acum e cu Will. Sunt drăguți impreuna. Eu si Lucas vorbeam despre copilărie si despre aventuri, cand m-a luat o durere de burta. Ma doare asa de tare. M-am scuzat si am mers spre baie. Mi-am spălat făt cu putina apa si am luat o pastilă pentru dureri. Am vrut sa părăsesc baia dar o față cunoscuta a aparut in calea mea. L-am privit usor încurcată. Era chiar el? Era prea ireal. Nu putea fi adevarat. L-am mai privit inca o data. Durerea de burta trecuse dar din cauza lui au inceput sa mă ia ametelile. Mi-am pus o pân pe frunte si in a pe umarului lui. Era chiar el. Si nu înțelegeam ce cauta aici.

Hello! It's me
Stiu ca sunt doar 800 de cuvînt e dar sunt in ora de biologie si m-am chinuit sa scriu cat mai mult. Sper ca v place si scuzati-ma pentru eventualele greseli.
Voi încerca sa postez mai des. Primăvara fericita!
Întâi martie fericit, (pentru ieri) 8 martie fericit( pentru peste cateva zile) si 5 martie fericit (e ziua Tumblr-ului)
Va pup!!!

O Iubire ÎntâmplătoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum