Publicitate

172 11 0
                                    

PUBLICITATE!

Asa... acum sa trecem la lucruri importante.
Va invit sa citiți celelalte povesti care îmi aparțin si sunt sută la sută originale.

Îndrăgostită si... One Direction?!

Mia o fata normală, a cărei părinți sunt divorțat. Singura ei dorinta este sa isi întâlnească prințul din povesti. Va reusi? Ce se întâmplă când între ea si prințul ei apar doi copii? Doi copii destul de rebeli care sunt puşi pe şotii ? Aflati dacă citiți.

Citate care iti fac ziua mai buna

Se intelege... CITATE!


Impresara 1D

O relație cu Louis Tomlinson, o prietenie cu Gemma Styles , ce pot genera aceste lucruri? O despărțire si o noua relație, haos total si totusi bucurie. O nunta neașteptată, si un trecut foarte bine ascuns care intr-o zi iese la iveală. Va reuși Sarah , o simpla adolescentă ca treacă peste toate acestea? Aflati dacă citiți.

Cam atât dar acum vin cu noua mea aparitie.

Evelyn Heart, o mămica ce doreste sa isi uite trecutul.

Maya Heart, o adolescentă ce vrea sa afle cine este tatăl ei.

Niall Horan, un pop star internațional, ce face parte din cea mai de succes trupa a trecutului, prezentului si probabil viitorului.

Probabil toți acesti trei oameni nu par sa aibă nici o legătură unii cu alții, dar ce se intampla când Niall aproape da cu masina peste Maya? Ce se întâmplă când afla adevarul? Se va comporta ca o vedetă invadată sau va accepta situația si se va comporta normal? Alegerile lor din prezent stau la baza următoarelor întâmplări.
Nota: Acțiunea se petrece când Nill are 34 de ani. De ce? Pentru ca Sabrina are 16 si a fost facuta cand Evelyn si Niall aveau varsta de 18 ani. 18+16 (cat are Maya)=34 de ani

O Iubire ÎntâmplătoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum