Capitolul 7

102 8 2
                                    

Eram aproape de casă dar băieţii tot trăgeau de mâna să mai stăm. Nu înţelegeam de ce. Am auzit telefonul are mă nuntă că am primit un mesaj. Băieţii au răsuflat uşuraţi şi eu m.am uitat dubios la ei. Am deblocat telefonul şi am cititetajul. Era de la...
Nu pot să cred. Era de la Gabe.
Hei, Maya! Doar nu ai crezut că am uitat de aniversarea noastră. Acasă te aşteaptă un cadou.
Gabe xoxo

Eram bucuroasă. Le.am zâmbit băieţilor. Şi ei erau implicati. Am sărit pe ei, îmbrăţişându.i şi ţipând de fericire. Am mers repede în casă şi am intrat. Mă aşteptăm să îl văd pe Gabe, dar nu am văzut nimic. Casă era goală. Am lăsat câteva lacrimi să se rostogolesc pe obrajii mei şi apoi mi.am luat cheile de la motoreta mea. Am ieşit din bloc. Lucy, este numele motoretei mele. O am de la 14 ani. Este un fel de motocicleta dar are o putere mai mică. Lucy este neagră, cu nişte tatuaje care semănau cu găuri de la gloante. Da... Gloante... Am schimbat direcţia. Voi merge in parc. Am ajuns acolo si m.am asezat pe o bancuta. Priveam cu admiratie tinerii indragostiti, care treceau pe langa mine, tinandu.se de mana si sarutandu.se. De ce nu puteam eu si Gabe sa fim lafel? Am lasat un oftat sa-mi paraseasca gura. O batranica destul de dubioasa s-a asezat langa mine. Oare si ea a suferit din iubire? Ahh... Sunt asa de patetica,am doar 16 ani. Gabe are si el 16, dar ne cunoastem de mici. Pana la urma este doar o iubire trecatoare. Avem doi sau trei ani de reletie si suntem prieteni cei mai buni de mici. Sper doar ca lucrurile sa nu se schimbe.
-Cati ani ai? spune batranica privindu-ma
Deja am inceput sa ma sperii. Stai... Mie nu imi este frica de nimic
- 16 ani.
Am raspuns sigura pe mine.
- Dragostea nu este grea. Oamenii o complica.
Mi-a spus. Cand mi-am intors privirea spre ea, nu mai era acolo. In locul ei era un bilet pe care acria acelasi lucru pe care mi l-a spus si ea. Dragostea nu este grea. Oamenii o complica.
Am mers spre casa. Am descuiat usa si am fugit repede la etaj. Acolo erau Gabe, gasca mea, mama, tata si baietii. Toti au strigat Surpriza!. Deci Gabe nu ma pacalise, surpriza era la etaj. M-a sarutat si apoi s-a pus in genunchi in fata mea. Ce vroia sa faca? Nu puteam sa ma marit! Am doar 16 ani!
Mama si tata priveau si ei confuzi. Probabil nici ei nu stiau ce vrea Gabe sa faca. Si chiar cand vroiam sa il intreb ce doreste sa faca,a inceput sa vorbeasca:
- Maya Hart, stiu ca sunt cel mai prost baiat din lume si ca eu te-am facut sa suferi mai mult decat 10 baieti la un loc, dar te iubesc. Mai tii minte cand te-am impins pe scari si ti-ai rupt o mana si un picior? Aveai 9 ani. Doctorii ti-au dat sedative,pentru a nu ii ascultai si faceai urat. Sa nu mai aduc aminte de faptul ca tipai ca vrei sa ma omori. Si tin minte ca nu am vrut sa patesti ceva rau. Am vrut doar sa-ti atrag atentia. Stiu ca atunci cand dormeai, ti-am spus ca te iubesc. Tin minte fiecare moment petrecut cu tine. Dar stii ce moment pretuiesc cel mai mult? Cel din visele mele,cand te asteptam la altar si rochia ta era lunga, atingand pamantul. Si de aceea, Maya Heart, vreau sa-mi promiti ca intr-o buna zi, cand vom fi amandoi majori, ma vei face cel mai fericit barbat din lume si imi vei darui doi copii minunati, pe care o sa-i crestem fericiti impreuna. Maya Heart, imi promoti?
Am incuviintat din cap si el mi-a pus inelul pe degetul inelar. Tata a zambit si apoi s-a pus si el in genunchi in fata mamei. Ce naiba...? A scos o cutiuta alba, pe care a deschis-o. Inauntru era un inel din argint, foarte finut, in mijloc fiind o gaura unde se afla un diamant. Ahh... Ce tata am... O cunoaste pe mama asa de bine, pana la urma sunt prieteni de mult si au devenit iubiti tot pe la aceasi varsta cu a mea. Sper doar sa nu raman insarcinata la 18 ani. Vreau sa fac o facultate. Si atunci am realizat.
Dragostea este cel mai simplu lucru. Totul a inceput de la Adam si Eva. Ei au fost cei care au aratat ca dragostea este simpla. Dragostea reprezinta totul, si dragostea poate invinge totul. Prin simpla prezenta a celui iubit, te poti simti implinit. Zambesti cand el zambesti si razi cand el rade, fara ca macar sa stii de ce savarsesti aceste actiuni. Cei care au complicat iubirea au fost zeii greci. Nu a fost Afrodita cea care l-a facut pe Paris sa o fure pe Elena? Daca nu s-ar fi lasat vrajit de niste cuvinte dulci, probabil nu ar fi cauzat Razboiul Troian, care a fost unul dintre cele mai cunoscute razboaie, care a provocat niste pagube imense. Daca Afrodita nu l-ar fi ispitit pe Paris sa o fure pe Elena, cea mai frumoasa muritoare, care era casatorita, probail totul ar fi fost mai bine. Adevarata vina a fost a celor care nu au invitat-o pe Eris, zeita discordiei,la o petrecere. Eris s-a infuriat, dar in loc sa verse sange, a luat un mar si a scris el: "Celei mai frumoase". Si ei bine de aici este istorie. Eris a lasat marul la petrecere, iar Hera, Afrodita si Atena, s-au certat pe el. L-au chemat chiar si pe Zeus, caruia i-a fost frica sa aleaga, pentru ca Hera era sotia lui, iar Afrodita si Atena erau fete lui. Asa ca a hotarat sa le trimita la Paris. Ca sa aleaga pe cineva, Paris le-a spus fetelor sa-i propuna cate ceva. Hera i- a promis bani, Atena putere, iar Afrodita i-a promis ca il va ajuta sa o fure pe Elena si se va asigura ca Elena se va indragosti de el. Se intelege ca Paris a spus ca Afrodita era cea mai frumoasa. Pana la urma ea era zeita frumusetii.
Afrodita a plecat cu Paris si zeul dragostei, un mic Cupidon, spre palatul unde era Elena. Sotul ei plecase pentru ca avea niste probleme, iar pe Elena o lasase in palat. Micutul Cupidon i-a tintit pe amandoi si astfel s-au indragostit. Au fugit impreuna, iar cand sotul Elenei nu a gasit-o a pornit razboiul.
Si de aici se intelege ca oamenii complica iubirea. O forteaza. Da... Trebuie sa pretuiesti iubirea pe care o ai si sa nu ceri mai mult.
Asta este iubirea adevarata. Asta simt eu cand il privesc pe el... Iubire.... Iubire pura...
Omg! Capitolul 7. Ce repede trece timpul. Asta este cel mai lung capito. Aer aproape 2000de cuvinte. Love you. Bye.

O Iubire ÎntâmplătoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum